Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb daar ook altijd last van, en vind het fucking scary. Ik ga ook niet naar bed voordat het helemaal uit mijn bloed is want wat je droomt is echt te realistisch. Laatst ook ging ik naar bed terwijl er nog 2 vriendinnen van mij in de huiskamer zaten. In mijn droom ging ik uit bed en ging er zo weer bij zitten, gebeurde weer van alles. Toen realiseerde ik me dat ik misschien droomde en probeerde met man en macht mijn ogen open te krijgen, en dat lukt op een gegeven moment zodat ik weer wakker was..........echt waar, wat er dan allemaal gebeurd in je hoofd is niet te beschrijven gewoon"
"Laatst een kwart litertje gekocht, werkt opzich wel goed. Het is gelig, dat kan altijd, maar er zit volgens mij ook een sterkere lucht aan als normaal. Chemisch schoonmaak middel achtig....... Iemand wel eens gehad? Is het foute boel??"
"Ligt het aan de vreet kicken die je krijgt van GHB, ligt het aan het feit dat GHB je spiermassa vergroot, of is het een combi........ ben afgelopen maanden flink aangekomen van GHB....... meer mensen last van??? Ga maar weer eens sporten, want dit is niet leuk meer ghehe......"
"Ja het is niet normaal wat ik weg werk op zo'n avond....... onophoudelijke trek in schransen En nadorst ook.........altijd mega dorst na zo'n avondje"
"Ideale combi........ alleen wel gevaarlijk ideaal ghehe Upper en downer geeft een heerlijk gevoel in dit geval.... wakker blijven van de pep en relaxet zijn van de GHB hmmmm heerlijk...... jammie jammie ghehe"
"blauwe driehoekige mitshu's pffff..........veruit de zwaartste in al die jaren"