#1
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag aan jullie, volgens mij ben ik de enige uitzondering op de regel.
Overal hier lees ik dat iedereen lekker chill en relaxt wordt na het gebruik van GHB, dat zag ik ook aan de mensen om me heen, die liggen zo lekker tevreden en dat wilde ik ook.
Dus ik begon eens een G'tje te nemen, dat beviel op zich goed, maar zo chill als de rest werd ik niet, juist niet!
Ik praat dan heel veel en vind ook alles wat ik zeg heel belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat ik móet praten, op het irritante af.
Met verloop van de avond en een G'tje of twee, drie later wordt ik behalve praatgraag ook heel erg druk en nadrukkelijk aanwezig. Ik kan me nog geen 2 minuten op iets concentreren en ben heel springerig.
Als ik dan nog een G'tje neem, dan bestaat de kans dat ik super achterdochtig wordt en ga flippen. Als mensen me dan proberen te kalmeren, dan wordt ik onredelijk en gefrustreerd omdat ze me (voor mijn gevoel op dat moment) niet begrijpen.
Het gekke is dat ik de volgende dag helemaal begrijp dat ik me zo misdragen heb, maar op het moment zelf niet.
Op zulke momenten wordt ik echt een bitch en schaam me achteraf over het gebeuren, daar baal echt ik van! Ik verziek dan de avond van alle aanwezigen.
Ben vrouw en 33 jaar
Ik gebruik maximaal 1x per week in het weekend
Ben in real live heel evenwichtig en heb geen psychische klachten
De hoeveelheid per keer is 1,8 - 2,5ml (altijd van dezelfde leverancier) in combinatie met Sinaas en met tussenpozen van minimaal 1,5 tot 2,5 uur
Ik weeg 68kg en ben 1,71 lang
Zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben of misschien iemand die weet hoe ik dat kan voorkomen. Zeg alsjeblieft niet dat ik dan maar moet stoppen om G moet nemen, dat weet ik zelf ook wel, dat zou erg makkelijk zijn.
Ik zoek een oplossing of reden waarom G net bij mij een andere uitwerking heeft dan bij alle anderen.
Is er trouwens een middel om die symptomen tegen te gaan? Zoals suikerklontjes bij XTC helpen, na wat ik heb gehoord...........
Ik heb even een vraag aan jullie, volgens mij ben ik de enige uitzondering op de regel.
Overal hier lees ik dat iedereen lekker chill en relaxt wordt na het gebruik van GHB, dat zag ik ook aan de mensen om me heen, die liggen zo lekker tevreden en dat wilde ik ook.
Dus ik begon eens een G'tje te nemen, dat beviel op zich goed, maar zo chill als de rest werd ik niet, juist niet!
Ik praat dan heel veel en vind ook alles wat ik zeg heel belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat ik móet praten, op het irritante af.
Met verloop van de avond en een G'tje of twee, drie later wordt ik behalve praatgraag ook heel erg druk en nadrukkelijk aanwezig. Ik kan me nog geen 2 minuten op iets concentreren en ben heel springerig.
Als ik dan nog een G'tje neem, dan bestaat de kans dat ik super achterdochtig wordt en ga flippen. Als mensen me dan proberen te kalmeren, dan wordt ik onredelijk en gefrustreerd omdat ze me (voor mijn gevoel op dat moment) niet begrijpen.
Het gekke is dat ik de volgende dag helemaal begrijp dat ik me zo misdragen heb, maar op het moment zelf niet.
Op zulke momenten wordt ik echt een bitch en schaam me achteraf over het gebeuren, daar baal echt ik van! Ik verziek dan de avond van alle aanwezigen.
Ben vrouw en 33 jaar
Ik gebruik maximaal 1x per week in het weekend
Ben in real live heel evenwichtig en heb geen psychische klachten
De hoeveelheid per keer is 1,8 - 2,5ml (altijd van dezelfde leverancier) in combinatie met Sinaas en met tussenpozen van minimaal 1,5 tot 2,5 uur
Ik weeg 68kg en ben 1,71 lang
Zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben of misschien iemand die weet hoe ik dat kan voorkomen. Zeg alsjeblieft niet dat ik dan maar moet stoppen om G moet nemen, dat weet ik zelf ook wel, dat zou erg makkelijk zijn.
Ik zoek een oplossing of reden waarom G net bij mij een andere uitwerking heeft dan bij alle anderen.
Is er trouwens een middel om die symptomen tegen te gaan? Zoals suikerklontjes bij XTC helpen, na wat ik heb gehoord...........
)
)