Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDruk en extreem praterig door GHB?!

Druk en extreem praterig door GHB?!

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
partybabeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag aan jullie, volgens mij ben ik de enige uitzondering op de regel.
Overal hier lees ik dat iedereen lekker chill en relaxt wordt na het gebruik van GHB, dat zag ik ook aan de mensen om me heen, die liggen zo lekker tevreden en dat wilde ik ook.

Dus ik begon eens een G'tje te nemen, dat beviel op zich goed, maar zo chill als de rest werd ik niet, juist niet!
Ik praat dan heel veel en vind ook alles wat ik zeg heel belangrijk. Zo belangrijk zelfs dat ik móet praten, op het irritante af.

Met verloop van de avond en een G'tje of twee, drie later wordt ik behalve praatgraag ook heel erg druk en nadrukkelijk aanwezig. Ik kan me nog geen 2 minuten op iets concentreren en ben heel springerig.

Als ik dan nog een G'tje neem, dan bestaat de kans dat ik super achterdochtig wordt en ga flippen. Als mensen me dan proberen te kalmeren, dan wordt ik onredelijk en gefrustreerd omdat ze me (voor mijn gevoel op dat moment) niet begrijpen.
Het gekke is dat ik de volgende dag helemaal begrijp dat ik me zo misdragen heb, maar op het moment zelf niet.
Op zulke momenten wordt ik echt een bitch en schaam me achteraf over het gebeuren, daar baal echt ik van! Ik verziek dan de avond van alle aanwezigen.

Ben vrouw en 33 jaar
Ik gebruik maximaal 1x per week in het weekend
Ben in real live heel evenwichtig en heb geen psychische klachten
De hoeveelheid per keer is 1,8 - 2,5ml (altijd van dezelfde leverancier) in combinatie met Sinaas en met tussenpozen van minimaal 1,5 tot 2,5 uur
Ik weeg 68kg en ben 1,71 lang

Zijn er mensen die hetzelfde aan de hand hebben of misschien iemand die weet hoe ik dat kan voorkomen. Zeg alsjeblieft niet dat ik dan maar moet stoppen om G moet nemen, dat weet ik zelf ook wel, dat zou erg makkelijk zijn.
Ik zoek een oplossing of reden waarom G net bij mij een andere uitwerking heeft dan bij alle anderen.

Is er trouwens een middel om die symptomen tegen te gaan? Zoals suikerklontjes bij XTC helpen, na wat ik heb gehoord...........
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
De een wordt misselijk van te veel GHB en de andere wordt heel actief. Nog voor het misselijk worden, zijn de mensen wat rustiger. Als je misselijk wordt van de GHB kun je iets van een upper nemen zoals speed of xtc. Ik zou geen downer nemen om er rustig van te worden, dat is veel te gevaarlijk.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga ook veel bullshit praten als ik G op heb, met de meeste drugs eigenlijk. Met xtc ben ik daarentegen heel rustig en zeg ik bijna niks. Verschillende drugs hebben op verschillende mensen gewoon een andere werking.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb dat ook bij G op een dosis van 3.5/4ml. Ik word er een irritant druk mannetje van & ik lul aan 1 stuk door de grootste bullshit met rare dansjes en ratslagen en weet ik veel allemaal. Ik vind het juist wel lachen.. :P
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#5
partybabe zei:
Oke, ik ben dan niet de enige.
Ik vind het echt niet leuk hoe ik me gedraag, gewoon echt irritant, hyperactief en gestresst.
Klik om te vergroten...
waarom neem je het dan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#6
TrippyShit zei:
Ik heb dat ook bij G op een dosis van 3.5/4ml. Ik word er een irritant druk mannetje van & ik lul aan 1 stuk door de grootste bullshit met rare dansjes en ratslagen en weet ik veel allemaal. Ik vind het juist wel lachen.. :P
Klik om te vergroten...

ja logisch :P
p
partybabeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke, ik ben dan niet de enige.
Ik vind het echt niet leuk hoe ik me gedraag, gewoon echt irritant, hyperactief en gestresst.
Ik begrijp dat als je misselijk wordt een upper kan nemen, maar waarom is een downer dan gevaarlijk? Is er dan wel wat anders dat je kan nemen of doen om die uitwerking tegen te gaan?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
partybabe zei:
Oke, ik ben dan niet de enige.
Ik vind het echt niet leuk hoe ik me gedraag, gewoon echt irritant, hyperactief en gestresst.
Ik begrijp dat als je misselijk wordt een upper kan nemen, maar waarom is een downer dan gevaarlijk? Is er dan wel wat anders dat je kan nemen of doen om die uitwerking tegen te gaan?
Klik om te vergroten...

Een downer op een downer is gewoon dubbelop, ook al word jij er juist drukker van, het is gewoon extra gevaarlijk.

Waarom zou je trouwens uberhaupt GHB willen blijven nemen, als je jezelf er niet leuk op vindt gedragen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op een lage dosis GHB heb ik dat ook, is zoals met alcohol. Niets vreemd aan hoor :grin: Kunst is wel om de juiste dosis te vinden voor de gewenste effecten, als je teveel neemt dan ga je staren.. :P
p
partybabeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
partybabe zei:
Oke, ik ben dan niet de enige.
Ik vind het echt niet leuk hoe ik me gedraag, gewoon echt irritant, hyperactief en gestresst.
Ik begrijp dat als je misselijk wordt een upper kan nemen, maar waarom is een downer dan gevaarlijk? Is er dan wel wat anders dat je kan nemen of doen om die uitwerking tegen te gaan?
Klik om te vergroten...

Een downer op een downer is gewoon dubbelop, ook al word jij er juist drukker van, het is gewoon extra gevaarlijk.

Waarom zou je trouwens uberhaupt GHB willen blijven nemen, als je jezelf er niet leuk op vindt gedragen?
Klik om te vergroten...
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ook wel is dat ik er veel door kan gaan praten, maar misschien komt het ook wel door de pep. maar kan nou niet zeggen dat ik er extreem druk van word. Het licht er meestal ook wel aan in welke situatie ik mij bevind.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Op een lage dosis GHB heb ik dat ook, is zoals met alcohol. Niets vreemd aan hoor :grin: Kunst is wel om de juiste dosis te vinden voor de gewenste effecten, als je teveel neemt dan ga je staren.. :P
Klik om te vergroten...
Juist. En die gewenste effecten liggen bij iedereen anders. De een wil liever lagere dosis om wat relaxter te chillen & de ander ligt zich liever heerlijk te voelen op de bank. Ik ga zelf voor het heerlijk voelen & irritant/druk/leip in je kop effect van G :P
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb net verse GHB in huis, heerlijk spul, en mn maat zag mij zo lekker gaan op een feestje dat hij het ook wilde proberen voor het eerst.
Heb em een bescheiden dosis gegeven. Hij kreeg me daar toch een praaaaatkick van, holy fuck, hij heeft denk ik 1,5 uur non stop achter elkaar lopen vertellen over dit en dat, en ook eigenlijk over best diepe of persoonlijke of rare dingen :). Maar hij vond het heerlijk!
k
keeskachelLid
01-01-2024, 00:00
#14
als mensen teveel g ophebben kan je vaak een half uur voor ze dr echt uitklappen het al aan ze zien dat het foute boel is

dan krijgen ze precies de symptonen die jij beschrijft:
  • je wordt spastisch en je loopt en doet echt als een randebiel
  • niet alleen je spieren krijgen een eigen wil maar ook wat je zegt
  • vaak worden mensen dan heel blij en liefde vol, maar je ziet direct dat ze het niet menen, heel onmenselijk
  • ..of juist heel vervelend, aggressief, achterdochtig (omdat je het niet snapt)
  • snel zul je zien dat mensen met hun ogen constant wegrollen, dat het er naar uit ziet dat ze de weg kwijt raken, dan denk je natuurlijk "hmm dat gaat niet goed.. effe opletten".. maar, dan! 5 minuten later kijken ze ineens weer heel strak aan! soms heeeel blij, soms heel achterdochtig. als iemand dit voor het eerst ziet is ie vaak gerust gesteld, je dacht eerst dat ie een gtje teveel ophad, maar gelukkig is ie weer helder.. dit is 'het staren' en dit is vaak het begin van het einde. :wink: het lijkt normaal, maar het is puur auto-pilot waar je lichaam op draait

de meeste mensen klappen dr nooit helemaal uit, maar je moet ze dan half uur - uur lang wakker houden, zorgen dat ze niet ompleuren enzo (zelfs al liggen ze op de bank, nog krijge ze het door spasmes voor elkaar eraf te pleuren :smoke: )


ANYWAY

betekend dus gewoon simpelweg dat je te veel ophebt.. wel vervelend, want je doet het al behoorlijk rustig aan. maar eigenlijk zou je gewoon minder kunnen nemen, als het dan ook nog werkt, scheelt het nog gif je maag ook :P
doe als je de 2e of 3e keer pakt ruim 2 uur ertussen, echt niet minder!!
en als je voor de 3e gaat, doe gewoon eerst 1ml, en je hoeft echt niet bang te zijn voor als het niet werkt, koop gewoon een ml spuitje, en als het na 20-25min nog niet werkt doe je er 0.5-0.8 bij ofzo

of je zou wat pep er bij kunnen gooien om helder te blijven, sowieso ons standaard medicijn als iemand eraan is

mijn regel is eigenlijk altijd als een gtje uitgewerkt is, en ik wil weer wat pakken, dan pak ik eerst iets anders als een gtje.
half pilletje, beetje keta, of wat je dan ook maar leuk vind.. 2x g achter elkaar is gewoon zwaar!
het effect werkt ene uur echt op toplevel, maar het kan nog wel 2-3uur naslepen zonder dat je het echt merkt..
(sowieso is een klein puntje ket tijden je gtje heerlijk, wordt je echt een clown :mrgreen: )

nou ja hopelijk heb je hier wat aan, zie bijna wekelijks mensen er zo bij lopen, en ook mensen die al 2-3 jaar aan de alles zijn, dus het kan iedereen overkomen.

je mag ook best een pmtje sturen als je nog vragen hebt trouwens!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."