#1
Dat is heel naar. Gecondoleerd.
Ik weet alleen niet zo goed wat je met deze post, voor jou de eerste, wil bereiken. Is het een waarschuwing? Is het het uiten van je verdriet? of wat anders?
Ik weet alleen niet zo goed wat je met deze post, voor jou de eerste, wil bereiken. Is het een waarschuwing? Is het het uiten van je verdriet? of wat anders?