Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer een dode

Weer een dode

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is heel naar. Gecondoleerd.

Ik weet alleen niet zo goed wat je met deze post, voor jou de eerste, wil bereiken. Is het een waarschuwing? Is het het uiten van je verdriet? of wat anders?
h
hoplaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarschuwing
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB is een drug waar je niet zomaar even mee speelt. Je moet weten wat je doet. Als je je aan de spelregels houd dan komt het goed, maar doe je dat niet dan kun je situaties zoals deze krijgen. Laat dat inderdaad een waarschuwing zijn.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
bedankt voor je waarschuwing Hopla, en gecondoleert!

niets zo erg als een sterfgeval door overdosering van een drugs.
helaas is het met GHB/GBL zo dat men goed moet weten wat men doet qua dosering,
t neemt allemaal zoveel nauwer dan met bijvoorbeeld heroine, coke, alcohol of wat
dan ook. maar uit jouw verhaal blijkt dat je vriend dus wel wist wat hij deed, hij was
dus verslaafd aan het spul maar was helaas niet bij machte om zich te bedwingen.
de jacht op de ultimate high is vaak nootlottig, vooral met dit middel. des te triester
omdat je te kennen geeft dat hij al veel vaker zo op t randje heeft gezeten, lijkt
haast wel dat t slechts een kwestie van tijd was dat dit zou gebeuren.

hopenlijk is zijn dood niet voor niets en weerhoudt het iemand anders van teveel nemen,
alvrees ik dat dit niet t gewenste effect zal hebben.

sterkte
h
hoplaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben bezig alles op volg orde aan het zetten en de uitleg over en het waarom zijn GHB gebruik, ik hoop daarmee te bereiken dat een ieder het wel uit zijn hoofd laat om eraan te beginnen.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik kan dat op zich best begrijpen, maar stap jij niet meer in een auto omdat er mensen mee zijn doodgegaan? Waarschijnlijk niet. Met drugs werkt dat op een vergelijkbare wijze. Het gaat erom dat je er op een juiste wijze gebruik van maakt, de bijbehorende risico's juist inschat en zo handelt dat een en ander op zodanige wijze wordt gedaan/gebruikt dat je aanvaardbare risico's loopt.
h
hoplaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ghb kan , mits met mate gebruikt, zelfs toedragen aan de gezondheid. Zolang je niet maar random mililiters achterover giet zonder de puurheid te weten is het een relatief ongevaarlijke drug.
De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op info zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische geschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten/zekerheden worden ontleend.

Je geeft het goed weer, aanvulling erop is dat ze bij "kentron" ook niet weten wat ze er mee aanmoeten het afkick programma zit in de opbouw fase, met andere woorden ze weten niet wat ze er mee aanmoeten.
Het programma bestaat voorlopig uit het geven van een kalmeringsmiddel en het minderen van de dosis GHB. En dat gaat dan over een tijdsperiode van twee weken.
Na mijn bescheidde mening is dat niet mogelijk om op deze manier van GHB af te komen het is tenslotte een stof die ook door het lichaam(hersenen) word aangemaakt.
En daar zit het verneukeratieve van GHB.
h
hoplaLid
01-01-2024, 00:00
#8
och sjitheppens wat is humor?? Als Hans Teeuwen het zou gebruiken in zijn show zou ik daar hartelijk om kunnen lachen, maar op dit forum vind ik het ongepast.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vond het wel grappig....
E
Engeltje70Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hopla zei:
Ghb kan , mits met mate gebruikt, zelfs toedragen aan de gezondheid. Zolang je niet maar random mililiters achterover giet zonder de puurheid te weten is het een relatief ongevaarlijke drug.
De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op info zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de medische geschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten/zekerheden worden ontleend.

Je geeft het goed weer, aanvulling erop is dat ze bij "kentron" ook niet weten wat ze er mee aanmoeten het afkick programma zit in de opbouw fase, met andere woorden ze weten niet wat ze er mee aanmoeten.
Het programma bestaat voorlopig uit het geven van een kalmeringsmiddel en het minderen van de dosis GHB. En dat gaat dan over een tijdsperiode van twee weken.
Na mijn bescheidde mening is dat niet mogelijk om op deze manier van GHB af te komen het is tenslotte een stof die ook door het lichaam(hersenen) word aangemaakt.
En daar zit het verneukeratieve van GHB.
Klik om te vergroten...

Stop daar mee om te zeggen dat het kan toedragen aan een goede gezondheid. Broccolie en een sinaasappel die dragen bij aan een goede gezondheid. Mijn broer is net voor de dood weggehaald door die troep. Je schrijft het omdat het in je straatje past als GHB gebruiker. Net als een roker zegt dat zijn opa altijd een pakje sigaretten rookt en 85 is geworden. Man wij zitten nu met de ellende. Hij kan niet meer lopen, fijne motoriek is weg, kan bijna niet meer praten enzv enzv. Dus ga mij niet vertellen dat het aan een goede gezondheid bijdraagt. Hij heeft het 3 jaar gebruikt en toen ging het fout. Ooit gaat het fout................

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."