#1
Bedankt voor jullie reacties! Doet me goed!
Ik ging me namelijk een beetje zorgen maken over dat keta-gedoetje maar jullie hebben ook gelijk, het was gewoon echt een ontzettende kutsituatie
ik had 'm persoonlijk ook al lang en breed de camper uit getrapt en 'm nog een flinke trap in z'n noten na gegeven (nouja, dat zeg ik nu wel maar eigenlijk ben ik daar veel te lief voor
) maar die vriend van wie de camper was die kende die gast dus wel, en wij vertrouwden hem weer (maar dat doen we nu ook niet zo snel meer, denk ik). Ik weet in ieder geval dat ik de volgende keer nog liever zelf uit de auto zou stappen dan om nog zo'n horror-rit te moeten ervaren. Dan bouwen we wel een feestje langs de snelweg
.
en @ MeejheM: ja, dat is heel naar en kut. ook vaak genoeg feestjes meegeholpen te organiseren die dan deels verpest werden (al is 't alleen maar de sfeer
) door malloten die 't allemaal niet meer zo goed wisten en ergens random vandaan gekropen leken te zijn. Een zo'n wasted sneu figuurtje ging op een buitenfeestje overdag gewoon echt zo'n massive kampvuur bouwen (en er half in staan) terwijl iedereen zei dat dat niet slim was omdat de politie de rook dan zou zien, en daar werd hij super agressief van zodat niemand er meer wat van durfde te zeggen. Zonde van de zuurstof, zulke lui...
Ik vind het dan ook wel een beetje zielig dat veel van dat soort types ook geen vriend(en) mee hebben die ze een beetje in de hand kunnen houden ofzo. Als (en dat is nog nooit gebeurd, maar als) ik zo wasted zou zijn en rare dingen ging zeggen of doen, had ik al zo een paar matties van me om me heen die me rustig zouden maken. Maarja.
Ik ging me namelijk een beetje zorgen maken over dat keta-gedoetje maar jullie hebben ook gelijk, het was gewoon echt een ontzettende kutsituatie
ik had 'm persoonlijk ook al lang en breed de camper uit getrapt en 'm nog een flinke trap in z'n noten na gegeven (nouja, dat zeg ik nu wel maar eigenlijk ben ik daar veel te lief voor en @ MeejheM: ja, dat is heel naar en kut. ook vaak genoeg feestjes meegeholpen te organiseren die dan deels verpest werden (al is 't alleen maar de sfeer
Ik vind het dan ook wel een beetje zielig dat veel van dat soort types ook geen vriend(en) mee hebben die ze een beetje in de hand kunnen houden ofzo. Als (en dat is nog nooit gebeurd, maar als) ik zo wasted zou zijn en rare dingen ging zeggen of doen, had ik al zo een paar matties van me om me heen die me rustig zouden maken. Maarja.