Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat hadden we beter kunnen doen in deze situatie?

wat hadden we beter kunnen doen in deze situatie?

5 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
w
worldbridgerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor jullie reacties! Doet me goed!

Ik ging me namelijk een beetje zorgen maken over dat keta-gedoetje maar jullie hebben ook gelijk, het was gewoon echt een ontzettende kutsituatie :rolleyes: ik had 'm persoonlijk ook al lang en breed de camper uit getrapt en 'm nog een flinke trap in z'n noten na gegeven (nouja, dat zeg ik nu wel maar eigenlijk ben ik daar veel te lief voor :grin: ) maar die vriend van wie de camper was die kende die gast dus wel, en wij vertrouwden hem weer (maar dat doen we nu ook niet zo snel meer, denk ik). Ik weet in ieder geval dat ik de volgende keer nog liever zelf uit de auto zou stappen dan om nog zo'n horror-rit te moeten ervaren. Dan bouwen we wel een feestje langs de snelweg :grin: .

en @ MeejheM: ja, dat is heel naar en kut. ook vaak genoeg feestjes meegeholpen te organiseren die dan deels verpest werden (al is 't alleen maar de sfeer :openmouth: ) door malloten die 't allemaal niet meer zo goed wisten en ergens random vandaan gekropen leken te zijn. Een zo'n wasted sneu figuurtje ging op een buitenfeestje overdag gewoon echt zo'n massive kampvuur bouwen (en er half in staan) terwijl iedereen zei dat dat niet slim was omdat de politie de rook dan zou zien, en daar werd hij super agressief van zodat niemand er meer wat van durfde te zeggen. Zonde van de zuurstof, zulke lui...

Ik vind het dan ook wel een beetje zielig dat veel van dat soort types ook geen vriend(en) mee hebben die ze een beetje in de hand kunnen houden ofzo. Als (en dat is nog nooit gebeurd, maar als) ik zo wasted zou zijn en rare dingen ging zeggen of doen, had ik al zo een paar matties van me om me heen die me rustig zouden maken. Maarja.
w
worldbridgerLid
01-01-2024, 00:00
#2
We waren met een vriend van ons in zijn camper naar een illegaal feest gegaan, een rit die extreem lang duurde (3,5 uur) en heel erg vervelend was. Die vriend had namelijk een kennis die ook graag meewilde, en het duurde eerst al een hele tijd voor hij opgehaald was (want hij kon de bus van die vriend niet vinden ofzo) en toen hij zich voorstelde had ik al een voorgevoel dat hij zwaar aan de GHB zat, want hij kon niet meer recht op z'n benen staan en ik kan altijd aanvoelen als er iemand op de G zit omdat ik het zo ontzettend kut vind hoe mensen er van worden. Nouja, deze gozer vroeg dus vrijwel direct nadat we op weg gingen of we toevallig GHB bij ons hadden, dus toen werd het wel bevestigd. Eerst was alles nog wel oké, hij praatte een beetje hard en lomp maar het was nog te overzien. Wel snoof hij nog wat dikke lijnen pep en was hij ook bier aan het drinken. Op een gegeven moment begon hij steeds harder te schreeuwen en kon hij alleen nog maar een rijtje met woorden/zinnen afwerken en dan begon hij weer opnieuw met dezelfde dingen. Hij schreeuwde onder andere "LAAT JE KUT ZIEN", "...maar ik had het hok toch goed dichtgedaan" (melodie van Flappie), "Ik heb echt ontzéttend zin om mezelf te gaan liggen kóntvingeren gewoon", "GRAFKUT! dat klinkt zo lekker he", "EY, niet zo'n toontje tegen mijn maat he?!", Ik heb zin om (...) (<-- die vriend van ons) even lekker te gaan liggen kontkriebelen!", "LAAT JE KUT ZIEN, KANKERHOER", en zo ging dat dus verder... dat duurde ongeveer een uur, en daarbij begon hij ook nog eens heel heftig te bewegen, bijna spastisch, half over het dashboard heen te hangen, met z'n voeten tegen het plafond van de camper te trappen...

Toen we het echt niet meer aankonden vroegen we of die vriend niet toevallig Oxazepam of valium ofzo bij zich had, maar dat had hij niet, en het idee om hem met een volle fles water op z'n hoofd te slaan leek ons toch ook niet zo slim, dus heeft die vriend 'm een punt keta aangeboden (echt dom ook... want we wisten niet zeker hoe dat zou matchen, maargoed, hij deed zwaar gevaarlijk met zijn bewegingen ook op de snelweg, je gaat zoiemand niet vasthouden want ze zijn supersterk en zwaar op dat moment, dus we moesten wel iets doen want hij bracht ons zo ook allemaal in gevaar) en toen ging hij na een tijdje out. Dat was eventjes hééél relaxt, tot we bedachten dat het ook weer niet te ver moest gaan en of hij nog wel ademde, dus zijn we langs de weg ergens gestopt om te controleren of z'n hart nog wel klopte en GELUKKIG was dat nog zo, hij was 'gewoon out gegaan'. we hebben 'm stabiel neergelegd in de stoel en af en toe gecheckt of hij nog ademde.

Nouja, toen waren we eiiiindelijk op dat feest en konden we het even van ons af dansen, tot ik op een gegeven moment op de dansvloer opeens achter me hoorde "LAAT JE KÚT ZIEN!" :( en toen hebben we hem dus nog de hele verdere tijd dat we op dat feest waren af en toe voorbij zien komen, de ene keer half uitgekleed, de andere keer met kerstmuts en een baard om, de keer daarna met wc-rollen gooiend en schreeuwend.. compléét van de kaart.

We kenden deze gast dus totaal niet en dat maakte de situatie nog vervelender, zowel voor ons als voor hem, want als het ging om een goede vriend dan hadden we waarschijnlijk iets meer geduld gehad en hem ook niet laten zuipen en snuiven. Maar iemand die je net ontmoet ga je niet zeggen dat hij iets niet moet doen, je gaat er wel vanuit dat diegene zichzelf in de hand heeft. Maar niet dus.

Voor het geval dat we ooit nog eens in zo'n situatie terecht komen (helaas kennen we veel mensen in onze omgeving die ghb ge-/misbruiken), wat zouden we dan beter kunnen doen? En wat was in deze situatie het beste geweest?

Is het überhaupt wel slim om als iemand zo flipt diegene Oxazepam of valium te geven of is dat ook gevaarlijk? Wat zou je m dan beter kunnen geven?

Voor nu, ik ben erg blij dat het zo is afgelopen maar ik weet dat het ook fout had kunnen gaan met die keta erbij...

Iemand advies?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had 'm na een kwartier al weer gedumpt waar ik 'm opgepikt had, wat ongelofelijk irritant moet dat geweest zijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat moet je daarmee aanvangen met zo mensen... thuis laten of terug brengen naar huis..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je beantwoord je eigen vraag al een beetje aan het eind van je verhaal. Je had hem gewoon de auto uit moeten zetten je kent hem niet. Ga iemand anders maar vervelen, maar goed dat weet je nu voor de volgende keer :P

Het zijn van die lastige situaties waar je geen bal mee kan. Je ziet het namelijk minuut voor minuut afspelen en in de eerste minuut denk je "het zal zo wel ophouden" en dat rek je en rek je tot je niet meer terug kan voor je gevoel. En je wilt zon debiel ook niet midden op de snelweg eruit trappen, je blijft een mens en hij ook.

Volgende keer zon idioot er meteen uit zetten. Gebruiken van drugs vind ik heerlijk en af en toe een keer lekker binchen en mixen och ben der niet zo vies van. Maar zolang ik en de mensen om me heen nog lief leuk en gezellig zijn is dat ook ok. Dit is verre van ok.

Ik vind dat je je verstandig hebt gedragen en vind die truc met de Keta niet slim maar waardeer hem wel.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
je hebt in nedrland echt zwaar veel wegrestaurants, benzinepompen en truckstops langs de snelweg. de ontwerper daarvan had waarschijnlijk dit soort situaties in gedachten snel dumpen.

in het buitenland moet je vaak net een bocht van e afritten af voor zulke plekken, hier in NL kun je zelfs vaak langzaam doorrijden :smilingimp:

P.S.: Ik heb na jaren illegale feesten regelen en bezoeken weinig respect voor dit soort mensen, net als mensen die op een parkeerplaats vlakbij keihard hun k*tauto-stereo gaan proberen en of ruzie zoeken, of liefde.

als je je niet kan gedragen blijf lekker thuis, bijna elke keer sinds 2002 staat er "illegale houseparty" in of op het nieuws waar de organisatie zelf niks aan kan doen. zodoende heb ik een beetje de pest aan locals, amateurs en buitenstaanders die op de herrie afkomen. als ze zich aanpassen heb je niet eens in de gaten dat het geen regulars zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."