#1
Mijn vriend en ik hebben beide 2 jaar lang bijna dagelijks G gebruikt, op eenzelfde soort manier als jij. Dus na het werk één G-tje (3,2 ml) Wij zijn beide niet lichamelijk afhankelijk geworden in deze periode.
Bijna dagelijks gebruik zegt ts. Regelmaat, of t nou dagelijks of alleen weekend is, regelmaat leidt vaak tot problemen.Pfff nee daarom hoop ik ook dat door mijn verschrikkelijke periodes iemand uitkijkt met GHB.
Uiteindelijk ben ik toen door de crisisdienst het huis uit gehaald omdat ik psychotisch door het huis wandelde en wartaal uit sloeg. En dit was na 6 mnd gebruik.
True GHB = heerlijk, tot je er hooked aan bent. Dan is de eerste maand wel oke, 2e maand iets minder.. En 3e maand begint de hel en ellende.
Maarja, je kunt er veel plezier mee hebben als je gewoon uitkijkt. En uitkijken valt niet onder dagelijks gebruik. @partyhardyx
te vaak waarvoor? als je elke avond hetzelfde gebruikt, en je ondervindt geen problemen? wat is dan te vaak?
Regelmaat is te vaak. Dagelijks, wekelijks is regelmaat. Verslaving ligt dan op de loer. En geloof me, het sluipt er in zonder dat je het door hebt en dan zit je met de gebakken peren...te vaak waarvoor? als je elke avond hetzelfde gebruikt, en je ondervindt geen problemen? wat is dan te vaak?
Dit is dus al best wel probleemmatisch.Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik soms op 1 avond wel meerdere dopjes neem.
En als ik de dag erna vrije ben ga ik ook soms wel meer los.
Ik kan het niet echt laten staan. Als ik weet dat ik heb
Ik kan het niet echt laten staan
Dit is dus al best wel probleemmatisch.
Vooral dit hierboven..
Kan makkelijk zonder tot nu toe, maar het moet niet in de koelkast liggen.
.
In deze ene zin spreek je jezelf erg tegen..
Je kunt er makkelijk vanaf blijven als je het maar niet hebt. Dus kun je er niet van afblijven... Toch?
Aha oke maar als je wél hebt kun je er niet vanaf blijven, dat bedoelde ik.Haha nou ik bedoel dat als ik het niet in huis heb, en ik heb er zin in dat ik dan gelijk ga kopen. Dat bedoelde ik er eerder mee.
Omdat ik mezelf ken ga ik geen nieuwe meer halen.
Toevallig is net mijn G op
Aha oke maar als je wél hebt kun je er niet vanaf blijven, dat bedoelde ik.
Ik had dat vroeger met wiet hoor. Als ik had, rookte ik. Maakte niet uit welke dag van de week. Als ik ff niks wilde dan haalde ik niet. Toen had ik nog niet door dat ik verslaafd was.
Nu kan ik ik mijn wiet en mijn speed en xtc bv gewoon in de kast laten. Zonder er naar te talen. Heb zelfs eens 3 jaar lang coke in de kast gehad zomder trek.
Maar wiet sloop er in net als ghb, ook omdat je daar ook zo goed als geen kater van ondervind. Ik bedoel het goed, hoor maar kijk echt uit.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik soms op 1 avond wel meerdere dopjes neem.
Fijn dat je je beseft dat je gebruik al wel aan de extreme kant lag. GHB is een sluipmoordernaar en zoals Raver zegt past die echt wel in het rijtje heroïne, crack en meth.
Ik zal als ik jouw was er in ieder geval voor zorgen dat je niks meer in huis hebt. Je GHB contacten verwijderen zal ik ook zeker doen. Je gebruik ligt in mijn ogen al aan de extreme kant (in je eentje thuis, bijna dagelijks). Ik wil niet als een zeikerd of vader figuur overkomen, maar pas echt op met dit spul! Een verslaving aan dit spul wens je immers je ergste vijand niet toe!
Thanks voor je bericht.
Gelukkig had ik het zelf ook door inderdaad. Vandaar mijn beslissing geen nieuwe te halen voorloopig.
Ik zeg niet dat ik nooit meer ga gebruiken. Maar eerst komende maanden niet.
Toevallig is net mijn G op. En ben er ook helemaal klaar mee. Totaal geen drang of behoefte nieuwe te halen.
Groetjes
Top! Een wijze beslissing. Nu nog volhouden![]()
Toch meer gehaald?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."