Jammer dat dit topic stil is gevallen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit verder gelopen is. Hoe gaat het nu met je?
Ik lees mij altijd in over een drug voor ik dit probeer, nuchter persoon erbij dextro pillen van tevoren en goed voor mijzelf zorgen.
Had ik dit nou ook maar met dit gevaarlijke spul gedaan. De tijden dat ik outging van 0.5 of 1.0 ml teveel zijn voorbij.
Heb even de datum bekeken, bij de Brijder (Augustus (opname 1) kreeg ik te horen dat ze het nog nooit zo erg hadden meegemaakt daar geloofden ik toentertijd maar weinig van.
Nu ik hieraan terug denk maar één woord voor BIZAR EN GEVAARLIJK!!!
Ik nam op het hoogtepunt toen soms wel 8ml tien minuten erop 7ml kwartier erna 10ml..... Niet normaal!
Dat ik voor mijn intake kwam was ik bijna niet aanspreekbaar, logisch ook!!..
Zat op ik gok zo'n 150 a 180 ml per dag en dat in vier maanden gebruik. Kreeg toen te horen dat ik niet zomaar het gebruik kon stoppen zonder die intake had ik dit gewoon gedaan. Tijdens mijn 1ste dag heb ik in de Brijder kliniek een delirium gekregen.
De rest zal ik voor mijzelf houden.
Ik hield vocht vast. Bizar, gewoon achterlijk veel.
Heb het toen serieus eens bijgehouden in zeven uur tijd urineerde ik 3 liter.
Mensen Ghb lijkt onschuldig, maar is dit zeer zeker niet..
Nu ik zelf een dagelijks gebruiker ben geworden en ik de mensen die eraan zitten ken.
Eraf raken is makkelijk. Kliniek twee weken later opname en je staat na max 2 weken buiten, met een tolerantie terug van 0ml
Maar eraf blijven, dat is een opleiding op zich waard.