Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoFR

oFR

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb m zojuiust ingenomen kon niet veel foutgaan dacht ik zo, zal binnen paar minuten wel in slaap donderen om uit n diepe slaap wakker te worden, maar de spiegel is natuurlijk wel zo hoog dat ik nog wakker raak met ghb in me bloed of urine al is het na 12 / 15 uur
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Wijzeraad

Gebruik je ook uppers? Het is wel vreemd anders dat je zo lang wakker blijft. Ik vermoed dat je flinke benzo tolerantie/wellicht al afhankelijkheid hebt. En als je valiums op zijn zou je daar misschien ook ontwenningsverschijnselen van hebben, slapeloosheid en hallucinaties enzo. Ik kreeg ook vervormingen van geluid, maar dat was pas toen ik ging stoppen met g.
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tevil19 zei:
@Wijzeraad

Gebruik je ook uppers? Het is wel vreemd anders dat je zo lang wakker blijft. Ik vermoed dat je flinke benzo tolerantie/wellicht al afhankelijkheid hebt. En als je valiums op zijn zou je daar misschien ook ontwenningsverschijnselen van hebben, slapeloosheid en hallucinaties enzo. Ik kreeg ook vervormingen van geluid, maar dat was pas toen ik ging stoppen met g.
Klik om te vergroten...
Bij mijn vorige opname in de kliniek was het enkel op de ghb en dat is nu ook, maar heb nu nul komma nul energie en maak mij vooral zorgen door het niet slapen, wat raden jullie mij aan ik heb in die tijden ook snachts bijgenomen in de hoop te kunnen slapen, wat natuurlijk niet lukten door de valium afkick, met slaaptekort komt alles net iets anders....
Maar moet hier zo snel mogelijk vanaf, mocht ik vanavond rond 0:00 zo'n pil nemen hoeveel zal ik er dan moeten nemen en hoever van tevoren stoppen met gebruik, er kunnen geen gekke dingen gebeuren?
Zwetend of in psychose wakker o.i.d
Maar slapen gaat nu wel écht moeten
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan hier niets meer op zeggen, een joint kan mss helpen maar ook dat zal je niet vd ghb of de rest afhalen want eerlijk: je bent een zeikerd op dit punt.
Neem dat niet persoonlijk je bent wrs een prachtpersoon onderin, maar je laat de drug praten en bent op dit punt dus even nutteloos om een deftig gesprek mee te voeren dan een dronkeman in een vergadering..
Dit ben jij niet, dit is de drug...

Laat je opnemen als je er vanaf wil, anders stop met hier te verantwoorden wat niet langer te verantwoorden valt..
Al je excuses zijn rationaliseringen ve verslaafde...

Wat jouw probleem is is dat je wil doen aan zelfmedicatie, en waar hier en daar wat tips kunnen vormen zal er geen dokter tussenzitten. Moest dat toch zo zijn ben je nog NIETS geholpen want raar maar waar je bent zwaar verslaafd, dwz dat je jezelf niet kan vertrouwen op dit punt.

Laat je opnemen, wees sterk voor jezelf als je leven je lief is. Als je doodop bent kan je net wel opgenomen worden....
Geen excuses, stop met de drug te laten praten of je klinkt voor anderen simpelweg als een verslaafde muis..
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ralou zei:
Ik kan hier niets meer op zeggen, een joint kan mss helpen maar ook dat zal je niet vd ghb of de rest afhalen want eerlijk: je bent een zeikerd op dit punt.
Neem dat niet persoonlijk je bent wrs een prachtpersoon onderin, maar je laat de drug praten en bent op dit punt dus even nutteloos om een deftig gesprek mee te voeren dan een dronkeman in een vergadering..
Dit ben jij niet, dit is de drug...

Laat je opnemen als je er vanaf wil, anders stop met hier te verantwoorden wat niet langer te verantwoorden valt..
Al je excuses zijn rationaliseringen ve verslaafde...

Wat jouw probleem is is dat je wil doen aan zelfmedicatie, en waar hier en daar wat tips kunnen vormen zal er geen dokter tussenzitten. Moest dat toch zo zijn ben je nog NIETS geholpen want raar maar waar je bent zwaar verslaafd, dwz dat je jezelf niet kan vertrouwen op dit punt.

Laat je opnemen, wees sterk voor jezelf als je leven je lief is. Als je doodop bent kan je net wel opgenomen worden....
Geen excuses, stop met de drug te laten praten of je klinkt voor anderen simpelweg als een verslaafde muis..
Klik om te vergroten...

Ik wou en wil mijn vingers hier niet aan branden, maar ik wil wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met de reactie van @Ralou
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou vervolgens is de situatie onveranderd
Sliep ook niet op twee keer tien milligram van dat spul
Erna nog n stukje afgebroken dus ja, geen effect.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan me opzich wel voorstellen dat je bang bent en in de stress raakt als je niet meer kunt slapen. Dat is echt naar. Ik ben het ook eens met dat je beter professionele hulp kunt gaan zoeken. Ook die benzoverslaving kom je niet zo makkelijk vanaf. En je gebruikt er ook nog non-benzo's bij die net zo verslavend zijn als benzo's. Ik vind het echt naar voor je. Voelt echt niet fijn.
T
Tevil19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Eigenlijk is het ook vreemd dat je wel stopt met het nemen van de benzo's cold turkey (heb ook het vermoeden dat dit niet de bedoeling was), en de GHB-verslaving in stand houdt. Ook bij het stoppen van benzo's zou ik professionele hulp inschakelen. Ik weet niet hoe erg je afhankelijk bent natuurlijk, maar tolerantie heb je sowieso als je weinig merkt van de effecten van 20 mg zolpidem en 300 mg diazepam. Ik weet niet in welk tijdsbestek je dit hebt genomen, maar diazepam blijft extreem lang in je lichaam. En als je echt heel bang wordt en het verkeerd voelt, zou ik gewoon naar de dokter gaan eventuele spoed en het uitleggen. Die kan waarschijnlijk beter beoordelen hoe je eraan toe bent. Sterkte iig.
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren 18 September redelijk wat water gedronken en zo weinig mogelijk gebruikt
Dit is mij gelukt en toen vervolgens half grammetje Haze gerookt hierdoor raakten het heel erg wazig ..
Weet ook niks meer van de avond na die joint en deze ochtend hoe ik ben wakker geworden rond welke tijd ik ben gaan slapen, geeen idee.
Ook nog 20mg Zolpidem erbij gegooid in 1 keertje na die joint
En nu, voel ik mij erg vreemd.
Er is verder niks gebeurd, maar het kan toch niet dat ik nu clean ben?
Hoeveel uur geen g is hiervoor nodig?

Vandaag drink ik overigens super veel water

Na vijf a zes nachten niet te slapen voelt het super
r
roesjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jammer dat dit topic stil is gevallen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit verder gelopen is. Hoe gaat het nu met je?
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#11
De situatie is zodanig erg geraakt dat n strip Zolpidem 10mg niet mocht baten ook niet bij enkele uren van tevoren niks te gebruiken
Vandaag of morgen bij de Apotheek een strip Temazapam afhalen en hopen dat dit werkt, het lijkt mij van niet, naar mijn idee is dit ook lichter.
Mocht ook deze niet werken zal ik vragen om n strip Lorazapam dit heb ik echter nooit gehad maar weet van eerdere opname dat mensen er flink op slapen al dan wel niet alleen in bed maar ook aan de eettafel ...
Evenals mijn intake voor een nieuwe opname die ik deze dag heb.
Ben deze nacht nuchter om 0:45 gaan liggen en raakte vervolgens wakker rond 03:30 voor het slapen gaan was mijn laatste dosis om 22:15 (3ml) de dosis is vrijwel altijd hetzelfde en zal niet meer dan 0.2ml onderdoen van de ander.
Effect heb ik er niet van maar mocht ik dat gaan opzoeken zit ik binnen de kortste keren weer op 100ml de dag.
Daar waar ik deze situatie al erg genoeg vindt.
Iedere 1,5 á 2 uur 3ml
12x3 / 36ml de dag
Ik hoop dat de opname snel zal plaatsvinden.
Iemand enig idee wat een goede slaapdosis zal zijn?
Om 03:45 nam ik 4ml maar heb hier geen effect van dat ik zodanig moe raak o.i.d
W
WijzeraadLid
01-01-2024, 00:00
#12
roesjunkie zei:
Jammer dat dit topic stil is gevallen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit verder gelopen is. Hoe gaat het nu met je?
Klik om te vergroten...
Ik lees mij altijd in over een drug voor ik dit probeer, nuchter persoon erbij dextro pillen van tevoren en goed voor mijzelf zorgen.
Had ik dit nou ook maar met dit gevaarlijke spul gedaan. De tijden dat ik outging van 0.5 of 1.0 ml teveel zijn voorbij.
Heb even de datum bekeken, bij de Brijder (Augustus (opname 1) kreeg ik te horen dat ze het nog nooit zo erg hadden meegemaakt daar geloofden ik toentertijd maar weinig van.
Nu ik hieraan terug denk maar één woord voor BIZAR EN GEVAARLIJK!!!
Ik nam op het hoogtepunt toen soms wel 8ml tien minuten erop 7ml kwartier erna 10ml..... Niet normaal!
Dat ik voor mijn intake kwam was ik bijna niet aanspreekbaar, logisch ook!!..
Zat op ik gok zo'n 150 a 180 ml per dag en dat in vier maanden gebruik. Kreeg toen te horen dat ik niet zomaar het gebruik kon stoppen zonder die intake had ik dit gewoon gedaan. Tijdens mijn 1ste dag heb ik in de Brijder kliniek een delirium gekregen.
De rest zal ik voor mijzelf houden.
Ik hield vocht vast. Bizar, gewoon achterlijk veel.
Heb het toen serieus eens bijgehouden in zeven uur tijd urineerde ik 3 liter.
Mensen Ghb lijkt onschuldig, maar is dit zeer zeker niet..
Nu ik zelf een dagelijks gebruiker ben geworden en ik de mensen die eraan zitten ken.
Eraf raken is makkelijk. Kliniek twee weken later opname en je staat na max 2 weken buiten, met een tolerantie terug van 0ml
Maar eraf blijven, dat is een opleiding op zich waard.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."