#1
Oh, ik ben zo blij voor je! Wat ben je goed bezig. ❤️ Nog even door bikkelen. 🙏🏻Hallootjes allemaal,
Dag 9 in de detox
Kom ik jullie weer lastig vallen 😆
Eerder van de week was er even een korte break in afbouw.
Maar nu gaat het in eens supersnel🙃😃
Gister hadden ze er maar 0,25 af gedaan.
Maar geloofde haast mijn oren niet vanmorgen😮
Vanaf vanmorgen is er 0,75 afgegaan wow wow!!!
Maar wel met extra dia.
Mijn bloeddruk e.d is eigenlijk meestal goed en ook mijn hartslag
Alleen het super erge shaken waren het meest aan de orde.
Dat hopen ze daar mee te onderdrukken.
Het gaat nu hartstikke goed😃
Ik zit nu op 1.0 jeeeehhh
Op naar de 0,5 morgen en dan yes😍😍😍🤩🤩🤩clean.
Natuurlijk voel ik mij niet 100 nu, prikkelingen, nog steeds af en toe muziekjes horen in mijn oor die er niet zijn.
En delen in mijn lichaam voelen vreemd
Maar ja een detox is natuurlijk geen pretje.
Maar ik ben superblij met hoe het nu gaat😃🤩
Einde in zicht.... 🎉