Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Spyro Dank je wel🤗 Eigenlijk net voor het eerst een beetje craving. Dat kwam omdat ik mij ff gespannen over iets voelde. Maar gaat nu wel weer goed😀 Afleiding is het allerbeste🙏"
"@Mrloverdj Ik ga niet naar een safehouse, maar in een deeltijdbehandeling van drie dagen in de week. Voor mij scheelt het, dat ik geen gebruikers in mijn omgeving heb Mijn verloofde gebruikt ook niet. Ik ben begin van dit jaar verhuisd en de gebruikersscene zeg maar😆 daar achter gelateb😀"
"Weer even een update😀 Vanochtend begonnen met de 1.5. Was eerst wat twijfel over omdat ik toch nogal wat klachten had. De arts dacht dat het wel kon en uiteraard wilde ik dat zelf ook. Want dan ben ik maandag van dat rotspul af🤗 Maar helaas was het beter voor mijn lichaam, dat ik aan het einde van de middag toch weer even terug ben gegaan naar de 2🤔 Ik baal wel... Maar anders is het voor mijn lichaam het te heftig Dan maar een dagje langer. Mijn mond is zo gemotiveerd, maar de rest moet ook meekomen!"
"Mond = mind Changing zei: Weer even een update😀 Vanochtend begonnen met de 1.5. Was eerst wat twijfel over omdat ik toch nogal wat klachten had. De arts dacht dat het wel kon en uiteraard wilde ik dat zelf ook. Want dan ben ik maandag van dat rotspul af🤗 Maar helaas was het beter voor mijn lichaam, dat ik aan het einde van de middag toch weer even terug ben gegaan naar de 2🤔 Ik baal wel... Maar anders is het voor mijn lichaam het te heftig Dan maar een dagje langer. Mijn mond is zo gemotiveerd, maar de rest moet ook meekomen! Klik om te vergroten... Mond = mind uiteraard😆"
"Hallo allemaal, Weer even update 🤗 Wat pittige dagen gehad. Donderdag begonnen op 2.0 deze dag daar op gebleven. Ze houden elke dag een scorelijst bij met mijn ontwenningsverschijnselen. Ik scoorde aardig hoog en de daardoor niet zeker of ik de volgende dag omlaag kon gaan. . Volgende dag gesprek gehad met de arts zij dacht dat het wel kon. En met de vraag of ik dat ook wel wil, was het volmondig ja😀 Hoe sneller hoe beter... Maar mijn lichaam dacht daar helaas toch anders over. Mijn mind is zo sterk en ik wil zo graag. Maar mijn lichaam was zo heftig aan het shaken, zelfs nadat ik net een nieuwe dosis had gehad. ☹️ Toen ben ik einde van de middag weer terug gegaan naar 2. Ik baalde daar zo van.. Omdat ik zo graag wil. Ik denk dan hup maar ff doorbijten Net zoals dat ik al dagen muziekjes in mijn oor zijn die er niet zijn etc🙄 Zaterdag (gister ben ik even op twee gebleven, om mijn lichaam even wat hersteltijd te geven). Vannacht ook weer heerlijk geslapen🙏 Vandaag is er wel wat af gegaan 0,25 Dus ik zit nu op 1,75 en morgen weer verder kijken🙏 Voor mensen die dit lezen wat zijn jullie ervaringen in de detox? Qua afbouw en duur en zo!"
"@Mrloverdj Dank je wel voor jouw compliment enpositiviteit 😀 Pfff ja de startdosering vorig weekend, was eerst helemaal waardeloos Ik was er vorige week zaterdag slechter aan toe, dan toen ik vrijdag binnen kwam. Maar toen de goede startdosis wel leek te zijn gevonden, gingen de eerste dagen super. Nu dan helaas ff wat minder snel. Ik ben vandaag wel goed door gekomen. Maar kijken wat er morgen weer afgaat Ben er zo klaar mee met die troep. Pff Maar ja nog ff geduld en zoals de verpleging hier ook al zij Het moet wel menselijk blijven... Ik zal nog ff geduld moeten hebben. Die verslaving is er natuurlijk ook niet in een paar dagen gekomen😆"
"Hallootjes allemaal, Dag 9 in de detox Kom ik jullie weer lastig vallen 😆 Eerder van de week was er even een korte break in afbouw. Maar nu gaat het in eens supersnel🙃😃 Gister hadden ze er maar 0,25 af gedaan. Maar geloofde haast mijn oren niet vanmorgen😮 Vanaf vanmorgen is er 0,75 afgegaan wow wow!!! Maar wel met extra dia. Mijn bloeddruk e.d is eigenlijk meestal goed en ook mijn hartslag Alleen het super erge shaken waren het meest aan de orde. Dat hopen ze daar mee te onderdrukken. Het gaat nu hartstikke goed😃 Ik zit nu op 1.0 jeeeehhh Op naar de 0,5 morgen en dan yes😍😍😍🤩🤩🤩clean. Natuurlijk voel ik mij niet 100 nu, prikkelingen, nog steeds af en toe muziekjes horen in mijn oor die er niet zijn. En delen in mijn lichaam voelen vreemd Maar ja een detox is natuurlijk geen pretje. Maar ik ben superblij met hoe het nu gaat😃🤩 Einde in zicht.... 🎉"
"@Spyro Dank je wel🙏😘 Zo 23.00 dosis en hopelijk kunnen slapen. Maar het echte slapen kijk ik zo naar uit🤗 Jij kon van wat ik nog van jouw topic weet, vrij snel weer normaal slapen toch?"
"@Spyro Oh wat heerlijk, 😀 Ik hopelijk ook🙏 Vandaag zit ik op 0,5 en morgen ben ik clean🤗 Jeeeehhhh Maar ff tegenvallertje vandaag... De verslavingsinstantie waar ik het traject bij volg. (detox is niet bij hun). Blijkt een zero beleid te hebben op benzo's Dus mag niet aan deeltijd beginnen, zolang ik deze als medicatie gebruik. Ik slik sinds 2 maanden oxazepam op voorschrift van huisarts. Maar de oxazepam had niks/niet direct met mijn verslaving te maken 😮 Dat betekend dat ik dat eerst ook afgebouwd moet hebben... Voordat ik verder kan gaan met mijn traject. Maar ja heb ze niet voor niks. Natuurlijk wil ik ook van die rommel af... maar weet niet hoe ik daar op ga reageren. Als ik dat in zo'n korte tijd moet gaan doen Ik slik ze niet voor mijn plezier (klein beetje wel natuurlij). Maar dat is niet de mainreason Maar wordt nog verder naar gekeken of er misschien iets vervangend is. Maar hadden ze wel even wat eerder mogen zeggen☹️ Nu moet ik hier misschien nog langer blijven voor dat. Juist zo blij dat ik morgen g vrij ben 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗😀😀😀😀😀😀😀 Maar die overwinning heb ik maar weer mooi😍 En weer heerlijk kunnen slapen straks en alle andere dingen die in de weg stonden door g🤗"
"Alle soorten pammetjes zijn verboden, om te kunnen starten bij de deeltijdbehandeling. 🤨 Vind het ook super raar, omdat je dat normaal gesproken, ook na een detox vaak nog krijgt ter ondersteuning Ik zit nu op 0 xyrum, maar nog wel diazepam. Maar moet deze hier hebben afgebouwd voordat ik het verdere traject in kan. Vind het ook absurd, omdat ik de oxazepam (hebben hun omgezet naar dia) die ik slik, voor hele andere redenen heb. Ik heb naast mijn verslaving ook een burnout en andere dingen. Mijn zenuwstelsel is Iig zwaar overbelast. En ja de g zal daar ook zeker een rol in hebben gespeeld Maar nu voelt het alsof ik ook geen ruimte heb voor dat herstel. Probeer vandaag ook al zo min mogelijk dia te nemen, want wil natuurlijk naar huis. Maar ja, ben dan heel streng voor mijzelf.. Net weer ff te lang gewacht🤨. Ik word nu gelukkig weer ff wat rustiger"