Omdat sommigen tijger zijn.Fernandez/Cola
Sommige mensen doen het direct in hun mond goed mag weten waarom....
Omdat sommigen tijger zijn.
Snelste manier van intake man
Tijgers? Stelletje viespeuken zijn het.
Wat een verassing....Ik ben dan een viespeuk.
Maar echt, in die limonade proef ik het echt helemaal niet meer
Fernandez/Cola
Sommige mensen doen het direct in hun mond goed mag weten waarom....
Probeer het eens in citroensap met water en suiker. Je kunt net zo veel citroensap toevoegen als je wilt om de smaak te maskeren.Dat werkt allebei helaas niet. Redbull, AA enzo ook niet 😞
Wat deze meneer hieronder ook zegt; desnoods pure siroop 👌🏻oke is het proberen waard! Thanks!
Merk je ook niks meer van de textuur? Dat stroperige? 😬
Probeer het eens in citroensap met water en suiker. Je kunt net zo veel citroensap toevoegen als je wilt om de smaak te maskeren.
En we nemen de Antillianen erbij in!Fernandes is ook prima!
Ik moet mezelf tegenhouden om geen opmerking erbij te maken over kip en watermeloen…En we nemen de Antillianen erbij in!
Homomannen gooien zelf vast iets in hun drankje, dan hoeft degene die ze oppikt dat niet meer te doen.Stiekem is dit een topic geworden hoe iemand het beste te drogeren.
Waarom denk je dat?Homomannen gooien zelf vast iets in hun drankje, dan hoeft degene die ze oppikt dat niet meer te doen.
Ervaring.Waarom denk je dat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."