Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSertaline met ghb?

Sertaline met ghb?

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo ik ben nieuw hier en hoop dat ik dit in het goede topic vraag. Mijn vraag is mag je met sertraline ghb gebruiken ?
Ik weet dat xtc en coce niet goed zijn ivm serotoninesyndroom. Is Dit met ghb ook zo? Groetjes
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sertraline is een SSRI, en SSRI's zouden bij mij weten in combinatie met GHB geen acuut gevaarlijke verschijnselen zoals serotoninesyndroom moeten geven. Afgezien daarvan, denk ik wel dat het combineren van middelen altijd een bepaalde onvoorspelbaarheid met zich meebrengt. Ik weet niet hoe lang je al sertraline gebruikt en of je nog bijwerkingen hiervan hebt. GHB zou bepaalde bijwerkingen kunnen versterken.

De vraag is natuurlijk ook hoe verstandig het überhaupt is om drugs te gaan nemen als je aan de antidepressiva bent. Ik zou er heel voorzichtig mee zijn in ieder geval. Maar goed, dat is uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid...
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Sertraline is een SSRI, en SSRI's zouden bij mij weten in combinatie met GHB geen acuut gevaarlijke verschijnselen zoals serotoninesyndroom moeten geven. Afgezien daarvan, denk ik wel dat het combineren van middelen altijd een bepaalde onvoorspelbaarheid met zich meebrengt. Ik weet niet hoe lang je al sertraline gebruikt en of je nog bijwerkingen hiervan hebt. GHB zou bepaalde bijwerkingen kunnen versterken.

De vraag is natuurlijk ook hoe verstandig het überhaupt is om drugs te gaan nemen als je aan de antidepressiva bent. Ik zou er heel voorzichtig mee zijn in ieder geval. Maar goed, dat is uiteindelijk je eigen verantwoordelijkheid...
Klik om te vergroten...

Dank voor je antwoord ik gebruik de ad al een paar maanden en heb wel gelezen dat je het idd niet moet gebruiken zolang je nog last heb van bijwerkingen. Maar die had ik alleen de eerste week. Verder ben ik 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. En weet dat het troep is maar had er wel weer een x zin in. Als ik het ga gebruiken zal ik eerst wel de helft nemen van wat ik normaal neem.
Bedankt
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wceendje zei:
Dank voor je antwoord ik gebruik de ad al een paar maanden en heb wel gelezen dat je het idd niet moet gebruiken zolang je nog last heb van bijwerkingen. Maar die had ik alleen de eerste week. Verder ben ik 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. En weet dat het troep is maar had er wel weer een x zin in. Als ik het ga gebruiken zal ik eerst wel de helft nemen van wat ik normaal neem.
Bedankt
Klik om te vergroten...

Ja. Verslaafde mensen maken inderdaad domme keuzes. Hoe wordt je anders verslaafd.

Kom op je bent 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. Is het echt zo slim om het weer te proberen? Ik ga je maar niet aan herinneren wat er allemaal op het spel staat. Dat moet je zelf nu wel inzien.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yaizer zei:
Kom op je bent 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. Is het echt zo slim om het weer te proberen?
Klik om te vergroten...
Dit is de vraag die er echt toe doet!
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben er nu vier maanden vanaf. Voorafgaand met een op / af periode. Hier liep het uit de hand en ik kan alleen maar zeggen, ik ben blij dat ik niet meer hoef. Met voorzichtig zijn, en je voelt niks of te weinig, dan wil je meer. En zo blijf je bezig totdat je er weer aan vast hangt. Mijn advies? Don’t. Zeker niet als je er al
Vijf jaar aan verslaafd was.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wceendje zei:
Dank voor je antwoord ik gebruik de ad al een paar maanden en heb wel gelezen dat je het idd niet moet gebruiken zolang je nog last heb van bijwerkingen. Maar die had ik alleen de eerste week. Verder ben ik 5 jaar verslaafd geweest aan ghb. En weet dat het troep is maar had er wel weer een x zin in. Als ik het ga gebruiken zal ik eerst wel de helft nemen van wat ik normaal neem.
Bedankt
Klik om te vergroten...

Je moet het zelf weten, maar denk niet dat je er nu wel mee om kan gaan. Eenmaal verslaafd (geweest) aan t spul kun je er beter helemaal vanaf blijven.

Wellicht gaat het een week goed, een maand of zelfs 3 maanden. Maar uiteindelijk ga je jezelf erin verliezen.

Doe ermee wat je wilt,
'N ex verslaafde.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coffeecup zei:
Wij kunnen het weten toch ? @Raver
Klik om te vergroten...

Inderdaad.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wij kunnen het weten toch ? @Raver
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon gedaan.weekendje g en dan stoppen .
De laatste keer was koningsdag 2019 .

Ben ook zelf afgekickt van de ghb na 5 jaar met diazepam maar goed dat was in 2013
Ik ken mijn eigen lichaam toch wel het beste en was ook niet mijn vraag ..
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
Je moet het zelf weten, maar denk niet dat je er nu wel mee om kan gaan. Eenmaal verslaafd (geweest) aan t spul kun je er beter helemaal vanaf blijven.

Wellicht gaat het een week goed, een maand of zelfs 3 maanden. Maar uiteindelijk ga je jezelf erin verliezen.

Doe ermee wat je wilt,
'N ex verslaafde.
Klik om te vergroten...
En ex verslaafde 😅
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ex verslaafd bestaat niet.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Je moet het zelf weten, maar denk niet dat je er nu wel mee om kan gaan. Eenmaal verslaafd (geweest) aan t spul kun je er beter helemaal vanaf blijven.

Wellicht gaat het een week goed, een maand of zelfs 3 maanden. Maar uiteindelijk ga je jezelf erin verliezen.

Doe ermee wat je wilt,
'N ex verslaafde.
Klik om te vergroten...
Toevallig wel 👍

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."