Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB cold turkey stoppen

GHB cold turkey stoppen

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik heb het geheim ontrafelt: zijn partner brengt stiekem een ghb infuus aan als hij slaapt in de nacht.
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Ik heb het geheim ontrafelt: zijn partner brengt stiekem een ghb infuus aan als hij slaapt in de nacht.
Klik om te vergroten...

Dat moet het zijn. En hij hangt z'n partner dan aan het DMT infuus.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Georgie J. zei:
Nou moet ik wel zeggen dat ik om de 2/3mnd een afkick doe. Soms zelfs om de 8-10wk.
Klik om te vergroten...
Hoe ziet zo'n afkick er dan uit?
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou moet ik wel zeggen dat ik om de 2/3mnd een afkick doe. Soms zelfs om de 8-10wk.
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
stond nergens iets op de site dus heb ik er express om gevraagd
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
GABA-B Bonanza zei:
Hoe ziet zo'n afkick er dan uit?
Klik om te vergroten...
Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last van
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Georgie J. zei:
Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last van
Klik om te vergroten...
Welke ontwenningsverschijnselen voel je dan?
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
GABA-B Bonanza zei:
Welke ontwenningsverschijnselen voel je dan?
Klik om te vergroten...
Ik begon te trillen, zweten, wazig in me hoofd enzo.. Warm
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Gewoon slapen? Zonder G? Na zo’n tijd? Feitelijk gezien onmogelijk…
Klik om te vergroten...
Naja feitelijk onmogelijk zou ik niet zeggen. Er zijn mensen die minder snel lichamelijke afhankelijk opbouwen dus feitelijk is het zeker mogelijk maar na 3 maanden is de kans wel zeer klein. Je zult dan in 8 van de 10 gevallen denk zeker enige vorm van afkick ervaren
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zit ook voor een groot gedeelte tussen je oren, ik deed zo'n afkick periode best vaak. Heb in 't verleden wel zo'n 12 jaar geleden een jaar lang 24/7 gebruikt, toen was er weinig bekend over GHB. Ken je lichaam en ken je grenzen.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De wazigheid in het hoofd probeer ik koste wat kost te vermijden, want dat is altijd randje van delirium.
G
Georgie J.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GABA-B Bonanza zei:
De wazigheid in het hoofd probeer ik koste wat kost te vermijden, want dat is altijd randje van delirium.
Klik om te vergroten...
Het voelde bij mij als een "opvlieger" of dat je brein een fractie van een seconde later reageert dan je ogen.
R
RXEFCLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
RXEFC zei:
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Klik om te vergroten...
Je moet echt even GHB bij iemand zien te regelen! Desnoods geld lenen bij een vriend, wat dan ook. Want je mag echt niet cold turkey!! Probeer het niet alsjeblieft. Blijven doseren tot je detox.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
RXEFC zei:
Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Klik om te vergroten...
Nooit cold turkey! Dosis is veel te hoog en te lang doorgegaan, bij het stoppen zal je mentaal heel vaag worden 6 uur na laatste in name en mogelijks naar de delirium staat gaan.

Of je fixt nog een halve L, of je haalt baclofen en pregabaline in huis met een langwerkende benzo..

Weer typisch zo'n lange wachtlijst.
F
FreakingfreakLid
01-01-2024, 00:00
#16
is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man

en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.

ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."