#1
🤣🤣🤣🤣Ik heb het geheim ontrafelt: zijn partner brengt stiekem een ghb infuus aan als hij slaapt in de nacht.
🤣🤣🤣🤣Ik heb het geheim ontrafelt: zijn partner brengt stiekem een ghb infuus aan als hij slaapt in de nacht.
Ik heb het geheim ontrafelt: zijn partner brengt stiekem een ghb infuus aan als hij slaapt in de nacht.
Hoe ziet zo'n afkick er dan uit?Nou moet ik wel zeggen dat ik om de 2/3mnd een afkick doe. Soms zelfs om de 8-10wk.
Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last vanHoe ziet zo'n afkick er dan uit?
Welke ontwenningsverschijnselen voel je dan?Avond voor de afkick afbouwen met aantal ML, eventueel slapen op oxazepam. De volgende dag doorkomen op oxazepam, om de 2-3uur of wanneer je ontrekkingsverschijnselen krijgt. Die vang ik op met oxazepam, savonds goed slapen op een pammetje en de volgende dag nergens last van
Ik begon te trillen, zweten, wazig in me hoofd enzo.. WarmWelke ontwenningsverschijnselen voel je dan?
Naja feitelijk onmogelijk zou ik niet zeggen. Er zijn mensen die minder snel lichamelijke afhankelijk opbouwen dus feitelijk is het zeker mogelijk maar na 3 maanden is de kans wel zeer klein. Je zult dan in 8 van de 10 gevallen denk zeker enige vorm van afkick ervarenGewoon slapen? Zonder G? Na zo’n tijd? Feitelijk gezien onmogelijk…
Het voelde bij mij als een "opvlieger" of dat je brein een fractie van een seconde later reageert dan je ogen.De wazigheid in het hoofd probeer ik koste wat kost te vermijden, want dat is altijd randje van delirium.
Je moet echt even GHB bij iemand zien te regelen! Desnoods geld lenen bij een vriend, wat dan ook. Want je mag echt niet cold turkey!! Probeer het niet alsjeblieft. Blijven doseren tot je detox.Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
Nooit cold turkey! Dosis is veel te hoog en te lang doorgegaan, bij het stoppen zal je mentaal heel vaag worden 6 uur na laatste in name en mogelijks naar de delirium staat gaan.Dag allen,
Ik gebruik al dagelijks 8 maanden GHB. De dosering heeft over deze maanden enorm gewisseld. Nu zit ik (in overleg met afkickkliniek waarbij ik op de wachtlijst sta) op 3,5 ml per 2 uur.
Nu kan ik geen nieuwe meer halen (geld).
En heb nog maar 20ml over ongv. Ik ben dus genoodzaakt cold turkey te stoppen. Nu ben ik bang voor de gevolgen ofcourse, maar ook of ik dan nog wel opgenomen zal worden? Mijn detox zou over 2/3 weken beginnen. Aansluitend een behandeltraject.
Heeft iemand ervaring of adviezen? Ik weet ook niet of er zoiets bestaat als medicinale ghb (buiten die je in de kliniek krijgt).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."