#1
Volgens mij weet jij er ook niks van want prijzen noemen mag hier niet.is het nog gelukt om aan ghb te komen? neem aan dat je het wel hebt vertelt aan iemand want ik had op een gegeven moment precies hetzelfde probleem. ghb had ik nog een laagje van en de ghb waar ik eerst bij 6 man kon halen hadden opeens niks meer. paniek! toen voor 100e euro's 5L kunnen krijgen. gelukkig word ik ook bijna opgenomen. weg met die ellende! succes man
en blijkbaar weet @GABA-B Bonanza niks af van een wachtlijst met zijn opmerking als weer typisch zo'n lange wachtlijst. niks typisch aan 🤣 weer een apart rare opmerking van je en niet alleen naar @RXEFC maar ook naar anderen. jij weet blijkbaar alles over de gaba b receptoren dus dan moet je ook weten dat je er een kronkel van in je kop krijgt en dat als je een verslaving hebt het niet goed met je gaat maar je toont naar meerdere mensen totaal geen begrip en lacht ze uit.
ik heb het toevallig bij mijn intake nagevraagd waarom ik toen nog 5 maanden moest wachten en veel mensen zijn tijdens de corona naar de klote gegaan dus het was letterlijk pakken wat je pakken kan omdat er aan de grondstoffen amper aan te komen was of nog steeds is.