Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer truffels :) + een vraag verderop in topic

eerste keer truffels :) + een vraag verderop in topic

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Anders doe je gewoon eerst weer de helft and dan kun je bijpakken als je meer wilt zien en harder wil gaan.
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jha dat kan ook natuurlijk (denk ik) :)
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Truffels ... zijn erg slap heel veel mensen krijgen geen effect van een halve portie jij dus wel dus je bent er best wel gevoelig voor denk ik. en bij truffels mag je gelijk een hele portie nemen 15gram omdat ze toch zo slap zijn
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja misschien ben k er ook wel gevoelig voor, ben voor meerdere dingen gevoelig.
(klinkt heel vaag zo maar ik begrijp wat ik bedoel)

en op die verpakking stond dat je voor de eerste keer maximaal 8 gram mocht=/
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok nou ja er zijn verschillende soorten
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welhallodaar zei:
Truffels ... zijn erg slap heel veel mensen krijgen geen effect van een halve portie jij dus wel dus je bent er best wel gevoelig voor denk ik. en bij truffels mag je gelijk een hele portie nemen 15gram omdat ze toch zo slap zijn
Klik om te vergroten...

Kun je je best in vergissen.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Welhallodaar zei:
Truffels ... zijn erg slap heel veel mensen krijgen geen effect van een halve portie jij dus wel dus je bent er best wel gevoelig voor denk ik. en bij truffels mag je gelijk een hele portie nemen 15gram omdat ze toch zo slap zijn
Klik om te vergroten...


Ik heb alle soorten paddo's nu wel gehad, en die truffels zijn het allerergste, ze worden gewoon onderschat..
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lijp zei:
Ik heb alle soorten paddo's nu wel gehad, en die truffels zijn het allerergste, ze worden gewoon onderschat..
Klik om te vergroten...

Inderdaad!
Ik heb al menig paddo verorberd en menig psychedelicum uitgeprobeerd, maar mijn truffels waren echt wel het ergste.
Mindfuck supreme!
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey Hey
vandaag was het dan zo ver...
eindelijk die truffels proberen.
Ik kreeg ze moeilijk weg,, eerst goedkauwen,, maar slikken lukte niet dus ging ik met water doorslikken lukte wel:)
toen ging ik lekker in het zonnetje liggen met me ogen dicht. Na een tijd zag ik met ogen dicht opeens allemaal van die spacende dingen. Daardoor ging ik me ogen openen.
Toen ik naar de lucht keek wist ik niet wat ik zag!
Echt supermooi.
Alsof de wolken/lucht als een koepel om je heen zit.
En daar zag ik allemaal dingen in wolken. Engeltjes maar ook bij wolken in de buurt een heel patroon. een paar keltische tekens
onder andere deze. Ook zag ik pentagrams.
Het bewoog heel langzaam in een cirkel om me heen heel groot. Ook zag ik een teken (weet niet meer precies welke) die was heel groot en lichtpaars.
Toen ik naar de grond (het zand,, was in de duinen) keek begonnen zich daar vormen op de maken alsof het soort van mozaiek tekening was.
Ook was heel raar ik moest vaak gapen, maar dan moest ik erna meteen hoesten en an met me neus snuffen. ik controleerde alles 2 keer. Ik voelde afentoe ook alsof er beestjes over me gezcith liepen. Die veegde ik dan ook 2 keer weg.
Ik zei ook hele tijd in me hoofd ALLES IS ONDER CONTROLE.
Controle hebben over dingen is blijkbaar heel belangrijk voor me.

Ik vond het ook een beetje eng op gegeven ogenblik. Het leek alsof ik niet meer 1 was. Alsof er 2 ikken waren dus. Ik zag vriendin van me die er was ineens als een heks toen keek ik snel andere kant op. Toen ik me sjaal goed wilde doen.. schrok ik omdat er trollenhanden in me nek zaten. Dit waren natuurlijk mijn eigen handen, maar het voelde niet zo.
Ik besefde wel dat ik me nergens lang op moest controleren, dan begon ik het eng te vdinen alsof het me kwaad wilde doen ofzo.
Die vriendin die ik als heks zag, was ook eng.
Ik was gewoon bezig met schrijven (is trouwens vet een onzin toen i khet achteraf na las) en dan hoorde ik haar echt als een heks gniffelen, maar als ik naa rhaar keek at ze er gewoon.
Toen werdik ook beetje bang, maar toen zei ik tegen mezelf van.. Het is je verbeelding ze doe thet niet echtt.
Maar ik hoorde het dus wel echt!

De tijd ging eerst ook heeel langzaam,, maar toen het "enge" verdwenen was (toen had ik eindelijk hapje gegete hapje chocola xD) ging ik weer vooral concentreren op de lucht.
Ik kreeg toen ook hele erge lachkick. Moest overal vreselijk om lachen.
Ik ging ook smsen, toen ik die smsjes later terug las zag ik dat het nergens om ging en haast niet te begrijpen was voor anderen.
TOen ik naar afbeeldingen ging kijke op me mobiel bewogen die (net als in harry potter!) ik heb bijv., een paar bomen als achtergrond en daarvan zag ik de topjes helemaal bewegen alsof de wind erdoorheen ging en dat er paddo's aan groeiden!
Op een schrif stond een plaatje van een kat en die kat ging opeens heel boos naar me kijke toen gooide ik het schriftje snel weg.

Aan het eind van de trip was ik heel relaxed. Vriendin ging toen weg maar toen kwame er vriende van me langs. Heb ik paar hijsjes (3 of 4) van hun joint genome maar toen spacede ik em al erg =P.
Na nog even in de zon gelegen te hebben ging ik naar huis.

Ik vond het echt een mooie ervaring!

[/img]
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lekker gespaced zo te zien, wel wat minder van die enge vervormingen, maar dat is gewoon je mind die met je fockt

die foto op je mobiel is ook wel blij, boom met paddo's eraan

:wave: :hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi dat het zo goed bevallen is! Doet me erg denken aan mijn eerste keer :hearteyes:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
klinkt inderdaad als een mooie trip :) Zoals altijd herken ik wel enkele dingen van mezelf erin :) Is leuk om dat zo van andere te lezen dan :)

bv dat geeuwen heb ik ook op paddos :tongueout:
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha okee :tongueout:
die vriendin van mij werd gek van al dat gegaap van mij xD
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die keuze is toch echt helemaal aan jou

Denk dat je verder had kunnen gaan?
Wil je ook verder?

Zie het een beetje als aangeschoten en dronken zijn,je bent nu paddo-aangeschoten geweest.Wil je dat naar het volgende niveau brengen,waar alles nog heftiger zal zijn.De euforie,maar ook eventuele angsten.Bedenk dat beide facetten bij een trip horen,en vooral dat er geen enkele haast bij is.
Mijn persoonlijke mening,naar aanleiding van dit report, is dat je volgende keer best een hele portie kan nemen,maar ga Die volgende niet nu al plannen,wacht rustig tot je dr klaar voor bent,net zoals je voor deze trip gedaan hebt waarschijnlijk.Nu je bekend bent met het spul kan je een trip ook beter voorbereiden.
Ga eerst maar eens bergen tripreports lezen,verdiep je verder in de materie,trek de lessen uit je vorige trip...
Leef en het antwoord zal komen
de keuze is aan jou,voor jou,door jou,in jou...


(egnie dak high ben :) )
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#15
leuk reportje,volges mij heb je alle kenmerken van de paddo wel een beetje meegemaakt:)

Dat gapen heb ik zelf ook standaard,lees en hoor het ook vaak van anderen.Ik heb er zelf ook nog ontzettend veel extreem uitrekken bij, duurt meestal een kwartier ofzo in de fase dat de trip duidelijk begonnen is.
Ik zie het zelf n beetje als het "ontwaken van het paddo-bewustzijn",nadat die weer n tijdje ergens diep in de hersens een tijd geslapen heeft.

Misschien weet iemand een biochemische verklaring?
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou ik nie tiig
ik voelde me wel zo'n laaf van de efteling xD
(weet niet waarom xD)

maar vind het nog steeds echt super mooie ervaring!
Alleen jammer dat van die vriendin de muziek niet aan mocht :(




-- edit:;
ik heb trouwens een vraag.
ik had dit keer een halve portie genomen van de truffels omda thet me eerste keer was.
Maar stel ik wil het ooit weer is doen, moet ik dan weer halve portie? of 3/4 portie? of kan ik dan een hele?

Want ik heb gelezen dat je de eerste keer maar halve mag om te kijke hoe gevoelig je ervoor ben, maar ik heb dus nog steeds geen idee..
a
alylaLid
01-01-2024, 00:00
#17
whaha oke :tongueout:
ach je zal wel gelijk hebben :)
in die trip toen zelf al hadik naar iemand gesmst van Ik doe dit nooit meer.
Maar misschien dat ik over jaar wel weer is wil proberen dus vandaar die vraag :tongueout:

^.^
dankj voor antwoorden :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."