Tering man, wat een rotsituatie voor jou en je medespacer. Hoe had je de pep bemachtigd? Een dealer die je niet kent?
#2
Die vriend van me had het van een dealer die hij wel goed kent en normaal gesproken spaced hij er wel lekker op. Waarschijnlijk toch wel flink genaaid denk ik. En de laatste dagen voelt het niet goed, m'n maag borrolt en ik val weer steeds weg, komt waarschijnlijk doordat ik nogal slaap tekort doe. 1 ding is zeker, er gaat niks meer in mijn neus behalve een zakdoek en neusspray
#3
Evenals pep, wat je ook flink paranoïde kan maken.
#4
Drugs doen rare dingen met je...
In je paniek kun je heel makkelijk gehallucineerd hebben wat de kleur van je buik betrof dan. Ik heb als ik pillen op heb ook altijd een naar gevoel in mijn buik. Een hele goede reden om het zoveel mogelijk te laten staan.
#5
ik of de topicstarter?? :P
ik iig teveel, het kwam gewoon door te weinig energy, reserves op, slaaptekort, voedseltekort, vitamines tekort enzz
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.