#1
Ontzettend mooi report!!
Vervelend dat je je zo alleen hebt gevoeld, maar de conclusie is des te mooier en erg leerzaam.
Vervelend dat je je zo alleen hebt gevoeld, maar de conclusie is des te mooier en erg leerzaam.
Soma zei:Beetje kort, maar inderdaad wel mooi geschreven.
Maareuh.. Zegels van 500 µg?!
Soma zei:Ik weet het zo niet hoor, heb je ze laten testen? Want 500 µg is echt extreem veel. Als je 880 µg in totaal had genomen dan weet ik niet of je er wel zo goed was van afgekomen..
En je zegt trouwens ook dat je van die eerste trip 2 uur lang niets hebt gevoeld. Dealerpraatjes misschien?
Soma zei:Ja, maar van 200 µg trip je normaal al hard. Ik kan me echt niet voorstellen hoe 500 µg aanvoelt en dat wil ik eerlijk gezegd voorlopig ook niet weten.
gNuxx zei:nice tripreport.
Nog iets gemerkt van de xtc in combinatie met de lsd dan?
Angramar Temenos zei:1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Drientje zei:Angramar Temenos zei:1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!
Ligt eraan hoe groot je duim is...TheGhost zei:Drientje zei:Angramar Temenos zei:1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!
thumbprint is 2 gram :P
ik kan wel een verhaal voor u zoeken hierover van chinacat, vertel maar als u dit wil lezen
zo extreem, als ik het geld zou hebben, zou ik het zo doen
Drientje zei:Goed report, omschrijft wel goed je chaos!
Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!
O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he?![]()
mushi_mushi zei:Drientje zei:Goed report, omschrijft wel goed je chaos!
Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!
O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he?![]()
ghehe.. is er n andere afkorting voor micorgram dan?:P
MG leek me t meest logisch :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."