Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD op Full Moon

LSD op Full Moon

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ontzettend mooi report!!
Vervelend dat je je zo alleen hebt gevoeld, maar de conclusie is des te mooier en erg leerzaam.
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#2
getript op:
1zegel (500mg) en 2,5 zegel (380mg)
1 xtcpil


't was op het FullMoon festival, nu zo'n 3 weken geleden.
van een vriend had ik een zegeltje gekregen, normaal werkt lsd bij mijaltijd binnen een uur, maar 2 uur later gebeurde er nog niks. Nog maar een erbij dus. Toen na een halfuurtje ik nog niks voelde, en ongeduldig werd, heb ik er nog een xtcpil achteraan gegooid. Een halfuur daarna nog 1,5 zegel. En op het moment dat die mijn tong raakte, sloeg ineens alles tegelijk in.

O jee, daar ga ik..dacht ik.
Ik kon mijn geluk niet op. Teruglopend naar de camping met 2 vrienden kon ik niets anders dan grijnzen en zeggen hoe gelukkig ik was.

Eenmaal weer aangekomen op het festival ging ik op zoek naar mijn vriend, die had beloofd om bij de fullon stage te blijven tot ik terug kwam.

Maar hij was er niet. Dus ik zocht verder.
....en verder
....en verder
....en verder

De trip begon steeds heftiger te worden, en ik was inmiddels ook de anderen kwijt geraakt.
Mijn vriend was weg, de anderen waren weg, iedereen was weg!
Vreemde paniek. Allerlei gekke beelden vlogen door mijn hoofd, (zou hij met een ander meisje de tent in zijn gedoken?! zijn ze me ontvlucht?! spelen ze spelletjes met me?!)

Na ongeveer een halfuurtje vond ik eindelijk een bekende terug. Hij wou me wel helpen de rest te vinden. Dus wij de camping over..
En ineens liep m'n vriend daar. Ik was behoorlijk paranoide, maar hij had de avond van z'n leven gehad. Kon alleen nog maar lol maken. Ik probeerde met iemand te praten, tot iemand door te dringen dat ik me niet zo goed voelde maar ze schenen me niet te horen
Ik had ze terug gevonden, maar nog steeds was ik ze kwijt.

Na een tijdje bij hun in de tent te hebben gezeten, ben ik weggelopen, en compleet verloren in de chillout tent beland. Heb daar uren in een hoekje gezeten, huilend, omdat ik me zo alleen voelde, en niemand naar me toe kwam om even te praten.

Daarna ben ik in mijn eigen tent gaan liggen. Ik lag daar, mezelf proberend een beetje weer op orde te krijgen, wat aardig lukte, tot mijn vriend ineens binnenkwam.
Hij ging bij me liggen, en probeerde met me te praten. Praten wou niet.. Ik kon niet meer praten, behalve met moeite uitbrengen "misschien moet ik alleen liggen. praten wil niet." Toch bleef hij bij me, maar in zijn gezicht zag ik zoveel gezichten, goede, maar ook slechte, demonische gezichten. Het maakte me bang.
Elke keer als ik probeerde te communiceren, leek het alsof ik mijn ogen opendeed in de realiteit. Het ging maar door, steeds weer deed ik mijn ogen open (terwijl ik ze gewoon open had) en dacht ik dat ik dit keer in de echte realiteit was beland, maar steeds ging het opnieuw en opnieuw, als een klein dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje in een groter dingetje.....tot in de oneindigheid.

M'n vriend was inmiddels in slaap gevallen, en ik heb nog uren en uren liggen denken, over het leven, mijn leven, de wereld, en de oneindige reizen naar de diepste plekken van je onderbewuste.

Uiteindelijk in een soort van tripslaap gevallen, en de volgende dag licht spacend wakker geworden. Deze trip duurde ruim 16 uur.

Het was een vrij enge ervaring, het gevoel totaal alleen te zijn, maar ook leerzaam. Ten slotte ben jij degene die altijd bij je zal zijn, en kun je niet alles op iemand anders bouwen.

Zoals elke keer met LSD was dit weer een ervaring die me heel veel dingen heeft geleerd, en waar ik nog lang aan zal terugdenken.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beetje kort, maar inderdaad wel mooi geschreven :).

Maareuh.. Zegels van 500 µg?!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet het zo niet hoor, heb je ze laten testen? Want 500 µg is echt extreem veel. Als je 880 µg in totaal had genomen dan weet ik niet of je er wel zo goed was van afgekomen..
En je zegt trouwens ook dat je van die eerste trip 2 uur lang niets hebt gevoeld. Dealerpraatjes misschien?
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Soma zei:
Beetje kort, maar inderdaad wel mooi geschreven :).

Maareuh.. Zegels van 500 µg?!
Klik om te vergroten...


ja, nieuwe..
weet er verder ook niet zoveel van, had ze hiervoor 1x eerder gehad, mijn conclusie was dat ze je in ieder geval een heel eind weg spacen :hearteyes:
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Ik weet het zo niet hoor, heb je ze laten testen? Want 500 µg is echt extreem veel. Als je 880 µg in totaal had genomen dan weet ik niet of je er wel zo goed was van afgekomen..
En je zegt trouwens ook dat je van die eerste trip 2 uur lang niets hebt gevoeld. Dealerpraatjes misschien?
Klik om te vergroten...


dat lijkt me niet..
had ze gekregen van een vriend, en de vorige keer dat ik diezelfde zegeltjes had genomen heb ik ook n behoorlijk heftige trip gehad.
mn vriend had diezelfde avond ook 1 zo'n zegeltje op, en die tripte ook hard.
maar het zou altijd kunnen idd.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, maar van 200 µg trip je normaal al hard. Ik kan me echt niet voorstellen hoe 500 µg aanvoelt en dat wil ik eerlijk gezegd voorlopig ook niet weten.
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soma zei:
Ja, maar van 200 µg trip je normaal al hard. Ik kan me echt niet voorstellen hoe 500 µg aanvoelt en dat wil ik eerlijk gezegd voorlopig ook niet weten.
Klik om te vergroten...


daar heb je idd een goed punt :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
nice tripreport.

Nog iets gemerkt van de xtc in combinatie met de lsd dan?
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#11
gNuxx zei:
nice tripreport.

Nog iets gemerkt van de xtc in combinatie met de lsd dan?
Klik om te vergroten...



heb t niet zo goed los van elkaar kunnen zien, had m'n handen zo vol aan die trip dat ik daar verder ook niet bij heb nagedacht :P
maar het typische "ohhh wat ben ik gelukkig!!!" moment zal wel iets te maken hebben gehad met de xtc :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goed report, omschrijft wel goed je chaos!

Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!

O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he? :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Klik om te vergroten...

Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Klik om te vergroten...

Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!
Klik om te vergroten...

thumbprint is 2 gram :P
ik kan wel een verhaal voor u zoeken hierover van chinacat, vertel maar als u dit wil lezen

zo extreem, als ik het geld zou hebben, zou ik het zo doen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
TheGhost zei:
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
1 MG LSD, dan zit je toch echt twee dagen ballen en circels te trippen.
Klik om te vergroten...

Zou het echt? Pythregius heeft eens 2000 mics op, en was drie dagen van de kaart, is mij eens verteld... En ook een keer zo'n thumprint, dat lijkt me helemaal kierewiet!
Klik om te vergroten...

thumbprint is 2 gram :P
ik kan wel een verhaal voor u zoeken hierover van chinacat, vertel maar als u dit wil lezen

zo extreem, als ik het geld zou hebben, zou ik het zo doen
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoe groot je duim is...
En ik heb genoeg verhaaltjes voor het slapen gaan gelezen om te weten hoe mensen zo'n trip beschrijven!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=10808

Stonie knows.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pittig tripje, maarja wat wil je na zoveel ingenomen te hebben!
m
mushi_mushiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
Goed report, omschrijft wel goed je chaos!

Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!

O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he? :wink:
Klik om te vergroten...


ghehe.. is er n andere afkorting voor micorgram dan?:P
MG leek me t meest logisch :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
mushi_mushi zei:
Drientje zei:
Goed report, omschrijft wel goed je chaos!

Ik denk ook dat je hoeveelheden niet kloppen. Zegels van 500 microgram zijn erg zeldzaam en over het algemeen vrij duur. Hartjes zijn bijv. 500 mics, maar daar moet je wel heel erg goede connecties voor hebben om die te scoren!

O en lsd wordt uitgedrukt in microgram, en niet in milligram. Dat zou een beetje veel zijn he? :wink:
Klik om te vergroten...


ghehe.. is er n andere afkorting voor micorgram dan?:P
MG leek me t meest logisch :P
Klik om te vergroten...

MG is standaard voor milligram, mics voor microgram
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeker een mooi report,

Soms is idd de communictatie met de buitenwereld helemaal weg, als je dan ook op het punt licht te slapen, doe je je ogen dicht en open en weet je niet meer welke van de 2 nou realiteit is, soms heb k dan ook echt een heel verhaal in me hoofd, meestal op de meest vreemde plekken.

Jammer dat je je helemaal alleen hebt gevoeld, dat is natuurlijk nooit leuk, alleen zoals je het zegt heeft dit je geest sterker gemaakt en er van geleerd, dat hoe alleen je ook bent, je altijd je zelf nog hebt :hearteyes:

Peace! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."