#1
Zoals velen zullen weten werken redelijk veel dingen niet meer echt fatsoendelijk, maar DMT werkte echt totaal niet meer ook niet na verschillende pogingen onder verschillende omstandigheden. Dit heeft ongeveer een maand geduurd waar ik toch flink vaak geprobeerd heb zonder succes. Uiteindelijk heb ik besloten om het eens een tijd aan de kant te leggen, en later weer te proberen. Nou, gisteren was het zover, ik had een pijp besteld die in mijn ervaring tot nu toe met dmt de ideale pijp moest zijn om het door te roken. Hij was binnen gekomen, en ik probeerde al de hele dag mn dmt buddy te bereiken maar die had zijn telefoon uit staan. Opeens word ik savonds door een andere maat gebeld of hij niet mijn dmt pijp mocht lenen want hun gingen vanvaond dmt proberen, en mijn vaste dmt buddy zou er ook zijn. Nou, betere situatie kon ik me moeilijk voorstellen dus alles ingepakt en naar hun toe.
Eenmaal daar aangekomen was iedereen vet benieuwd en sinds ik de meeste ervaring en informatie had over dmt eerst alles uitgelegd voor zover dat mogelijk was en voor het eerst mijn nieuwe pijp gevuld met 30mg, voor mezelf... Nou, met een bonzend hart op de voor die avond benoemde spaze-bank gaan zitten met de pijp in mijn hand, paar keer diep in en uit geademd, fik dr'in en hijsen maar. Alles ging in een keer weg, ik hield alle rook goed in, en paaste de pijp aan de persoon naast me. En ja hoor
BOEM ! daar was het weer, dat gevoel, alsof ik in een raket zet werd ik weggeschoten (als gevoel dan he) door een andere dimensie opgebouwd uit patronen en opbouwende mozaiek. Ik had mijn ogen gewoon open dus ik nam de wereld die er was toch nog waar, maar hij was echt compleet anders. Visueel was het ook wel een beetje zoals het gevoel, maar toch wat minder heftig. Ik schoot als het ware visueel ook wel door die tunnel, mara de wereld bleef er gewoon, het was een soort overlay op alles. Toen ik erdooheen was zag ik op zich ook geen objecten uit een andere wereld ofzo, maar gewoon net alsof overal een plastic laag overheen zat, van patronen en bewegend moziek. Ik had het echt al een tijd niet meer gedaan en was vergeten dat ik niet moest praten in de eerste 3 minuten van de trip, en toen ik dat dus wel deed, merkte ik het bij het eerste woord wat resulteerde in een hele hoge, vreemde, lange lachkick waar iedereen nogal raar van opkeek. Evenlater vroeg iemand wat ik zag als ik mijn ogen dicht deed, dus dat probeerde ik en herinerde me op het moment dat ogen dicht meestal niet zo veel deed bij mij, dus dat vertelde ik hem.
Erna nog even nagespaced en toen was de volgende aan de beurt. Hij had ooit een keer eerder gerookt maar dat was niet helemaal goed gegaan ofzo. Voor hem ook 30 in de pijp geladen en toen ging hij roken. Hij ook zo'n 7 minuten trippen en toen begon hij heel enthousiast te vertellen; hij had eerst zijn ogen even open gehouden en alles leek zoals hij het beschreef op my-first-sony apperaten. Evenlater had hij zijn ogen dicht gedaan waar hij eerst vanalles had gezien, vooral patronen en dergelijke dingen, fractals enzo, en vervolgens was hij in de welbekende oranje blokjes ruimte gekomen. De plek die volgens velen het voorportaal is naar de nieuwe wereld. Maar hij vertelde dus over de ruimte met oranje blokjes, en het feit dat hij op een gegeven moment geen besef over zijn lichaam meer had. Toen had hij zijn ogen weer open gedaan en was de trip min of meer beiindigd. Toen hij dat had verteld vertelde ik dus over die voorruimte enzo, en bedacht me in de tussentijd dat ik vet jaloers was, zo ver was ik nog nooit gekomen terwijl ik toch vaker geprobeerd heb. Maar afgezien daarvan vond ik het ook wel leerzaam. Mijn vaste dmt buddy, die inmiddels was gebeld dat er een lowlands kaartje beschikbaar was gekomen, en dus naar lowlands was en niet meer bij ons, die verteld altijd hele andere dingen, dingen die ik nergens anders terug hoor. Maargoed. Volgende persoon was aan de beurt, maar daar valt niet zo veel over te vertellen, hij had het leuk gehad en kon niet echt beschrijven wat ie had meegemaakt... In ieder geval geen oranje blokjes ruimte. Er was nog 1 maat die ook wou, had het ook nog nooit gehad en hij wou nog even wachten.
Mijn uurtje was inmiddels dik voorbij, en ik stond te popelen om voor de 2e keer te roken, dit keer meer, ik gooide een schep op de weegschaal en hij kwam uit op 66mg. Dit vond ik prima voor de 2e keer. Ik naam weer plaats op de spaze-bank en begon op mijn ademhaling te letten. Ik begon te roken, nam een eerste hele dikke teug, hield die zo lang mogelijk in, en nam er vervolgens een 2e flinke teug bovenop. Met de 2e teug in mijn longen ging ik languit liggen op de spaze-bank met mijn ogen dicht en concetreerde me vooral op wat ik zag. Wat me direct opviel was dat zwart de overheersende kleur was. Net alsof ik mijn ogen "gewoon" dicht had zeg maar, maar in plaats van niets voorstellende kleurtjes die je ziet als je je ogen dicht hebt, het zogenaamde "niets". Het was natuurlijk wel anders als "gewoon" niets, maar geen overheersende kleuren zoals veel anderen wel ervaren. Ik besloot eens te kijken hoe het verder zou gaan, en ik hield mijn ogen dicht. Opeens begonnen de patronen en fractals een soort vloeistof te vormen. De beweging deed me denken aan vla die geroerd word. Langzame dikke vloeistof die stroomde. Op een gegeven moment toen ik wel genoeg vond omdat ik toch niet verder kwam besloot ik om mijn ogen open te doenen alles was supervaag. De kamer leek groter als eerst en de mensen leken niet meer echt op mensen maar een soort vage wezentjes. in een deel van de kamer was duidelijk overheersend blauw, daarnaast geel en daarnaast rood. Alles had weer een overlay van patronen. Op een gegeven moment keek ik naar de klok, gewoon een hele simpele analoge klok met zwarte streepjes, maar ik kon niet zien hoe laat het was, want het de wijzers draaide vet freaky en snel rond. Zoals je wel eens ziet in tekenfilms waar ze een tijdmachine activeren zeg maar. 2 maten waren muziek aan met maken, via de computer met een electrische gitaar. Opeens zei de gast die naast me zat wat en ik was er van overtuigd dat hij door een microfoon door de boxen praatte, maar dat was natuurlijk niet zo. Nouja, verder nog even rond gekeken en genoten en toen was het wel afgelopen. Een aanzienlijke 11 minuten trip. De keer ervoor was 6 minuten en mijn eigen maximum stond ongeveer op 9 minuten. Ik was dus hoe dan ook erg tevreden met het resultaat.
En toen kwam mijn grootste verwondering van de avond; de laatste gast die nog nooit dmt gerookt had, en die verder ook niet veel drugs gebruikte was aan de beurt. Hij had er al veel over gelezen en vond het allemaal erg interessant en spannend. Ik laadde hem, net als bij iedereen bij de eerste keer, 30mg in de pijp. Hij gaat zitten, rookt het, zet de pijp weg, iedereen kijkt hem verwonderd aan, en hij zegt; "en nu zou er iets moeten gebeuren... ?" er zat nog vast en zeker wel wat in de pijp van mij en misschien ook nog wel van hem dus ik zeg van neem snel nog een teug, misschien helpt dat, dus hij doet dat, houd hem weer in, maar wederom niets. Hij baalde natuurlijk ontzettend, maar dit was de eerste keer dat ik meemaakte of úberhaupt erover hoorde dat iemand geen effect had van dmt, afgezien van mijzelf. Ik vond het dus eigenlijk wel interessant.
Nou om het wat in te korten in de tussentijd wat gegeten, nog een paar man gerookt zowel voor en na het eten waarbij het allemaal werkte, niemand had een echte breaktrough maar wel harde tripts, inclusief ikzelf nog direct na het eten 50mg en tripte aardig.
Toen als laatste die gast bij wie het dus niet werkte de eerste keer. We waren intussen weer een dik uur verder, dus ik laadde hem 50mg in de pijp en hij probeerde het nog een keer. Maar wederom niets.
Tegen die tijd waren we dus in totaal een paar uur verder en ik vond het wel welletjes. Aangezien de maat die me op had gehaald met de auto naar lowlands was vertrokken, moest ik dus in principe lopen, maar ik kon net een lift krijgen en toen ben ik maar naar huis gegaan.
Een leuke, en leerzame avond !
Eenmaal daar aangekomen was iedereen vet benieuwd en sinds ik de meeste ervaring en informatie had over dmt eerst alles uitgelegd voor zover dat mogelijk was en voor het eerst mijn nieuwe pijp gevuld met 30mg, voor mezelf... Nou, met een bonzend hart op de voor die avond benoemde spaze-bank gaan zitten met de pijp in mijn hand, paar keer diep in en uit geademd, fik dr'in en hijsen maar. Alles ging in een keer weg, ik hield alle rook goed in, en paaste de pijp aan de persoon naast me. En ja hoor
Erna nog even nagespaced en toen was de volgende aan de beurt. Hij had ooit een keer eerder gerookt maar dat was niet helemaal goed gegaan ofzo. Voor hem ook 30 in de pijp geladen en toen ging hij roken. Hij ook zo'n 7 minuten trippen en toen begon hij heel enthousiast te vertellen; hij had eerst zijn ogen even open gehouden en alles leek zoals hij het beschreef op my-first-sony apperaten. Evenlater had hij zijn ogen dicht gedaan waar hij eerst vanalles had gezien, vooral patronen en dergelijke dingen, fractals enzo, en vervolgens was hij in de welbekende oranje blokjes ruimte gekomen. De plek die volgens velen het voorportaal is naar de nieuwe wereld. Maar hij vertelde dus over de ruimte met oranje blokjes, en het feit dat hij op een gegeven moment geen besef over zijn lichaam meer had. Toen had hij zijn ogen weer open gedaan en was de trip min of meer beiindigd. Toen hij dat had verteld vertelde ik dus over die voorruimte enzo, en bedacht me in de tussentijd dat ik vet jaloers was, zo ver was ik nog nooit gekomen terwijl ik toch vaker geprobeerd heb. Maar afgezien daarvan vond ik het ook wel leerzaam. Mijn vaste dmt buddy, die inmiddels was gebeld dat er een lowlands kaartje beschikbaar was gekomen, en dus naar lowlands was en niet meer bij ons, die verteld altijd hele andere dingen, dingen die ik nergens anders terug hoor. Maargoed. Volgende persoon was aan de beurt, maar daar valt niet zo veel over te vertellen, hij had het leuk gehad en kon niet echt beschrijven wat ie had meegemaakt... In ieder geval geen oranje blokjes ruimte. Er was nog 1 maat die ook wou, had het ook nog nooit gehad en hij wou nog even wachten.
Mijn uurtje was inmiddels dik voorbij, en ik stond te popelen om voor de 2e keer te roken, dit keer meer, ik gooide een schep op de weegschaal en hij kwam uit op 66mg. Dit vond ik prima voor de 2e keer. Ik naam weer plaats op de spaze-bank en begon op mijn ademhaling te letten. Ik begon te roken, nam een eerste hele dikke teug, hield die zo lang mogelijk in, en nam er vervolgens een 2e flinke teug bovenop. Met de 2e teug in mijn longen ging ik languit liggen op de spaze-bank met mijn ogen dicht en concetreerde me vooral op wat ik zag. Wat me direct opviel was dat zwart de overheersende kleur was. Net alsof ik mijn ogen "gewoon" dicht had zeg maar, maar in plaats van niets voorstellende kleurtjes die je ziet als je je ogen dicht hebt, het zogenaamde "niets". Het was natuurlijk wel anders als "gewoon" niets, maar geen overheersende kleuren zoals veel anderen wel ervaren. Ik besloot eens te kijken hoe het verder zou gaan, en ik hield mijn ogen dicht. Opeens begonnen de patronen en fractals een soort vloeistof te vormen. De beweging deed me denken aan vla die geroerd word. Langzame dikke vloeistof die stroomde. Op een gegeven moment toen ik wel genoeg vond omdat ik toch niet verder kwam besloot ik om mijn ogen open te doenen alles was supervaag. De kamer leek groter als eerst en de mensen leken niet meer echt op mensen maar een soort vage wezentjes. in een deel van de kamer was duidelijk overheersend blauw, daarnaast geel en daarnaast rood. Alles had weer een overlay van patronen. Op een gegeven moment keek ik naar de klok, gewoon een hele simpele analoge klok met zwarte streepjes, maar ik kon niet zien hoe laat het was, want het de wijzers draaide vet freaky en snel rond. Zoals je wel eens ziet in tekenfilms waar ze een tijdmachine activeren zeg maar. 2 maten waren muziek aan met maken, via de computer met een electrische gitaar. Opeens zei de gast die naast me zat wat en ik was er van overtuigd dat hij door een microfoon door de boxen praatte, maar dat was natuurlijk niet zo. Nouja, verder nog even rond gekeken en genoten en toen was het wel afgelopen. Een aanzienlijke 11 minuten trip. De keer ervoor was 6 minuten en mijn eigen maximum stond ongeveer op 9 minuten. Ik was dus hoe dan ook erg tevreden met het resultaat.
En toen kwam mijn grootste verwondering van de avond; de laatste gast die nog nooit dmt gerookt had, en die verder ook niet veel drugs gebruikte was aan de beurt. Hij had er al veel over gelezen en vond het allemaal erg interessant en spannend. Ik laadde hem, net als bij iedereen bij de eerste keer, 30mg in de pijp. Hij gaat zitten, rookt het, zet de pijp weg, iedereen kijkt hem verwonderd aan, en hij zegt; "en nu zou er iets moeten gebeuren... ?" er zat nog vast en zeker wel wat in de pijp van mij en misschien ook nog wel van hem dus ik zeg van neem snel nog een teug, misschien helpt dat, dus hij doet dat, houd hem weer in, maar wederom niets. Hij baalde natuurlijk ontzettend, maar dit was de eerste keer dat ik meemaakte of úberhaupt erover hoorde dat iemand geen effect had van dmt, afgezien van mijzelf. Ik vond het dus eigenlijk wel interessant.
Nou om het wat in te korten in de tussentijd wat gegeten, nog een paar man gerookt zowel voor en na het eten waarbij het allemaal werkte, niemand had een echte breaktrough maar wel harde tripts, inclusief ikzelf nog direct na het eten 50mg en tripte aardig.
Toen als laatste die gast bij wie het dus niet werkte de eerste keer. We waren intussen weer een dik uur verder, dus ik laadde hem 50mg in de pijp en hij probeerde het nog een keer. Maar wederom niets.
Tegen die tijd waren we dus in totaal een paar uur verder en ik vond het wel welletjes. Aangezien de maat die me op had gehaald met de auto naar lowlands was vertrokken, moest ik dus in principe lopen, maar ik kon net een lift krijgen en toen ben ik maar naar huis gegaan.
Een leuke, en leerzame avond !