Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb -The Forrest Of happyness

2cb -The Forrest Of happyness

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha zker ! :hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugs: 2C-B
personen: 1
sitters: 0 ( hondje)
Hoeveelheid: 40mg
in mijn maag: 1 tostie
waar: Bos


Ik zat me te vervelen thuis toen ik me ineens indacht Ik moet nog een grote wandeling maken met de hond en daar had ik vrij weinig zin in want. Ik had zin om even lekker van de 2cb te genieten. maar toen kwam ik op het idee om dat te combineren. snel de 2cb afgewogen in genomen.

snel een rugzak met wat drinken en eten mee genoen en de hond gepakt en op naar het bos, maar toen bedacht ik een kleedje op te liggen strax is wel fijn dus die ook maar in gepakt toen in een flink tempo verder naar het bos. want ik wist dat ik als het volledig in ging slaan goed misselijk ging worden voor even en daarbij de effecten van kotsen zouden kunnen komen.

het bos is tocheen flink eindje lopen toch al gauw 30 min dus het begon al in te werken. naast een weg waar de autos toch al gauw 100 rijden omdat er geen flits palen staan en het buiten de bebouwde kom is. er ook geen fietspad is niet echt het ideaale moment maar ik moest nog 5 min over die weg lopen voor dat ik het veilige bospad in kon. ben maar in een renachtig tempo door gelopen naar de bosrand.



het voelde heerlijk toen ik mijn eerste stappen op het zand pad liep mijn hond kwispelde enorm en wist dat hij so lekker los mocht om te gaan jagen. ik liep wat verder het bos in tot ik een grasveld tegen kwam met van dat "lange" gras dus als je ging liggen dat niemand je ziet ik daar in en me kleedje neergelegd mezelf er op laten vallen me hond los gemaakt die stoof natuurlijk meteen dat gras in. aan gezien hij goed luisert maakte me dat niet zo veel uit. ik trok al snel me T-shirt uit wan tik had het warm in de zon.

Heb me ook nog afgevraagt of ik me broek ook nog uit wilde doen maar toch niet gedaan. vond het wel prima zo lekker naar de hemel starend terwijl mijn hond zich moe maakt en ik lekker lig weg te spacen. toen ineens kwam het misselijke gevoel dat is het punt bij mij waar de visuals het sterkst zijn dat alles gaat draaien en golven maakt mij even misselijk tot ik daar aan gewend ben toen het gras om me heen leek als spagettie in elkaar te kronkelen mijn geblokte kleedje leek steeds neiuwe kleuren te krijgen de bomen ademenden gezellig met mij mee terwijl ze ook steeds van bast vernieuwden. Ook een heerlijk warm gevoel van tevredenheid en gelukkig zijn overviel mijn lichaam alsof ik door 10 mensen geknuffeld werd heerlijk.

tijdens mijn trip heb ik nog veel voet gangers gehoort maar geen last van gehad ineens kwam mijn hond met een aanwinst.. heel goor een oude condoom tja hij is pas 5 maanden en vind dat alles wat in zijn mond pas er ook in moet ofzo .. maar goed na een uurtje ben ik doro gelopen naar een anderplekkie ik vond het gras enzo nog steeds enorm leuk om naar te kijken maar lopen op 2cb is ook geweldig. ik ben toen gaan lopen allen natuurlijk weer netjes op geruimd me T-shirt aan gedaan en gaan lopen en ik voelde me echt top zo met mijn hond door het bos te lopen met alles wat met me mee bewoog ik kwam bij een watervalletje gewoon een dammetje in een sloot maar dat water klonk zo enorm mooien ik dacht toen ik wil hier lekke rin de buurt weer ergens een plekkie op zoeken want hier is het ook super.
Ik had mazzel niet veel verder stonden van die Paarse bloemen in eens struik geen idee hoe die heten.. maar goed daar me kleedje neergelegd en ik lekker verder genieten van het kleuren schouwspel toen na een uurtje vind ik het tijd om eens richting huis te vertrekken met nog een tussen stop tussen in het bos ben richting het kannaal gelopen waar ik wist dat er karpers zitten en ik had wat brood bij ik had toch geen honger en gooide dat in het water en ging er lekker voro zitten om te kijken hoe de karpers mijn broodverslonden! ik drink rustig mijn water op en gaf mijn hond ook wat te drinken in een bakje mijn hond op spa rood ook een grappig gezicht als een hond die koolzuur op zijn tong krijgt haha.!
toen kwam e een passand en die vroeg aan mij wat ik aan het doen was en ik reageerde ik ben mij lekker aan het ontspannen en stak een sigaretje op en u vroeg ik en hij zei eerlijk waar ik wilde hier lekker gaan trippen en toen gaf ik eerlijk toe dat ik dat al aan het doen was. hij reageerde entausiast en vroeg waar op 2cb memneer en u?

Straks hij zei dat hij lekkere LSD bij had mijn intresse was gewekt en hij vroeg of ik mee wilde doen. maar omdat ik zoderk naar huis moest en niet in het donker met een vreemde man in een bos wilde zitten zei ik mieschien de volgende keer! hij heeft de lsd og wel naast me in genomen en we hebben nog veel gelachen samenik heb hem succes gewest hij hij kreeg het toch zwaar te verduren van zijn tripjes ik zei dat als hij bad ging hij me wel kon bellen kwam ik wel even kijken maar hij heeft me gelukkig niet gebelt ik ben toen naar huis gelopen en kwam onderweg nog een schotse hooglander tegen

Schotse hooglander


godsamme op 2c-b is is dat echt een Beest en enrom facineerend zijn haren .. zijn hoorens zijn adem fors en fier mijn hond wilde hem aan vallen ... heel slecht plan gelukkig ha ik hem al aan gelijnd en ik ben toenmaar om gelopen een maal thuis aann gekomen ben ik nog even op bed gaan liggen en rustig in slaap gevallen

desalnietemin een geweldige dag gehad!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Waanzinnig dat je het allemaal weer ff doet he !!

40 mg is niet voor de kat zijn kut ...

Toch ook bizar dat jij een kerel tegenkomt die wil gaan trippen.

Had ie bijzondere LSD ?

Je verslag kun je het beste typen in Office Word ... dan druk je op F7 en gaat ie alles corrigeren.
Tot op een zekere hoogte helaas, als het klaar is copy paste je het naar DF.

Succes met je volgende avontuur.

Stonie
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dislectie haha .. en word heb ik op het moent neit of hij interesante LSD had geen idee hij zij 300Mu maar of da waar is ..
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#5
de kat haar kut, stonie

zeer leuk report, het heeft een hoog knuffel gehalte
b
bootsyLid
01-01-2024, 00:00
#6
vet report! zo'n 2c-b trip wil ik ook :P
maar ik weet nog niet of ik mijn eerste keer ergens in een bos ga doen.. ik denk ergens binnen... maar dat duurt nog wel ff :/
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt als een mooie relaxte trip! Moetwel wijs zijn, zo trippend op een matje met rondom je lang gras... Klinkt heerlijk!

Ik ga toch ook eens moeten zoeken naar een mooi rustig natuurgebied voor te trippen. Het moet groot zijn en veel wonderbaarlijke schatten van de natuur verbergen, klaar om al trippend gevonden te worden :tongueout:

grtz, Argulas
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Argulas zei:
Klinkt als een mooie relaxte trip! Moetwel wijs zijn, zo trippend op een matje met rondom je lang gras... Klinkt heerlijk!

Ik ga toch ook eens moeten zoeken naar een mooi rustig natuurgebied voor te trippen. Het moet groot zijn en veel wonderbaarlijke schatten van de natuur verbergen, klaar om al trippend gevonden te worden :tongueout:

grtz, Argulas
Klik om te vergroten...

ja moet je zeker doen je hebt dan echt een andere kijk op het bos ..!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb hier wel naaldbossen, maar ik zou liever trippen in een loofbos. met liefst een meertje ofzo erbij :hearteyes:
b
bootsyLid
01-01-2024, 00:00
#10
een perfect blauw meertje <3 :hearteyes:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#11
met zo een houten steigertje waar je op kan liggen en naar het water staren :P
b
bootsyLid
01-01-2024, 00:00
#12
sounds like paradise <3

en alleen maar mooie kleurtjes en dingen, maar daar zullen de drugs zoiezo wel voor zorgen denk ik :P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk report, alleen wel btje moeilijk te volgen af en toe door gebrek aan leestekens..

Wel vet trouwens dat je ook nog een andere tripper tegen kwam :mrgreen: lijkt me echt een kans van 1 op de 1000.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
leuk verhaal man.. 2c-b is echt leuk spul, ben wel benieuwd wat hogere dosissen (40mg is toch niet niks) nou met je doen, ook qua gedachtengang enzo, niet enkel de visuals..
J
JoeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik gebruik zelf regelmatig 2cb, om de week sowieso wel een keer.
En ik neem normaal 36mg en soms mee, dat kon ik uiteraard in het begin niet hebben.

Maar ik begin mijn trip steeds meer zelf vorm te kunnen geven, ik ga misschien dit weekend wel eens kijken wat hogere dosering met mij doet (hangt er van af of ik nog veel verplichtingen krijg of niet)

Dan zal ik daarna hier uiteraard uitgebreid verslag doen..



Telefoon, dat klinkt me als een fijne trip :)
Ik heb ook wel vaak knuffelige dingen, maar kan mij ook heel best gewoon onder de mensen begeven en gewoon allerlei allerdaagse dingen JUIST wel opmerken en daar extra van genieten.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je verhaal maar deels gelezen (kon me er niet echt goed op concentreren, omdat zo'n groot verhaal achter elkaar is -> misschien kun even alinea's aanbrengen?), maar het was blijkbaar een leuke trip :grin:

Mooie foto van die Schotse hooglander, zelf gemaakt van zo dichtbij? :openmouth:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Delirium zei:
Heb je verhaal maar deels gelezen (kon me er niet echt goed op concentreren, omdat zo'n groot verhaal achter elkaar is -> misschien kun even alinea's aanbrengen?), maar het was blijkbaar een leuke trip :grin:

Mooie foto van die Schotse hooglander, zelf gemaakt van zo dichtbij? :openmouth:
Klik om te vergroten...

kan nog dichterbij
maar nee niet zelf gemaakt gevonden op internet
die beesten zijn redelijk mag hier
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Leuk verslag, van een luchtige en relaxte trip. Idd apart van die andere tripper haha. En Schotse hooglanders zijn ontzettend gave beesten :mrgreen:
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mooi tripreport man! Een paar stukjes had ik een beetje moeite mee met lezen ( de ontmoeting met de andere tripper ) maar het punt wat je over brengt is mooi :)

Vanavond word mijn 1e keer 2c-b, 33 mg, word leuk!
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
funkmaus zei:
Mooi tripreport man! Een paar stukjes had ik een beetje moeite mee met lezen ( de ontmoeting met de andere tripper ) maar het punt wat je over brengt is mooi :)

Vanavond word mijn 1e keer 2c-b, 33 mg, word leuk!
Klik om te vergroten...

Kunnen we van jou ook nog een report verwachten? :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."