Drugs: 2C-B
personen: 1
sitters: 0 ( hondje)
Hoeveelheid: 40mg
in mijn maag: 1 tostie
waar: Bos
Ik zat me te vervelen thuis toen ik me ineens indacht Ik moet nog een grote wandeling maken met de hond en daar had ik vrij weinig zin in want. Ik had zin om even lekker van de 2cb te genieten. maar toen kwam ik op het idee om dat te combineren. snel de 2cb afgewogen in genomen.
snel een rugzak met wat drinken en eten mee genoen en de hond gepakt en op naar het bos, maar toen bedacht ik een kleedje op te liggen strax is wel fijn dus die ook maar in gepakt toen in een flink tempo verder naar het bos. want ik wist dat ik als het volledig in ging slaan goed misselijk ging worden voor even en daarbij de effecten van kotsen zouden kunnen komen.
het bos is tocheen flink eindje lopen toch al gauw 30 min dus het begon al in te werken. naast een weg waar de autos toch al gauw 100 rijden omdat er geen flits palen staan en het buiten de bebouwde kom is. er ook geen fietspad is niet echt het ideaale moment maar ik moest nog 5 min over die weg lopen voor dat ik het veilige bospad in kon. ben maar in een renachtig tempo door gelopen naar de bosrand.
het voelde heerlijk toen ik mijn eerste stappen op het zand pad liep mijn hond kwispelde enorm en wist dat hij so lekker los mocht om te gaan jagen. ik liep wat verder het bos in tot ik een grasveld tegen kwam met van dat "lange" gras dus als je ging liggen dat niemand je ziet ik daar in en me kleedje neergelegd mezelf er op laten vallen me hond los gemaakt die stoof natuurlijk meteen dat gras in. aan gezien hij goed luisert maakte me dat niet zo veel uit. ik trok al snel me T-shirt uit wan tik had het warm in de zon.
Heb me ook nog afgevraagt of ik me broek ook nog uit wilde doen maar toch niet gedaan. vond het wel prima zo lekker naar de hemel starend terwijl mijn hond zich moe maakt en ik lekker lig weg te spacen. toen ineens kwam het misselijke gevoel dat is het punt bij mij waar de visuals het sterkst zijn dat alles gaat draaien en golven maakt mij even misselijk tot ik daar aan gewend ben toen het gras om me heen leek als spagettie in elkaar te kronkelen mijn geblokte kleedje leek steeds neiuwe kleuren te krijgen de bomen ademenden gezellig met mij mee terwijl ze ook steeds van bast vernieuwden. Ook een heerlijk warm gevoel van tevredenheid en gelukkig zijn overviel mijn lichaam alsof ik door 10 mensen geknuffeld werd heerlijk.
tijdens mijn trip heb ik nog veel voet gangers gehoort maar geen last van gehad ineens kwam mijn hond met een aanwinst.. heel goor een oude condoom tja hij is pas 5 maanden en vind dat alles wat in zijn mond pas er ook in moet ofzo .. maar goed na een uurtje ben ik doro gelopen naar een anderplekkie ik vond het gras enzo nog steeds enorm leuk om naar te kijken maar lopen op 2cb is ook geweldig. ik ben toen gaan lopen allen natuurlijk weer netjes op geruimd me T-shirt aan gedaan en gaan lopen en ik voelde me echt top zo met mijn hond door het bos te lopen met alles wat met me mee bewoog ik kwam bij een watervalletje gewoon een dammetje in een sloot maar dat water klonk zo enorm mooien ik dacht toen ik wil hier lekke rin de buurt weer ergens een plekkie op zoeken want hier is het ook super.
Ik had mazzel niet veel verder stonden van die Paarse bloemen in eens struik geen idee hoe die heten.. maar goed daar me kleedje neergelegd en ik lekker verder genieten van het kleuren schouwspel toen na een uurtje vind ik het tijd om eens richting huis te vertrekken met nog een tussen stop tussen in het bos ben richting het kannaal gelopen waar ik wist dat er karpers zitten en ik had wat brood bij ik had toch geen honger en gooide dat in het water en ging er lekker voro zitten om te kijken hoe de karpers mijn broodverslonden! ik drink rustig mijn water op en gaf mijn hond ook wat te drinken in een bakje mijn hond op spa rood ook een grappig gezicht als een hond die koolzuur op zijn tong krijgt haha.!
toen kwam e een passand en die vroeg aan mij wat ik aan het doen was en ik reageerde ik ben mij lekker aan het ontspannen en stak een sigaretje op en u vroeg ik en hij zei eerlijk waar ik wilde hier lekker gaan trippen en toen gaf ik eerlijk toe dat ik dat al aan het doen was. hij reageerde entausiast en vroeg waar op 2cb memneer en u?
Straks hij zei dat hij lekkere LSD bij had mijn intresse was gewekt en hij vroeg of ik mee wilde doen. maar omdat ik zoderk naar huis moest en niet in het donker met een vreemde man in een bos wilde zitten zei ik mieschien de volgende keer! hij heeft de lsd og wel naast me in genomen en we hebben nog veel gelachen samenik heb hem succes gewest hij hij kreeg het toch zwaar te verduren van zijn tripjes ik zei dat als hij bad ging hij me wel kon bellen kwam ik wel even kijken maar hij heeft me gelukkig niet gebelt ik ben toen naar huis gelopen en kwam onderweg nog een schotse hooglander tegen
Schotse hooglander
godsamme op 2c-b is is dat echt een Beest en enrom facineerend zijn haren .. zijn hoorens zijn adem fors en fier mijn hond wilde hem aan vallen ... heel slecht plan gelukkig ha ik hem al aan gelijnd en ik ben toenmaar om gelopen een maal thuis aann gekomen ben ik nog even op bed gaan liggen en rustig in slaap gevallen
desalnietemin een geweldige dag gehad!