Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hmm, kep een keer 5 capsules achter elkaar gedaan... goeie tijden 2 ballonnen met 2 capsules, en 1 met 1 capsule, ben toen buiten bewustzijn geraakt voor een halve minuut of een minuut of zo, op de schouder van een vriend van me liggen kwijlen... zwaar lopen trippen daar XD kep alweer 2 pakjes capsules liggen, na het een half jaar niet gedaan te hebben, dus dat word leuk morgen XD alleen ff meer opzoeken over de combinatie speed + lachgas... edit: hmm, volgens mij niet zo'n goed idee, voel je dr niet zoveel meer van... naja, dan eerst alle capsules opmaken en daarna pas aan de pep, en stiekem toch 1 capsule tijdens de pep om uit te testen XD"
"vet report! zo'n 2c-b trip wil ik ook :P maar ik weet nog niet of ik mijn eerste keer ergens in een bos ga doen.. ik denk ergens binnen... maar dat duurt nog wel ff :/"
"een perfect blauw meertje <3"
"sounds like paradise <3 en alleen maar mooie kleurtjes en dingen, maar daar zullen de drugs zoiezo wel voor zorgen denk ik :P"
"en wat voor een dosering zou dan het handigst zijn? gewoon een halfe portie van allebei? naja, t word mij eerste keer lsd dan, dus een kwart zegeltje (vrij sterke zegeltjes volgens mij) en dan 1 of een halfe pil ofsow zat ik aan te denken..."
"ja maar buiten dat :P want als je zo gaat redeneren kan je in de helft van alle topics wel zo'n post maken... iig, hoezo zou het dan wel/niet uitmaken of je het combineert (lsd+xtc dus) voor je eerste keer lsd? want t lijkt mij zoiezo een stuk leuker gecombineert... (ik zeg lijkt, want ik weet t natuurlijk niet he :/ :P )"
"ik ga echt nooit een hekel krijgen aan mensen die hun kaak niet stil kunnen houden... zelfs lsd gaat daar (denk ik) niet voor zorgen :P"
"supervet report! zo hoort Mdma te zijn (report van de maand?)"