Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaïaanse paddo's, bad trip.

Hawaïaanse paddo's, bad trip.

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
goed dat het uiteindelijk nog is goedgekomen. Ik heb de volgende raad voor jou: loop nooit weg van je angsten, op weg naar het strand bvb, ofwel besluit je om rechtsomkeer te maken ofwel moet je je angst onder ogen zien en de joelende kinderen aanvaarden (wat zeker niet gemakkelijk is) je mag ook nooit wensen dat het stopt, ook hier probeer je weer weg te lopen. probeer het te aanvaarden, dit vergt wel wat oefening maar een badtrip overwinnen is een ervaring waar je later enorm veel kracht kan uit putten.
Je vermeld nergens hoeveel paddenstoelen je gebruikt hebt maar ik vermoed dat je een volledig doosje naar binnen hebt gewerkt en dat vind ik teveel voor een eerste of tweede trip.
oefen met kleine porties, als je vorige trip bvb wel leuk was maar mss toch niet hard genoeg is dat niet echt een reden om direct meer te pakken.
probeer je ervaringen te verwerken en hopelijk heb je de volgende keer een betere trip
:wave:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer: Paar weekjes terug inmiddels, exacte datum weet ik niet meer.

Met wie: Twee vrienden van me.

Setting: Bos, in de middag.

Hoeveel: Halve portie.

Tijd van inname: 13:38

De laatse tijd zaten wij veel in het Prinsenbos, waar ook een meertje was. Het is hier altijd gezellig en we gaan hier vaak met onze vriendengroep heen om lekker in de zon te liggen en te relaxen. Nou hadden ik en mijn vriend (E) al eens paddo's gedaan en leek dit ons een leuke setting om het nog eens te doen. Het zou mijn 2de keer worden en zijn 1ste keer. Een andere vriend (O) van ons wou ook heel lang een keer paddo's doen en zo besloot hij ook mee te doen. We zouden de paddo's die aankomende zaterdag gaan halen en nuttigen.

Nou, toen was de dag aangebroken, O was bij mij blijven slapen en we ontbeten samen en belden daarna onze E. We spraken om 11 uur af bij de bushalte en vertrokken naar Den Haag. De busreis was gezellig, we hadden veel lol en het duurde gelukkig niet al te lang. Toen naar de smartshop, de paddo's gehaald, ik had nog nooit een smartshop gezien dus ik blijf daar nog even hangen en kijken enzo totdat E en O zeiden dat ik op moest schieten. Toen weer terug met de bus, onze fietsen gepakt, inkopen gedaan bij de AH (Drinken en eten voor als het fout ging) en toen gingen we dus naar ons mooie bos, om mooie ervaringen op te doen.

Eenmaal aangekomen bij het bos besloot ik om eerst even rustig te gaan zitten en even relaxed te worden voordat ik de paddo's ging eten. E en O konden niet wachten en namen ze meteen al in. Dit was wel grappig want O nam ze meteen allemaal in omdat hij zo benieuwd was en trok toen een heel vies gezicht, want ze waren natuurlijk niet te eten :grin: Ik en E lachde ons kapot en de stemming was meteen goed, ook O vond het wel grappig. Toen nam ik ze ook in, met een flinke slok dubbelfris, meteen alles maar, was ik er meteen vanaf.

We lagen daar, lekker in de schaduw te wachten op alles moois wat zou komen toen een vriendin belde (J). J wou ook komen en wij vonden dat hartstikke gezellig dus J was er ook bij na een minuutje of 20. Onze trips waren inmiddels aan het inwerken en ik voelde me al best wel vaag, in een positieve manier. Mijn armen waren van plastic en alles begon al fellere kleuren te krijgen. Toen kwam J met het idee om naar het strandje te gaan, lekker in de zon. Ik had dit liever niet vanwege de warmte en de drukte die daar was maar na wat tegenstribbelen besloot ik toch maar mee te gaan. Dit had ik nooit moeten doen..

We gingen liggen op het strand en ik voelde me al meteen niet op mijn gemak. Ik zag er vast heel vaag uit en ik was bang wat al die mensen wel niet moesten denken. Ik ging snel liggen maar werd gek van alle schreeuwende kinderen. Als ik omhoog kwam leek het alsof ik het geluid van al die kinderen terugspoelde en als ik dan weer ging liggen ging het geluid met fast forward. Ik werd er behoorlijke misselijk van dus ik deed mijn ogen maar dicht en probeerde te slapen, wat ik dus niet kon want ik zag allemaal patronen toen ik mijn ogen dichtdeed. Ik had al wat gehoord over CEV's, dit was de eerste keer dat ik ze zelf ervaarde in de vorm van patronen maar ik vond ze niet echt boeiend. Ik had er geen zin meer in, ik hoopte maar de ze snel weer uit zouden werken. Toen begon het pas echt.

Ik werd steeds gekker van de drukte en de warmte en de paranoia dat mensen zagen dat ik gebruikt had. Ik kijk telkens naar mijn vrienden of het met hun wel okee was maar die lagen gewoon rustig te zonnen. Op een gegeven moment kwam ik omhoog (Met het terugspoeleffect :() en toen ik weer ging liggen kreeg ik het fast forward weer en toen kotste ik alles eruit, met fast forward.. Heel vaag. Ik was niet totaal van de wereld, ik draaide me rustig om en vertelde J dat ik me niet zo goed voelde. J schrok en we gingen terug naar onze oorspronkelijke, beschutte plek in de schaduw. Daar aangekomen werd ik steeds gekker. Mijn trip was gewoon normaal, het zou leuk moeten zijn maar toch vond ik het niet leuk meer. Ik wou het niet meer, ik wou eruit. En toen begon ik te denken aan mijn vorige keer paddo's, ik had toen vreselijk gelachen om een vriend die zei dat er paddo's uit ze neus groeiden. Toen ik hier aan dacht kreeg ik dat gevoel ook en het was heel vervelend. Toen kwam ik tot de conclusie dat alles waar ik aan dacht in mijn lichaam gebeurde, alhoewel het niet echt was. Ik voelde beesten onder mijn huid zitten en ik voelde me heel ongemakklijk. E kwam snel met het eten aan, zodat mijn trip sneller over zou gaan. Ik was blij, want op die manier ging het zo over.. Niet dus.

Het eten dat ik naar binnen propte kon ik niet doorslikken, ik werd verstikt door de donuts die ik normaal oh zo lekker vind. Het ging echt niet, hoe hard ik het er ook inpropte, ik spuugde het weer uit omdat het overal bleef hangen en ik het gevoel had erin te stikken. Nog tientallen minuten kwamen er nog stukjes eten uit mijn mond. Ik voelde me kut en begon te trillen, ik wou niet meer in die andere wereld zijn, ik wou terug naar de realiteit. Inmiddels was er nog een vriend van me aangekomen en die bleef bij me zitten, me gerust stellen. Ik wou zo graag niet alleen zijn, ik wou elk stukje realiteit dat ik nog had bij me hebben, vastgrijpen zodat ik niet weg zou zakken in die andere wereld. Het werd steeds erger en op een gegeven moment wou ik dat mijn vrienden een ambulance belde, ik smeekte ze gewoon. Toen kwam J met het idee om haar ouders te bellen (Die zijn best wel ruimdenkend als het over drugs gaat) en ik stemde meteen toe. Haar ouders waren binnen 5 minuten ter plekke, ze zaten gewoon rustig wat te drinken en zodra J belde zijn ze naar ons toe geraced om mij gerust te stellen.

Toen J's ouders er waren, ging alles al beter, ik voelde me nog steeds niet oké, maar nu waren er tenminste mensen die me goed konden helpen. Ik had het verschrikkelijk koud, maar ik kon mijn shirt niet aantrekken omdat ik verstrikt werd door mijn shirt. Ze hielpen me mijn shirt aan te doen en het trillen stopte al meteen. Ik werd steeds normaler en vroeg aan ze hoelaat het was. Het was 3 uur, dus ik moest nog zeker 2 uur in deze hel zitten. Vanaf toen was het maar simpel wachten. Rond vier uur zijn we teruggegaan naar het strandje omdathet begon uit te werken, ik voelde me al redelijk normaal dus ik kon gewoon rustig liggen. Die ouders gingen toen weg en zeiden dat ik J wel heel dankbaar moest zijn dat ze hun belde en mij zo eigenlijk heeft gered. Ik zei dat ik het niet zou vergeten en dat ik mijn dankbaarheid nog wel zou tonen.

Tegen 5 uur gingen we terug naar ons dorp, daar hebben we in een snackbar gegeten en de rest van de avond nog normaal doorgebracht, om 10 uur ben ik naar huis gegaan en heb normaal kunnen slapen gelukkig. Mijn ouders hebben niks doorgehad.

En de ouders van J kregen een bloemetje! :) En J chocolaatjes:grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat was dus het rare, ik had maar een halve portie.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok, vervelend dat je eerste ervaring met zoiets moois, een beetje fout is gelopen.

Heel herkenbaar wel dat je denkt dat je niet meer normaal word.

Misschien had je ook niet genoeg ingelezen?
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het was mijn 2de keer en ik heb alles gelezen wat maar kon. Het waren gewoon te sterke. Niet alle paddo's zijn even sterk in elk bakje. 2 Bakjes hawaïaanse kunnen nog steeds in sterkte verschillen, het blijft een natuurlijk product.
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#6
zoals dreamer of dreams al zei je mag niet willen dat het gedaan gaat zijn. want dan erger je aan alles wat de paddo met jou doet. Laat het gewoon over je heen gaan. Eventjes diep in en uit ademen en je ogen sluiten. zo krijg ik 'rust' als ik trip en dan kan ik me volledig overgeven aan de stoeltjes.
:wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer dat het zo gelopen is, is ook echt niet relaxed om op een strand te zijn met veel mensen. Als ik in het bos trip vind ik de weinige mensen daar al storend. Mischien is het voor jou ook nog relaxter om beetje met de mexicaanse familie verder te experimenteren, hawaiiaanse zijn ook gewoon donkerder en ernstiger.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn er veel verschillen in de werking van de verschillende soorten paddo's?
En hoe komt dit?

// ot

Je moet natuurlijk wel voor jezelf keuzes maken, ik was ook echt niet naar zo`n druk strandt gegaan, ookal gingen mijn vrienden wel. Ik was mooi in mijn eentje gaan trippen dan haha :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kut dat het zo gelopen is. Maarja naar mijn idee kan een badtrip altijd komen. Bij mij was het onderschatting en 1x zonder reden. Probeer je idd over te geven. Je kan er op dat moment toch niks meer aan doen en denken dat je eruit wil en dergelijke dingen maken het op dat moment alleen maar erger en trekken je dieper die negatieve spiraal in. Doe je ogen dicht, zet een muziekje op en geef je eraan over. Verder had je misschien ook kunnen vragen of jullie naar een rustiger plekje konden gaan. Goede vrienden zouden dit natuurlijk niet erg vinden. Bereid je goed voor en begin de volgende keer rustig met halve of 3kwart mexicaanse. Niet gelijk te heftig zodat je het rustig weer kan oppakken.

Have fun! :grin:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, ik had dus een vriendin van me beloofd dat we ook bij het strandje zouden gaan zitten, want zij wou zonnen en ze kwam speciaal voor ons. Dus ik vond het lullig om mijn belofte te breken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tweede keer hawaiaantjes is ook niet handig, blijf eerst maar een tijdje bij mexicaantjes/philosophers stones(truffletjes). Als je rustig kunt psychonauten op een heel bakje van die zou ik pas nadenken over hawaiaantjes.
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het loopt eigenlijk al verkeerd , wanneer j je op belt of ze mag komen . Je kan beter maar niet gestoord worden , tijdens je trip . Dan ga je nog tegen je wil in , naar het strand . Dus je vraagt eigenlijk onbewust om problemen . Gelukkig voor je komen j haar ouders , en die kunnen je gerust stellen . En idd als je fout gaat probeer het te aanvaarden . Eens je da lukt kan je mooie dingen zien . Veel succes de volgende keer . Probeer eens thaise paddo's die zijn visueel net iets sterker dan de mexicaanse . Probeer eerst zo'n 20 a 25 gram . Als dat een paar keer goed gaat , doe je maar de 35 gram in 1 keer . En als dat lukt weer een stapje hoger zeg maar . Colombiaanse of de nog sterkere equadoriaanse . We zijn benieuwd naar je volgend , en hopelijk positief trip report .
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
Tweede keer hawaiaantjes is ook niet handig, blijf eerst maar een tijdje bij mexicaantjes/philosophers stones(truffletjes). Als je rustig kunt psychonauten op een heel bakje van die zou ik pas nadenken over hawaiaantjes.
Klik om te vergroten...

Dat is voor iedereen verschillend. Mijn 1e keer was een halve portie hawaiiaanse en ik vond ze tegenvallen. Heb op andere paddosoorten veel harder getript. Hoor wel vaker dat mensen hawaiiaanse niet bijzonder vinden terwijl ze de sterkste soort zouden moeten zijn. Blijkbaar waren ze voor stoneboot wel iets te heftig. Maar op zo'n strand en dergelijke had je ook op mexicaanse bad kunnen gaan. De drukke menigte in kan je pas proberen als je wat meer tripervaring hebt, maar dan nog is het niet heel slim. Volgende lekker rustig op mexicaanse een halve of driekwart. Deed ik ook na mn 1e badtrip. Dan kan je het rustig oppakken. Maar onderschat ze niet! Dat wordt je afgestraft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."