#1
Tja, beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik heb een redelijke paniek aanval gehad.
Ik was gewoon echt knetter stoned. Ik wist niet meer wat ik deed. Ik had met een vriend geblowed die helaas weg moest. Toen was ik alleen over en smokde ik nog een joint. In totaal 3 joints naar binnen wat voor mij echt idioot veel is. Toen wist ik echt helemaal niet meer wat ik deed. Ik begon rare dingen te denken. Ik wou ineens tip papier om een filter heen draaien om een soort van filter joint te maken.
Toen begon ik het filter ineens in mijn mond te doe en er op te kauwen. Toen dacht ik dat iemand achter mij stond en schrok ik snel naar achteren en vloog het tipje me keel in. Ik ging helemaal hyperventileren. Maar kon me gelukkig nog in zovere concentreren om proberen over te geven. Maar dat lukte niet want mijn maag was leeg en door het persen vanuit me maag steeg al het bloed naar me hoofd. Gelukkig viel het tipje me keel weer uit.
Toen gebeurde er iets heel geks. Alles werd halfzwart voor mijn mijn ogen en de enige kleuren die ik kon herkennen waren geel en rood en ik zag overal sterretjes om me heen en het leek net alsof ik ff heel ergens anders was.
Ik voelde keiharde verlamde druk op mijn lichaam maar ik kan nog wel gewoon genoeg kracht in mijn benen zetten overeind te blijven. Toen begon ik halfbewusteloos door de kamer te wandelen. Ik voelde echt ongelooflijke pijnlijke druk op mijn ogen en ik moest 10minuten op bed zitten om mijn ogen tot rust te laten komen. Verder leek het alsof ik overal bloedde als ik mijn ogen dicht deed.
Toen mijn ogen weer tot rust kwamen probeerde ik langzaam in de spiegel mijn ogen open te doen. Maar ook dat was ongelooflijk pijnlijk.
Toen ik uiteindelijk me ogen open had kon ik mijn pupil niet meer van mijn iris onderscheiden en waren mij ogen veel roder dan normaal als ik stoned was. Ik schrok me bijna dood en dacht dat ik halucineerde.
Na 15 minuten was ik weer helemaal normaal. En het gekke was ik was nog wel stoned, maar een heel stuk minder ineens.
Verder heb ik nog nooit van een zelfde uitwerking gehoord bij cannabis gebruik.
Ik ben alleen heel erg geschrokken van die keiharde druk die ik overal voelde. Vooral op me ogen. Ik dacht echt bij me zelf dat ik blind was. Gelukkig niet en ik zie nog net zo goed als eerst.
Is gister gebeurd.
Ben benieuwd naar de reacties en of dit al eerder is gebeurd bij iemand.
Heeft iemand wel eens een zelfde soort van paniekaanval gehad omdat hij zich ergens van doodschrok. Stikken in een stuk papier terwijl je knetter sotned bent vraagt natuurlijk ook om problemen.
Ik was gewoon echt knetter stoned. Ik wist niet meer wat ik deed. Ik had met een vriend geblowed die helaas weg moest. Toen was ik alleen over en smokde ik nog een joint. In totaal 3 joints naar binnen wat voor mij echt idioot veel is. Toen wist ik echt helemaal niet meer wat ik deed. Ik begon rare dingen te denken. Ik wou ineens tip papier om een filter heen draaien om een soort van filter joint te maken.
Toen begon ik het filter ineens in mijn mond te doe en er op te kauwen. Toen dacht ik dat iemand achter mij stond en schrok ik snel naar achteren en vloog het tipje me keel in. Ik ging helemaal hyperventileren. Maar kon me gelukkig nog in zovere concentreren om proberen over te geven. Maar dat lukte niet want mijn maag was leeg en door het persen vanuit me maag steeg al het bloed naar me hoofd. Gelukkig viel het tipje me keel weer uit.
Toen gebeurde er iets heel geks. Alles werd halfzwart voor mijn mijn ogen en de enige kleuren die ik kon herkennen waren geel en rood en ik zag overal sterretjes om me heen en het leek net alsof ik ff heel ergens anders was.
Ik voelde keiharde verlamde druk op mijn lichaam maar ik kan nog wel gewoon genoeg kracht in mijn benen zetten overeind te blijven. Toen begon ik halfbewusteloos door de kamer te wandelen. Ik voelde echt ongelooflijke pijnlijke druk op mijn ogen en ik moest 10minuten op bed zitten om mijn ogen tot rust te laten komen. Verder leek het alsof ik overal bloedde als ik mijn ogen dicht deed.
Toen mijn ogen weer tot rust kwamen probeerde ik langzaam in de spiegel mijn ogen open te doen. Maar ook dat was ongelooflijk pijnlijk.
Toen ik uiteindelijk me ogen open had kon ik mijn pupil niet meer van mijn iris onderscheiden en waren mij ogen veel roder dan normaal als ik stoned was. Ik schrok me bijna dood en dacht dat ik halucineerde.
Na 15 minuten was ik weer helemaal normaal. En het gekke was ik was nog wel stoned, maar een heel stuk minder ineens.
Verder heb ik nog nooit van een zelfde uitwerking gehoord bij cannabis gebruik.
Ik ben alleen heel erg geschrokken van die keiharde druk die ik overal voelde. Vooral op me ogen. Ik dacht echt bij me zelf dat ik blind was. Gelukkig niet en ik zie nog net zo goed als eerst.
Is gister gebeurd.
Ben benieuwd naar de reacties en of dit al eerder is gebeurd bij iemand.
Heeft iemand wel eens een zelfde soort van paniekaanval gehad omdat hij zich ergens van doodschrok. Stikken in een stuk papier terwijl je knetter sotned bent vraagt natuurlijk ook om problemen.
