Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tja, beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik heb een redelijke paniek aanval gehad. Ik was gewoon echt knetter stoned. Ik wist niet meer wat ik deed. Ik had met een vriend geblowed die helaas weg moest. Toen was ik alleen over en smokde ik nog een joint. In totaal 3 joints naar binnen wat voor mij echt idioot veel is. Toen wist ik echt helemaal niet meer wat ik deed. Ik begon rare dingen te denken. Ik wou ineens tip papier om een filter heen draaien om een soort van filter joint te maken. Toen begon ik het filter ineens in mijn mond te doe en er op te kauwen. Toen dacht ik dat iemand achter mij stond en schrok ik snel naar achteren en vloog het tipje me keel in. Ik ging helemaal hyperventileren. Maar kon me gelukkig nog in zovere concentreren om proberen over te geven. Maar dat lukte niet want mijn maag was leeg en door het persen vanuit me maag steeg al het bloed naar me hoofd. Gelukkig viel het tipje me keel weer uit. Toen gebeurde er iets heel geks. Alles werd halfzwart voor mijn mijn ogen en de enige kleuren die ik kon herkennen waren geel en rood en ik zag overal sterretjes om me heen en het leek net alsof ik ff heel ergens anders was. Ik voelde keiharde verlamde druk op mijn lichaam maar ik kan nog wel gewoon genoeg kracht in mijn benen zetten overeind te blijven. Toen begon ik halfbewusteloos door de kamer te wandelen. Ik voelde echt ongelooflijke pijnlijke druk op mijn ogen en ik moest 10minuten op bed zitten om mijn ogen tot rust te laten komen. Verder leek het alsof ik overal bloedde als ik mijn ogen dicht deed. Toen mijn ogen weer tot rust kwamen probeerde ik langzaam in de spiegel mijn ogen open te doen. Maar ook dat was ongelooflijk pijnlijk. Toen ik uiteindelijk me ogen open had kon ik mijn pupil niet meer van mijn iris onderscheiden en waren mij ogen veel roder dan normaal als ik stoned was. Ik schrok me bijna dood en dacht dat ik halucineerde. Na 15 minuten was ik weer helemaal normaal. En het gekke was ik was nog wel stoned, maar een heel stuk minder ineens. Verder heb ik nog nooit van een zelfde uitwerking gehoord bij cannabis gebruik. Ik ben alleen heel erg geschrokken van die keiharde druk die ik overal voelde. Vooral op me ogen. Ik dacht echt bij me zelf dat ik blind was. Gelukkig niet en ik zie nog net zo goed als eerst. Is gister gebeurd. Ben benieuwd naar de reacties en of dit al eerder is gebeurd bij iemand. Heeft iemand wel eens een zelfde soort van paniekaanval gehad omdat hij zich ergens van doodschrok. Stikken in een stuk papier terwijl je knetter sotned bent vraagt natuurlijk ook om problemen."
"Ik blow al een tijdje Dus dat zal het niet zijn. Maarja stoned zijn en bijna stikken vraagt om zon reactie. Ik owu er nog ff aan toe voegen dat ik (Ben er vanochtend in de spiegel achter gekomen) dat ik ineens allemaal uitslag kreeg op mijn gezicht. Nu vanmiddag is dat vrijwel weer weg. Echt vaag hoe ik dit heb kunnen bereiken met wiet. Anderszijds, erg leuk was het niet. Verder heb ik nooit last van paniekaanvallan. En ik houd het vaak alleen maar bij 1 jointje om me gewoon lekker stoned te voelen. Echt 4 joints om stoned te worden, zover ben ik nog niet. Maar 3 jointjes waren echt te veel voor mij."
"Dit was echt anders dan wat jij beschrijft. Bij mij wordt het soms ook wel eens zwart voor me ogen. Een black out bijvoorbeeld. Maar Bedenk eens als je knetter maar dan ook echt knetter stoned ben en dingen denkt te waarnemen die er niet zijn. (Het is ook niet echt hallucineren) Meer een soort van verkeerde opvatting van de werkelijkheid. En dat bijna stikken in een stuk papier en filter. Heb idd 30 seconden voorover geleund te kosten. Had een beetje ademnood. De tip vloog er uiteindelijk wel weer uit. Toen werd alles half zwart voor me ogen. Een soort van black out maar ik kon echter nog wel zien, alleen maar 2 kleuren. Geel en rood. Toevallig waren dit de lampen van mijn kamer en was het gewoon omdat dit feller licht was. Toen voelde ik ineens een hele grote verlamming in mijn lichaam en net alsof ik onder hele hoge druk stond (Alles voelde 10x zo waar) mijn ogen ook en ik moest deze van de pijn dicht doen. Ik kreeg deze niet meer open en ik voelde allemaal steken in mijn gezicht. VOoral in mijn ogen. Het duurde 10 minuten voor ik me ogen weer open kon doen en ik keek toen heel erg wazig en me ogen deden nog steeds heel erg pijn. 15 minuten later was ik weer normaal. Maar ik was bijna niet meer stoned meer. Een beetje nog terwijl ik voor het overgeven nog zo knetter was als een ezel."