#1
Leuk reportje, weer eens wat anders dan de standaard mdma,paddo's en lsd. Ik ga me er ook aan wagen binnenkort ![:)]()
T-men zei:Je bloeddruk meten, hoe kom je d'r op... Haha!
KurikintonFox zei:mooi verhaal
hoeveel heb je ervoor betaalt eigenlijk?
TrippyShit zei:Leuk reportje, weer eens wat anders dan de standaard mdma,paddo's en lsd. Ik ga me er ook aan wagen binnenkort![]()
TrippyShit zei:Maar je had het geëxtraheerd uit het poeder? Dus blijven de kristallen over? Ik kan namelijk tussen het poeder of de kristallen kiezen.. welke raad jij aan?
RSW zei:Tof report, en een legendarische drug![]()
Mescaline staat nog steeds bovenaan mijn verlanglijstje, en die extractiemethode ziet er goed uit, hoewel ik liever met andere oplosmiddelen zou werken als dat mogelijk is. Die vriend van jou (of jij), doet scheikunde of heeft dat gedaan ?
. hehe. Maar aan wat voor oplossmiddel zat je te denken, zo ver ik weet zijn de benzeenachtigen toch het beste voor deze stoffen. Xylene is hiervan het minst schadelijk. Maar als het goed is zouden alle apolaire niet protische oplossmiddelem moeten werken. Maar van nafta heb ik gehoord dat het slecht werkt. Het enige wat je zou kunnen doen is ipv, zoutzuur of zwavelzuur te nemen neem je cintroenzuur, dit moet je dan wel in poedervorm hebben. Dat poeder kun je dan rechtstreeks bij je xyleen gooien en dan zouden er mescaline kristalletjes gevormd moeten worden, dit hoef je dan maar af te filtreren, een keer scheiden en indampen gespaard, dus betere opbrengst. Daardoor wil die vriend van mij het ook graag met geconcentreerd zwavelzuur doen, want hierbij kun je het ook direct bij het xyleen druppelen en hoef je maar te filtreren, xyleen kan dan hergebruikt worden. Maar we weten niet waar we zwavelzuur kunnen kopen.Flip Trip zei:Ja die vriend van mij, hij is nog bezig met zijn hbo opleiding chemie. hehe. Maar aan wat voor oplossmiddel zat je te denken, zo ver ik weet zijn de benzeenachtigen toch het beste voor deze stoffen. Xylene is hiervan het minst schadelijk. Maar als het goed is zouden alle apolaire niet protische oplossmiddelem moeten werken. Maar van nafta heb ik gehoord dat het slecht werkt. Het enige wat je zou kunnen doen is ipv, zoutzuur of zwavelzuur te nemen neem je cintroenzuur, dit moet je dan wel in poedervorm hebben. Dat poeder kun je dan rechtstreeks bij je xyleen gooien en dan zouden er mescaline kristalletjes gevormd moeten worden, dit hoef je dan maar af te filtreren, een keer scheiden en indampen gespaard, dus betere opbrengst. Daardoor wil die vriend van mij het ook graag met geconcentreerd zwavelzuur doen, want hierbij kun je het ook direct bij het xyleen druppelen en hoef je maar te filtreren, xyleen kan dan hergebruikt worden. Maar we weten niet waar we zwavelzuur kunnen kopen.
Waarom heb je mescaline nog niet gedaan, nog niet tegengekomen of zit je op een beter moment te wachten ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."