Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2c-b - De zwarte kant van mezelf

2c-b - De zwarte kant van mezelf

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij was toch degene die Ayahuasca wilde gaan nemen voor de visuals? Ik zou er nog eens goed over na denken...

Setting is ook best wel kut, gewoon buiten gaan lopen. Als je tript is het fijn om een basis te hebben, vastigheid. Anders heb je niks meer om naar terug te grijpen...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb wel vaker buiten getript en dat ging altijd goed. Ik ben er gewoon met de verkeerde gedachte, verwachting en gevoelens in gegaan. Ik ging op mn bek, zo leer ik meestal mijn lessen. Al door paddo's een keer en in reallife is het precies hetzelfde.

Hoe bedoel je dat ik nog eens zou moeten nadenken over ayahuasca? Dat dat mentaal harder kan aankomen? Daar ben ik me namelijk volledig bewust van. Ik weet dat het voor mij geen leuke ervaring gaan worden. Maar ik zie het wel als 'het' middel voor mijn doeleinden. 2c-b was dit duidelijk niet.
S
SybliminalLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk reportje joh. minder dat je em niet zo chill tripte, maar misschien juist ook weer goed.
Heb je nog veel nagedacht over je trip, heeft 't nog een diepe impact achtergelaten?

TrippyShit zei:
Ik hoorde S en T nog steeds over mij lullen en fluisteren. Ik zei tegen S dattie zn bek moest houden en zulke dingen niet moest doen als ik aan het trippen was. Hij snapte er niks van en ging gewoon door. Ik zei tegen G dat ik zo iemand ging slaan. Toen stond ik op en zei tegen S en T dat ze NU moesten ophouden anders zou ik hun op hun bek slaan. Toen werd ik overvallen door misschien wel het engste gevoel wat ik ooit gevoeld heb. Het duurde maar een paar seconde maar in die paar seconde zag ik het beeld van mezelf die helemaal paranoia werd, alleen wegliep en dat het helemaal fout zou gaan
Klik om te vergroten...

Lijkt wel een soort van deja vu wat je meemaakte. Ik herken dat paranoia gevoel wat je beschrijft heel goed, wel in wat lichte mate. Heb je jezelf nog afgevraagd waarom je zo para ging denken?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha ja.. was echt flink weg van de 4fmp :P
s
smokeboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
mooie report man! lijkt me idd ook niks om zon trip te hebben!
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallotje zei:
Pokke-eind lopen hoor vianen -> mcdonalds.....

had ik jou zaterdag wous aan de TEL ?!?!
Klik om te vergroten...

ja hem had je aan de tel haha
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
HAHA :d
T
Tinus-BudelLid
01-01-2024, 00:00
#8
J0rrit zei:
15 mg? Kan me niet voorstellen dat je daarvan tript.
Klik om te vergroten...
ik moet je zeggen dat ik zelf aardig gevoelig ben voor 2C-B en ben met 15 mg zelf ook al eens aardig diep gegaan...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Wat: 15mg 2c-b
Ik heb lekker KFC gegeten en tv gekeken en heb uiteindelijk heerlijk geslapen.
Klik om te vergroten...

whehe, eerst de Mcdonalds tot de grond afkraken (volledig terecht natuurlijk) maar KFC is wel lekker? :confused:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
KFC en mcdonalds zijn iets heel anders. Mac: Uitgedroogde schoenzolen, ookwel hamburgers. KFC: Kip, hele hele lekkere kip. Nou hou ik al echt van kip maar nadat ik kfc ontdekte lust ik geen andere kip meer :P De krokante laag erom heen. Hotwings, zingerburgers :beer:

KFC is gewoon een fetish bijna :hearteyes:
K
K.nurftLid
01-01-2024, 00:00
#11
Klinkt als een heftige trip! :openmouth: Volgens mij ben je extreem gevoelig voor 2cb, die paranoia en negativiteit herken ik zelf helemaal niet, en dat bij +/-40mg
Met 2cb is het bij mij vrijwel altijd lachkicks, associatieve melige gesprekken en prachtig golvende visuals
Wel herkenbaar dat je al trippende de plastic nepheid van mcdonalds ervaart :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."