Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripverslag van de maand november 2008 (winnaar: Dumpy)

Tripverslag van de maand november 2008 (winnaar: Dumpy)

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Tripverslag van de maand november 2008

owned
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Tripverslag van de maand november 2008

stemmen op mijn eigen doe ik niet dus
mijn stem gaat naar...
Dumpy - Peyote - De bevrijding
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Ja goeie heah, dat was wel een quote waard :grin: :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#4
November 2008 is voorbij om nooit meer terug te keren; ze bood ons dertig herfstdagen en minstens even zoveel tripverslagen.

De tien genomineerden:

1. ErnstJünger - Drakenvlieg laat niet los (Bromo DF + 5-MeO-DMT + THC)

2. Marla Singer - 2 CB: niet ieder mens reageert hetzelfde...

3. Dumpy - Peyote - De bevrijding

4. JamesStJames - Eerste solo paddo trip

5. Sybliminal - Paddo's (& mdma)
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Tripverslag van de maand november 2008

6. azgaza - LSD - De vloeibare kerk en de tegenstellingen

7. Angramar Temenos - [LSD] 160 micrograms of magic - In love with alice

8. Pavignon - Halve portie mexicaanse.

9. halalala - Trip report XTC Awakenings

10. LSDmathXtc - LSD tripreport (rectaal) .

>>> De poll loopt tot 25 dec 2008 00:44 <<<
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Ik heb gestemt op het report van Sybliminal - Paddo's (& mdma). Vond dit in intressant report. Heeft me wel geboeid.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Ik heb op dumpy's peyote report gestemt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Tripverslag van de maand november 2008

azgaza zei:
Ik heb op dumpy's peyote report gestemt.
Klik om te vergroten...
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Tripverslag van de maand november 2008

azgaza krijgt mijn stem, er was iets aan de stijl dat mij enorm bevalde, heb er allesinds echt van genoten en dat was lang geleden, maar dat had ik toen ook al gecommend :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Tripverslag van de maand november 2008

DreamerOfDreams zei:
er was iets aan de stijl dat mij enorm bevalde,
Klik om te vergroten...

:openmouth: Nah, hier wordt ik niet vrolijk van - Rob Geus.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Tripverslag van de maand november 2008

TrippyShit zei:
DreamerOfDreams zei:
er was iets aan de stijl dat mij enorm bevalde,
Klik om te vergroten...

:openmouth: Nah, hier wordt ik niet vrolijk van - Rob Geus.
Klik om te vergroten...

Hier word ik niet vrolijk van - Pikachu
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Tripverslag van de maand november 2008

OEhh, dat was een fout idd.. dom in zo'n reactie. :P Was dat trouwens een uitdaging voor een spellingswedstrijd? Of geef je het gelijk op?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Tripverslag van de maand november 2008

haha :grin: grapjurck (A)

met jurck, met rck!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Tripverslag van de maand november 2008

gNuxx zei:
owned
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Nou en, jullie zijn toch allemaal stom! :cry: *kruipt in een hoekje met dekentje*
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Ik stemde ook op het verhaal van Dumpy. Goed werk!

Winnaar: Peyote - De bevrijding van Dumpy
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Haha ja heah :grin:

*springt in zijn waterbed met een dekentje, en doet zijn oogjes toe*

:wave: :hearteyes:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Mwah, niet echt een uitdaging, maar als je een spellingsfout kan vinden dan hoor ik het graag.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Tripverslag van de maand november 2008

Ik kies voor Dumpy.
Peyote-verslagen zijn natuurlijk zeldzaam, maar vooral omdat het zeer persoonlijk opgevat is.
Ga ervoor, Dumpy!
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Tripverslag van de maand november 2008

ErnstJünger zei:
Ik kies voor Dumpy.
Peyote-verslagen zijn natuurlijk zeldzaam, maar vooral omdat het zeer persoonlijk opgevat is.
Ga ervoor, Dumpy!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."