#1
Re: Tripverslag van de maand november 2008
owned
owned
azgaza zei:Ik heb op dumpy's peyote report gestemt.
DreamerOfDreams zei:er was iets aan de stijl dat mij enorm bevalde,
TrippyShit zei:DreamerOfDreams zei:er was iets aan de stijl dat mij enorm bevalde,
Nah, hier wordt ik niet vrolijk van - Rob Geus.
ErnstJünger zei:Ik kies voor Dumpy.
Peyote-verslagen zijn natuurlijk zeldzaam, maar vooral omdat het zeer persoonlijk opgevat is.
Ga ervoor, Dumpy!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."