Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslive pil report

live pil report

106 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mattskovic zei:
dacht al dat het te mooi was om waar te zijn :tearsofjoy:
dat gaat even zoeken worden dus :rolleyes:

drink er eentje extra voor mij he Dimension :beer:
Klik om te vergroten...


Zal ik doen
Dalik maar eens klaarmaken voor vertrek en dan aan t bier :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
zo'n 3de pilletje ziet er verlijdelijk uit :P maar dan hou ik bijna niets meer over voor oud en nieuw :tearsofjoy:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kerels space ze nog en geniet er veel van :hearteyes:

ik ben er vandoor :wave:

was gezellig :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dimension4 zei:
Kerels space ze nog en geniet er veel van :hearteyes:

ik ben er vandoor :wave:

was gezellig :grin:
Klik om te vergroten...

jaaa de balle niet te laaat thuis jij :openmouth:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Woow ik trippem nou echt wel hard kenker :hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kees Klapkaak zei:
Woow ik trippem nou echt wel hard kenker :hearteyes:
Klik om te vergroten...

fijn om te horen :wave: happy trip

ik drop er ook nog een halfje
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Veel plezier nog :)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
rock on :rock:
having fun kees Klapkaak?
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het forum in 523534634.4354354.3453445345 Kleuren :confused: :P :rock:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kees Klapkaak zei:
Het forum in 523534634.4354354.3453445345 Kleuren :confused: :P :rock:
Klik om te vergroten...

K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben je trouwens alleen daar mattskovic of chill je hem met wat vrienden? :)
En jij dimension4?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.youtube.com/watch?v=mrnvoJ_XoVE
moet je zekers horen
hoe zet ik zo'n youtube balkje :stoned:

zit hier in me uppie :grin: en jij kees ?
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben alleen op mn kamer. in mn bed met mn laptop op schoot.

Eerste keer dat ik het thuis doe, maar is wel lekker (uiteraard) :mrgreen:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dimension4 zei:
Ik ben alleen op mn kamer. in mn bed met mn laptop op schoot.

Eerste keer dat ik het thuis doe, maar is wel lekker (uiteraard) :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ouders beneden? Bij mij wel hahaha gelukkig stijgt de muziek boven m' n geklapper uit! :P
Ik zit hier ook in m' n eentje voor de duidelijkheid!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
inderdaad blijf er gezellig bij Dimension nu toch niet naar een muffe kroeg gaan :openmouth:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij zitten mn ouders ook beneden :tearsofjoy:
Ga ook pas naar beneden als het enigzins over is anders ga/wil ik meteen praten :mrgreen:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
mattskovic zei:
inderdaad blijf er gezellig bij Dimension nu toch niet naar een muffe kroeg gaan :openmouth:
Klik om te vergroten...


Muffe kroeg komt wel een keer vanavond.
eerst genieten :rockband:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lekker nummer mattskovic, ik heb ook nog een leuke, je kent hem vast wel :stoned:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ev3pCHDNoEY&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ev3pCHDNoEY&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Inome ne patri e fille es spire to sante ofzo :hearteyes: Komt uit de film the boondock saints
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Geen last van de kaakjes.
Wel van grote doppen.
Wel mooi om je eigen dan in de spiegel te zien.
Helemaal verliefd op mn ogen :hearteyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik blijf gezellig thuis anders komen er ongelukken van :rolleyes:
lekker nummertjeu :rock:
nog iemand stukje kauwgom hebben ?
of een glaasje eau de source :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."