#1
mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
welke van de 2?
mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
Kees Klapkaak zei:mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
welke van de 2?![]()
mattskovic zei:Kees Klapkaak zei:mattskovic zei:oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin![]()
welke van de 2?![]()
dat 2de van jouw rare dinge hele rare dinge![]()
valt me net op dat ik overdreven veel emoticons gebruik maar ja daar dienen ze voor![]()


Dimension4 zei:Bij mij begint het ook heerlijk uit te werken.
Douchen met goede muziek erbij is wel het heerlijkste wat er is![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."