Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslive pil report

live pil report

106 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
mattskovic zei:
oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin :grin:
Klik om te vergroten...

welke van de 2? :confused:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kees Klapkaak zei:
mattskovic zei:
oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin :grin:
Klik om te vergroten...

welke van de 2? :confused:
Klik om te vergroten...

dat 2de van jouw rare dinge hele rare dinge :tearsofjoy:

valt me net op dat ik overdreven veel emoticons gebruik maar ja daar dienen ze voor :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
mattskovic zei:
Kees Klapkaak zei:
mattskovic zei:
oooh my f*cking god wat een meesterlijk begin :grin:
Klik om te vergroten...

welke van de 2? :confused:
Klik om te vergroten...

dat 2de van jouw rare dinge hele rare dinge :tearsofjoy:

valt me net op dat ik overdreven veel emoticons gebruik maar ja daar dienen ze voor :grin:
Klik om te vergroten...

Van me broer want die doet stoer in de superdeboer, en ik roer met een snoer in een plas op de vloer. Ik gooi een dikke klodder modder van de ijskraam uit het raam, pak de djonk en hijs eraan, net als men nicht heb ik geen enkel goed verlicht en ik bedenk dit gedicht met een lichtgevende stift :hearteyes: :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/r4kAWP5QG48&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/r4kAWP5QG48&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Nog zo onzin nummer geweldig

Nog niet naar huis hier :stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
net laatste halfje achter de kiezen :grin:

echt lachen die stemmetjes van die kerels hier boven :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nice, hoeveel heb je nu op? Dit is echt een slowchat topic, azgaza gaat ons echt vermoorden :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat is nu eigenlijk 5MeODiPT ??? is het een zwaar halucinogeen of meer een milder ? of iets totaal anders :confused:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EPOFtYa5NDM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EPOFtYa5NDM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Diep in de nacht dat word em vannacht :grin: :sunglasses:

We blijven wakker aiigghttt :stoned:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha.
Ik heb 1 hele op. Ook niet meer anders valt het teveel op in de kroeg vanavond.
Begint ook al minder te worden. alleen die doppen :tearsofjoy:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
2 in totaal nu. ik geef ze op dit moment een 7/10 heb al beter gehad. maar nog vele slechtere ook :angry:

toch om verliefd te worden die pupillen :hearteyes: :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb nu het gevoel dat de piek z' on beetje voorbij is, time flies when you having fun :grin:, gelukkig heb ik hier nog een 5-MeO-DiPT capsule liggen die misschien straks nog wel word geconsumeerd :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat kan ook nog leuk worden kees :wink: laat iniedergeval weten hoe het was :grin:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Bij mij begint het ook heerlijk uit te werken.

Douchen met goede muziek erbij is wel het heerlijkste wat er is :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
douchen ga ik straks nog doen, erg fijntjes inderdaad. Ik kan niet wachten tot onze verbouwing klaar is en in bad kan met ketamine op! :sunglasses:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dimension4 zei:
Bij mij begint het ook heerlijk uit te werken.

Douchen met goede muziek erbij is wel het heerlijkste wat er is :hearteyes:
Klik om te vergroten...


zelfs koud water voelt hemels goed op :xtc: :grin:

dammn we zitten al aan pagina 3 :openmouth:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb net 14mg 5-MeO-DiPT gedropped, kees wil hyperspace :sunglasses:

Ja wtf 3 pagina's lang alweer :sunglasses:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
vergeet je helm niet
veiligheid op plaats nummero uno
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18


Zo 1 zet ik dan altijd op :sunglasses:

Klapt je laatste halfje al in? :mrgreen:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha prachtig.
Hier nog in een lekkere roes :)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
wel stylisch kleur gelazen :hearteyes: kees

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."