Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslive pil report

live pil report

106 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
mattskovic zei:
rock on :rock:
having fun kees Klapkaak?
Klik om te vergroten...
Kees Klapkaak zei:
Het forum in 523534634.4354354.3453445345 Kleuren :confused: :P :rock:
Klik om te vergroten...

ja dus :grin:

5-Meo-Dipt staat nu zeker op m'n verlang lijstje :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb je al je pillen al op gegeten?? :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb nog een halfje en een paar hele over :grin:
maar oud en nieuw staat voor de deur en heb geen zin om bij de dealer om de hoek te gaan deze week om nieuwe intekopen :P
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jo ik zit nou echt wel in het 3e dal universum voor de imro van hetten fans onder ons :wave: :hearteyes: helemaal wappiewaus
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een prachtig topic dit. :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kees Klapkaak zei:
Jo ik zit nou echt wel in het 3e dal universum voor de imro van hetten fans onder ons :wave: :hearteyes: helemaal wappiewaus
Klik om te vergroten...


ja wat hij zegt :rolleyes: :tearsofjoy: doe mij er ook maaar zo 1tje
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die discotheek word hem niet meer denk ik :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kees Klapkaak zei:
Die discotheek word hem niet meer denk ik :grin: :sunglasses: :grin: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

en als je zou willen. kom jij wel zo ver nog ? :wink:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb net gedoucht en ga nu nog steeds goed hard, ga straks even naar buiten een stukje lopen met een joint. :grin: :stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je toch zover bent loop even tot bij mij (België) ik wacht wel aan de deur :tearsofjoy:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga mensen van m' n woonplaats opzoeken, kees logged off :sunglasses:
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
haha supervet om te lezen dit :grin:

leuk (chat) "report" :)
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
ok byebye kees het was gezelig :wave:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kees is back en klaar wakker :grin:
B
BNCCLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo jongens :sunglasses: :sunglasses: :beer: :beer: :) :) :grin: :grin:

wij gaan vanavond pillen doen, gezelliiiiiii :rockband: :rockband: :tearsofjoy: :mrgreen: :stoned: :cry: :hearteyes: :hearteyes:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
De 2e :rock:
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik doe ook mee :grin:

Heb in totaal 1 3-hoekje achter de kiezen.
Lig hier heerlijk te genieten :hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het warme gevoel verspreid zich lekker door m' n hele lichaam, en de tintelingen trekken over m' n kop als een storm over land..

Begin die 2e dosering (100mg) nou een beetje te vernemen :)

Ben nog lekker van helder van geest valt me op (eerste keer 4FMP) :grin:

Welke muziek hebben jullie op mattskovic? :hearteyes:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AbZMNjng2Zo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AbZMNjng2Zo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Dit is "mijn" spacemuziek :grin: :grin:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dimension4 zei:
Ik doe ook mee :grin:

Heb in totaal 1 3-hoekje achter de kiezen.
Lig hier heerlijk te genieten :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Yeahhh, Spacers united! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
een blauwe mitshi? :stoned:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb al een half uur het zelfde liedje opstaan
Kid cudi- Day & Night (zometeen youtube clipje opzoeke)
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AbZMNjng2Zo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=VkSq2Zn2XoY" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
welcome Dimension4
nog 1 iemand en we kunnen kaarten :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."