Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Berbatov ik zou graag horen hoe het met je gaat?"
"weetje zeker dat ze na haar stage niks (anders) meer heeft gebruikt?"
"Hallo allemaal, vorig jaar juli heb ik een xtc-pilletje, ofja, anderhalve pil genomen en ben daarna naar de kermis gegaan. Toen hij in begon te slaan ben ik in de booster gegaan en wist in het begin niet of dit slim was maar mensen die bij me waren zeiden, dat ik het moest doen, het voelde goed! Ik heb me toch over laten halen en ben mee gegaan in de booster, het was inderdaad geweldig. Het leek alsof ik vloog, letterlijk en figuurlijk. Er zat een wat oudere man langs me en ik was aan het roepen IK VLIEG IK VLIEG en ik heb me naderhand kapot geschaamd wat die man wel niet van mij zou hebben gedacht! Naderhand zijn we wat gaan chillen in een parkje, waar ik 'in slaap viel'. Toen ik wakker schoot begon ik ontzettend te braken en dacht dat ik alles over zou geven, maar dit was gelukkig niet het geval. Wat ik daarna heb gedaan, daar kan ik me werkelijk niets meer van herinneren! Ik weet wel dat ik dat weekend bij mn oma sliep en die vroeg de volgende ochtend heel bezorgd: je zit toch niet aan de drugs he? Ik schrok me werkelijk waar dood. Oeps wat heb ik gisteravond gedaan? Ik weet niet of het nog aan mijn ogen te zien was, want was heel erg laat thuis, het was donker, en het kermis gebeuren was rond 1uur in de middag? Iemand die dit ook ooit heeft gedaan, op bv. de kermis? Ik weet het, het is geen goede report maar toch, graag reacties please"
"Ik zal even mijn eerste XTC ervaring met jullie delen, heb anderhalve pil genomen in een keer, ik was 15 jaar en het was in de zomer ongeveer 33 graden. Eigenlijk ook dom om het te doen als het zo warm is, en dan nog buiten, maargoed. We lagen met zijn 3en in het gras, aan het meer. Na een half uurtje begonnen we al iets te voelen, ik lag op mijn handdoek en in een keer voelde ik mn hart heel hard kloppen, het voelde heel raar. Ik keek op en ik voelde me bekeken, het water kreeg hoge golven terwijl het een rustig meer is. Iemand die ook bij ons was wou alleen maar knuffelen en zei om de minuut hoeveel die van ons hield. Er kwam een vliegtuig over en ik dacht dat er een haai op me af kwam, ik werd superbang en deed mijn handdoek over me heen. In het kleine stofje van mn handdoek zag ik een gezette vrouw met een winkelwagentje, ze was boodschappen aan het doen. Ik vond het wel grappig, en ging weer rechtopzitten. Ik kreeg allemaal hallucinaties en wist niet of dit erbij hoorde, ik had het nog nooit meegemaakt, misschien komt dit door de hitte? Na ongeveer 3 uur was het uitgewerkt maar voelde me nog steeds vaag. Herkenbaar bij iemand die dit toen ook voor de eerste keer deed?"