Zo kun je 't ook zien, maar dat is niet waar ik op doelde..
Ik meende het namelijk wel echt een beetje serieus voor AT. Het is nog niet zo lang geleden dat ie het voor 't eerst deed en ik vind dat ie het sinds die tijd best vaak doet en dan gelijk met dosissen die er ook niet echt om liegen! LSD is geen kinderachtig goedje, ik heb het bij "bepaalde" mensen ( en 1vriend vooral) daardoor erg slecht af zien lopen helaas...
Ik denk soms wel eens dat AT ook over zo'n "bepaalde gevoeligheid" beschikt. Trippen met Alice is erg leuk/interessant/magisch, maar voor sommigen is het gewoon ECHT beter om het met mate te doen en daarbij ook nog eens extra op de dosering te letten.
Behandel LSD dus gewoon met respect, want dan word je ook met respect beloond! Doe je dat niet, dan is de LSD genadeloos en krijg je van alles, behalve respect terug. De sfeer en berichten van de laatste paar dagen hier, zeggen al genoeg lijkt mij.... Het respect naar AT toe is iig ver te zoeken momenteel en ik ben van mening dat hij dat eigenlijk ook grotendeels aan zichzelf te danken heeft.
Ik hoop dat AT hier wel wat van geleerd heeft en een volgende keer wat bewuster nadenkt (met zijn - nog maar - 17jarige hersens!), voordat ie besluit om weer "even" 250 ug in 1x te droppen.