Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLysergic Synthesis - Goa met LSD & lachgas [250 ug]

Lysergic Synthesis - Goa met LSD & lachgas [250 ug]

37 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

Leuk om te lezen, en het hoeft niet altyd filosofisch te zijn toch? een keer goed genieten van de visuals is ook niet erg :P
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

ik krijg het idee dat de acid zijn magie bij je verliest of zit ik ernaast?

verder leuk report
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

Nice reportje, het nachtje redelijk goed samengevat. 'T was leuk :) Ik heb inderdaad wel echt een kampvuurtje gemist inderdaad, het was op momenten best koud. En dat lege lachgaspatroon ook echt, hoe typisch :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

Het zou best kunnen omdat ik toen nog redelijk tolerantie had, ik had een paar dagen ervoor met een vriendin die het een keer wou proberen een halve zegel genomen. Dat de lsd alleen maar visueel werkte en verder weinig diepe gedachtes opwekte. Of het lag gewoon aan de sfeer, dat ik vrolijk was en weinig zin had om na te denken.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

Leuk verhaal, na al die LSD verhalen, wil ik het ook zooooo graag een keer proberen.
+1
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

paulXTC zei:
Leuk verhaal, na al die LSD verhalen, wil ik het ook zooooo graag een keer proberen.
+1
Klik om te vergroten...

Kom maar een keer naar ruigoord, daar was mijn eerste keer. Sinds toen m'n lievelingsdrug geworden.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

De LSD verliest zijn magie als je het zovaak doet ja. één keer in de maand is voor mij het best om de volle effecten en euforie van de LSD terug te laten keren.
Ik denk ook dat de MDMA een grote rol speelde in de oppervlakkigheid die je voelde...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Lysergic Synthesis - Goa met LSD

Hmm, de MDMA was echt al zo goed als uitgewerkt toen de trip een beetje goed aan het opkomen was..
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#9
mooi report :grin:

De Sjeik zei:
En dat lege lachgaspatroon ook echt, hoe typisch :P
Klik om te vergroten...
we hebben echt belachelijk lang naar dat patroon zitten kijken :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Was echt redelijk belachelijk, alleen spacede alles zo erg op de LSD dat ik echt niet kon inschatten of die nou gebruikt was of niet.. Dus ik probeerde hem steeds opnieuw te cracken, steeds harder waardoor de cracker vastliep en ik heel hard moest trekken om hem weer open te krijgen, wat nog moeilijk was omdat ik steeds dacht dat die "eindelijk" was gekrakt, en dus niet zonder isolerend laagje durfde open te maken zodat m'n hand er niet aan vast vriest. Pas na een half uur had ik iets van "kut, ik ga in het licht zitten en even mezelf nuchter maken en erop focussen, kom ik erachter dat ik met een leeg patroon zat te kutten.. Voelde me toen dus echt wel redelijk de mongool :P.
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
dropkick_tamas zei:
heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken..
Klik om te vergroten...

Die ben ik kwijt geraakt in de trein :( :( :( vind ik echt jammer.. Ik was echt zo gaar en was hem in de trein vergeten.
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
dropkick_tamas zei:
heb je je bord trouwens nog? dat is wel een leuk aandenken..
Klik om te vergroten...

Die ben ik kwijt geraakt in de trein :( :( :( vind ik echt jammer.. Ik was echt zo gaar en was hem in de trein vergeten.
Klik om te vergroten...
hmm. Ja zeker jammer, ik weet nog dat je zwaar geobsedeerd naar dat bord zat te kijken :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vond dat ding toen echt het mooiste ding ter wereld :hearteyes:
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Ik vond dat ding toen echt het mooiste ding ter wereld :hearteyes:
Klik om te vergroten...
ghehe, duh het was ook geniaal op dat moment..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vond het trouwens wel grappig toen je me vroeg hoe oud ik was toen de lsd net inkickte en ik net m'n eerste balon met de lsd had genomen. Ik knalde echt zo hard weg dat ik echt met m'n ogen in de kassen weg zat te draaien in een ongelovelijk fijne tripwereld. Ik hoorde je wel, ik probeerde wel te antwoorden maar het enige wat eruit kwam was iets van "urglll huuuh mwhuuu.."
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beetje een "mwah-report" vergeleken met je vorige verslag. Laat de lsd even een tijdje liggen, als mensen het te vaak doen, worden ze raar...
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marla Singer zei:
Beetje een "mwah-report" vergeleken met je vorige verslag. Laat de lsd even een tijdje liggen, als mensen het te vaak doen, worden ze raar...
Klik om te vergroten...

Of andersom, rare mensen hebben de neiging het vaak te doen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zo kun je 't ook zien, maar dat is niet waar ik op doelde..

Ik meende het namelijk wel echt een beetje serieus voor AT. Het is nog niet zo lang geleden dat ie het voor 't eerst deed en ik vind dat ie het sinds die tijd best vaak doet en dan gelijk met dosissen die er ook niet echt om liegen! LSD is geen kinderachtig goedje, ik heb het bij "bepaalde" mensen ( en 1vriend vooral) daardoor erg slecht af zien lopen helaas... :(
Ik denk soms wel eens dat AT ook over zo'n "bepaalde gevoeligheid" beschikt. Trippen met Alice is erg leuk/interessant/magisch, maar voor sommigen is het gewoon ECHT beter om het met mate te doen en daarbij ook nog eens extra op de dosering te letten.

Behandel LSD dus gewoon met respect, want dan word je ook met respect beloond! Doe je dat niet, dan is de LSD genadeloos en krijg je van alles, behalve respect terug. De sfeer en berichten van de laatste paar dagen hier, zeggen al genoeg lijkt mij.... Het respect naar AT toe is iig ver te zoeken momenteel en ik ben van mening dat hij dat eigenlijk ook grotendeels aan zichzelf te danken heeft.

Ik hoop dat AT hier wel wat van geleerd heeft en een volgende keer wat bewuster nadenkt (met zijn - nog maar - 17jarige hersens!), voordat ie besluit om weer "even" 250 ug in 1x te droppen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik snap niet waarom dat je het zovaak doet, vooral na die monstertrip laatst.

Ik ga kneiterhard op 125mics lsd, dat kun jij ook echt wel, het is maar hoe je jezelf er voor openstelt.

Doe es een tijdje rustig aan zou ik zeggen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."