Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1,5 Blotter Alice Dee Live report ..zomaar thuis

1,5 Blotter Alice Dee Live report ..zomaar thuis

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Met 2 homies 2x 1,5 / 1x 1
20.25 inname.

Nu is het 20.52 still waiting..i'll be back soon.
Oja 1liter flesje Jhonny walker doet ook mee ff 2 mixjes met cola alvast
op..mmhhh..wachten..

Tot zo
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Frisko zei:
moehahaha,geflipt!!! HAVE FUN GEKKKK!!!!!!
i know you will :grin: :grin: :grin:


njoyyyy


mzzls en probeer nog "recht" te typen hé :stoned: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

Gaat me nu nog goed af,komt alleen bagger op de tv das jammer ben vergeten een film te huren.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
moehahaha,geflipt!!! HAVE FUN GEKKKK!!!!!!
i know you will :grin: :grin: :grin:


njoyyyy


mzzls en probeer nog "recht" te typen hé :stoned: :rock: :rock: :rock:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychonaut1976 zei:
Frisko zei:
moehahaha,geflipt!!! HAVE FUN GEKKKK!!!!!!
i know you will :grin: :grin: :grin:


njoyyyy


mzzls en probeer nog "recht" te typen hé :stoned: :rock: :rock: :rock:
Klik om te vergroten...

Gaat me nu nog goed af,komt alleen bagger op de tv das jammer ben vergeten een film te huren.
Klik om te vergroten...
hehe jah,zijn jullie met 2-en alleen aan ut trippen???
heb je de blotters nogal gehad?? :openmouth:

ik wou dat ik kon meedoen :( :( :(

maar iig amuseer je rot(zal er niet aan mankeren denk ik)

mzzls :wave: :wave:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
quote]hehe jah,zijn jullie met 2-en alleen aan ut trippen???
heb je de blotters nogal gehad?? :openmouth:

Met ze drieen 1tje op 1 blotter,ik en die ander op 1,5,huh reksommen voor de niet dommen

Deze maar opgezet ...Derrick Maay & Richie Hawtin (Plastikman) & Aphex Twin - Live @ Fuse

Ben er ff tussen uit vrouwtje gaat op de pc,tot zo...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
hehehe,je laat begint er al op te lijken :beer: :beer: :beer: :stoned: :stoned:
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent nou zeker al behoorlijk vaag dan :openmouth: :stoned:
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#8
maxtc zei:
je bent nou zeker al behoorlijk vaag dan :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...
Ja, heel erg, denk ik ook.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#9
niks......
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychonaut1976 zei:
Pkoeiaard zei:
maxtc zei:
je bent nou zeker al behoorlijk vaag dan :openmouth: :stoned:
Klik om te vergroten...
Ja, heel erg, denk ik ook.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik weer.Zo zie je maar weer dat er ook blotters verkocht kunnnen worden met lucht erop,oftwel geen lsd of te weinig.hebben lang gewacht we voelen ons wel wat anders.....maar geen trip opkomen,geflashed zal ik het maar noemen.hehe shit happens over night.
Klik om te vergroten...
omfg das kut!!!!
kan er niet meer over zeggen! :) :( :( :( :(
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[kan er niet meer over zeggen! :) :( :( :( :([/quote]

Het is jammer dat je vertrouwen in bp personen hebt en dit een illusie blijkt bewust of onderbewust,maakt nu niks meer uit.

Jammer is het woord.....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychonaut1976 zei:
[kan er niet meer over zeggen! :) :( :( :( :(
Klik om te vergroten...

Het is jammer dat je vertrouwen in bp personen hebt en dit een illusie blijkt bewust of onderbewust,maakt nu niks meer uit.

Jammer is het woord.....[/quote]lol jah,net zoals ik...
pillen zijn tegenwoordig prut hier,mdma is al wat moeilijker om aan te geraken enz.
hele tijd mdma aan het zoeken geweest,vind ik er geen(of slecht).
dan koop ik speed,komt er iemand over de vloer met een paar meiden die mdma verkoopt!!
20€ voor 1gr!!!!,en echt zeer goed spul!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#13
[20€ voor 1gr!!!!,en echt zeer goed spul!!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:[/quote]

En dan?whats up? kom je me ff wat brengen of wat?
Heeft niks te maken met wat ik net zei maar toe maar weer....
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
mjah,praatkicks hé,kent ut vast wel :openmouth: :openmouth: :openmouth:
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
mjah,praatkicks hé,kent ut vast wel :openmouth: :openmouth: :openmouth:
Klik om te vergroten...
ja echt verschikkelijk. zit je een kwartier te lullen over een of ander detail in je verhaal en dan besef 'wat ik net heb gezegd is van geen enkele waarde' :P

Maarja laten we ontopic blijven (ook al er niet veel meer getript zal worden..)

maarja volgende keer beter iig :P
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#16
methylone is makkelijk aant te komen wel prijzig 35 plearos voor een gram maar wel mucho spas!!!
Niet echt een hangover volgende dag vrij fit met behulp van 5htp...
Okee spul!

Ps wat zij blotters eigenlijk?!
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
pasquali zei:
methylone is makkelijk aant te komen wel prijzig 35 plearos voor een gram maar wel mucho spas!!!
Niet echt een hangover volgende dag vrij fit met behulp van 5htp...
Okee spul!

Ps wat zij blotters eigenlijk?!
Klik om te vergroten...

papertrips,ik kan er nog steeds niet bij dat ze niet werkte,wie heeft nu ongedrenkte blotters,kost toch geen ... om ze te laten baderen..maarja.
s
spinmeLid
01-01-2024, 00:00
#18
:confused:
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#19
so je ben zeker hard geflashd
denk je ff een avondje lekker te gaan trippen word het niks :angry:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#20
maxtc zei:
so je ben zeker hard geflashd
denk je ff een avondje lekker te gaan trippen word het niks :angry:
Klik om te vergroten...

Desondanks hebben we nog wel lol gehad,hebben in een deuk gelegen
om hoe we erop zaten te wachten.

Als ik op dat moment 4 bakkies paddos had gehad,had ik ze zo allemaal
tegelijk opgevreten hehe.

Hoogswaarschijnlijk zat er iets minder op dan 100ug en dan is 1,5 blotter
voor een persoon als mijzelf een beetje weinig.Niet dat ik 100 kg weeg
maar ben een beetje grootverbruiker.De voorgaande keer is alweer een jaar geleden waar ik aan 1 blotter genoeg had..meer dan....wil niet weten hoeveel daarop heeft gezeten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."