Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT : Onder stroom

DMT : Onder stroom

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik las iig ergens op dit forum dat DMT al je chakra's open zet. Dat zou dan de energie kunnen verklaren..

Ff zoeken maar gevonden: viewtopic.php?f=21&t=14302&hilit=dmt+chakra%27s
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een uurtje geleden heb ik voor de tweede maal DMT gerookt. 50 mg. in een glazen pijpje , freebase.
Eerst een half uurtje met het pijpje in mijn hand gezeten en tot rust komen.
Dan de DMT opgewarmd en laten verdampen. Toen heb ik een ongelofelijk diepe haal genomen waarbij ik zelfs een beetje rook in mijn maag heb geslikt. (Ik ben niet-roker , nooit gerookt)
Die rook heb ik een paar seconden ingehouden en voelde de DMT weer als een bom inslaan. Toen heb ik uitgeademd en er was geen tijd meer om nog eens te inhaleren , maar er schoot niet veel DMT meer over in het pijpje.
Ogen dicht.
Toen verschenen de patronen. Het waren een heleboel cirkels die in het rond draaiden. Soms werden er bloemachtige motieven gevormd. In de mozaïek-achtige cirkels zag ik ook plots een hoofd van een bidsprinkhaan naar me kijken.
Op dat moment voelde ik me verstijven als een plank en voelde ik me net alsof ik onder stroom stond. Dit was geen prettig gevoel. Je kan het vergelijken met het gevoel alsof je in een veel te warm bad ligt.
In de cirkelvormige patronen zag ik een figuur cirkels naar me werpen , echt bliksemsnel. Dit is echt zó moeilijk te beschrijven.
Ik probeerde te ontspannen , maar ik bleef de stroom voelen. Ik vroeg me af waarom dat zo'n pijn deed. Ik dacht dat het kwam omdat ik de voorbije dagen nogal ongezond geleefd en gegeten heb.
Ik voelde de stroom wegebben en dat voelde enorm verkwikkend aan.
De DMT begon uit te werken en ik proefde bitter in mijn mond. Na een paar keer slikken was dit weg. Misschien van die rook door te slikken?
De trip heeft 10-12 minuten geduurd.
Meteen nadien vroeg ik mezelf af : 'Wat was me dat?!' Eigenlijk wou ik onmiddellijk opnieuw mijn pijpje bijvullen en opnieuw terug gaan , want ik wou weten wat er gebeurd was en waarom.
Het was een beetje een rare ervaring. Het was net of ik eerst door vuur moest , om dan in de hemel te komen. Zoiets als : 'No pain , no gain' ??!
Het was gewoon zo vreemd , helemaal anders dan mijn eerste DMT-trip.
Volgende keer beter. :sunglasses:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat stroom gevoel klinkt een beetje als zogenaamde kundalini energie (die langs je ruggengraat omhooggaat- kan o.a. gebeuren bij mensen die mediteren.)

De laatste tijd droom ik regelmatig dat ik psychedelica neem. Zo nam ik laatst in mijn droom dmt (terwijl ik het in real life nog nooit heb gehad,) en toen voelde ik ook zo'n soort energie door mijn rug gaan, en dat was behoorlijk pijnlijk, maar tegelijkertijd ook wel interessant.
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk linkje^
Misschien brengt het je chakra's wel in balans, of iets in die richting. Want volgens mij kan een chakra ook te ver geopend zijn, maar ik heb ook alleen maar ergens de klok horen luiden :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan heet het volgens mij overactief.... Weet overigens niet wat dat precies inhoudt.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je 6e chakra bijvoorbeeld overactief is (je derde oog) dan kan je wel eens veel meer spirituele dingen ontvangen/zien dan je zelf wilt/goed voor je is. Dit kan je dan ook energie kosten die je eignelijk nodig hebt. Zo is het met de andere chakra's ook, teveel van iets is ook niet goed :wink:
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb laatst voor het eerst dmt gerookt, in ee njointje wel, ik wou nog niet volledig gaan, eerst effe testen enzo, en dat van die bidsprinkhaan had ik ook!! leuk reportje, wel een beetje kort :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik hoorde en zag ooit eens de bellen van een spoorwegovergang, tijdens een DMT-break. en later viel ik als een blaadje naar beneden, bijna door het bed heen. Verder zag ik niets meer dan mijn kamer, maar dan een beetje gestreept, als bij die ruis op een niet bestaand tv kanaal.

De stroom kan ook wel de tinteling zijn, in combinatie met spierverslapping. Lijkt erg op die zogenaamde spiertrainers, die met batterijen en plak dingetjes werken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."