Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[live]Hasjolie op sigaret

[live]Hasjolie op sigaret

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
En hoe voeldege u nou? :mrgreen: :stoned:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#2
eeh, pffff alles draait en keeert, kga eff liggen.
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahahahaha achteraf drachter komen hoe gaar je wel niet overgekomen moet zijn op die mensen..heel herkenbaar :mrgreen:

Hasjolie is dus de moeite van het proberen waard :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt interessant
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
idd je moet de olie


ALTIJD binnezijde smeren !!

:stoned:
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
wil ik ook een keer doen :)
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zowdiezow :grin: moet ik maar ook is snel proberen :stoned:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
op een sigaret is zonde van de olie, werkt bijna niet. Gewoon een jointje draaien met de olie aan de binnenkant op het vloeitje.
b
brutus420Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ofzo.... :stoned:

f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moet je niet gewoon 2 a 3druppels in het midden van je toet druppelen?
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#11
oke, daar gaan we, ik had het al eens beloofd geloof ik. heb een in de hasjolie gedoopte sigaret voor me liggen. ik ben erg benieuwd. Het stinkt als een tierelier, heb er zin in :P ik hoop mijn ervaring hier neer te zetten, live. het is net de top die erin gedoopt is, weet niet of dit genoeg is? naja, ik hoop hem rond vieren te nuttigen :mrgreen: Updates volgen

# Update: 15:55
Heb hem aangestoken, sterke geur, en een verschrikkelijk branderig gevoel in mijn keel. het zakt allemaal naar mijn benen toe. en alles is best fel om te zien, maar weet eigenlijk niet of het echt al "stoned"voelt :P of jah, toch ergens wel :stoned:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#12
# Update
Voel niet zoveel ervan, ben wel behoorlijk stoney :P het is of ik al een hele joint gerookt heb, terwijl het maar een puntje was. :stoned: Hardcore slaat ongelofelijk hard op mijn gevoel, me ogen zijn wel rood en benen voel ik ook wel. voel me voor de rest wel oké.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#13
weenie, de top was er in gedoopt. maar zoals ik al zei wist ik niet goed hoe het moest, maja, voor mijn gevoel is dit wel genoeg, valt niet bijzonder zwaar, maar het gevoel is gewoon dat je een dun joint ophebt, ik geloof niet dat je je hele toeter er onder moet dompelen want dat wordt je volgens mij afgevoerd :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jadi zei:
weenie, de top was er in gedoopt. maar zoals ik al zei wist ik niet goed hoe het moest, maja, voor mijn gevoel is dit wel genoeg, valt niet bijzonder zwaar, maar het gevoel is gewoon dat je een dun joint ophebt, ik geloof niet dat je je hele toeter er onder moet dompelen want dat wordt je volgens mij afgevoerd :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Gewoon een druppel vanvoor,een druppel in het midden en een druppel ergens vanachter.

Dan ga je wel goed weg zijn.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou, oke, heb het laatste restje erop gesmeerd en we zullen wel zien, there we go again.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha, doet u rustig :) :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is hij int slaap gevallen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#18
whahaha
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
:grin:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha, ik ben er weer, en weer een beetje nuchter :P
Heb heel wat meegemaakt vanmiddag. in het begin was het niet echt leuk, want zoals jullie al lazen draaide en keerde alles en mijn hart ging als een trommel tekeer, ben toen gaan liggen om wat bij mezelf te komen, toen ik mezelf wat lekkerder voelde ging ik een wandeling buiten maken door het park, had echt het gevoel dat iedereen naar me zat te kijken dus ik naar iedereen lachen, op een bankje eenden kijken :sunglasses: (met veel pret :P)
Toen ben ik op een terrasje gaan zitten, kwam er een serveerster naar me toe en vroeg of ik wat wilde bestellen, ik keek echt zo van waar heb je het over? ze herhaalde haar vraag en toen ik nog niet reageerde :stoned: vroeg ze of ik wat moest drinken, "eeeeh, eeeehm, drinken? eeeeh, ja eh," zij vroeg: "cola?" ik zo van "hehe,ja,hehe" :confused: (als ik dit nalees staat het schaamrood me op de wangen :flushed: )
dus toen ik mijn cola kreeg keek ik eerst een paar minuten gefascineerd naar het glas en de ijsblokjes en het koolzuur staren :mrgreen:
was bijna weggelopen zonder de rekening betalen, maar dat ging niet door, ben toen naar huisgegaan. nog even wazig geweest. twas zeker heftiger dan normale wiet/hasj en 't lijkt me niet echt iets om dagelijks te gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."