#1
Wie? Ik en 2 vrienden
Waar? In een bos
Wat? Eerste x weed
Een vriend van me had pas een nieuwe waterpijp gekocht. We dachten : "Als we nu eens weed in die waterpijp zouden doen?". De volgende dag gevraagd aan 2 meisjes van onze klas als ze aan een beetje weed konden geraken. Dat ging lukken. We dachten ook niet dat het niet zou lukken want die 2 hadden al de hele eerste 2 maanden van het schooljaar nog nooit niet-high/stoned in klas gezeten
best wel grappig.
.
De volgende dag gingen we dus naar een bos dicht bij m'n huis en zetten de waterpijp klaar. We deden eerst een beetje smaaktabak dan veel weed en dan weer een laagje smaaktabak erin. Na een paar hijsen was hij aan en het was echt zalig. Je smaakte de weed zo goed op je tong
Na een half uurtje begonnen we lachkicks te krijgen
Nog een half uur later was het kooltje en de tabak op dus we zeggen:" Kom laten we nog een sessie doen?
".
Het was echt super zalig. We hadden nog hardere lachkicks dan de vorige sessie
Een kwartier later begonnen we rare dingen te zeggen en te doen, best grappig.
Enkele voorbeelden:
- Ik dacht dat het kooltje ging uitgaan en ik dacht "Niet erg ik blaas gewoon even zachtjes en dan gloeit het wel weer.
Blaas natuurlijk veel te hard en heel kooltje valt op de grond en enkele vuurvonken op de trui van een vriend. Dat was natuurlijk niet erg maar die vriend dacht dat hij in brand ging vliegen en liep eerste enkele toertjes en viel daarna op het gras neer. Hij heeft daar 20 minuten gelegen en gemompeld van "Help ik ga dood ik verbrand" XD terwijl ik natuurlijk op de grond lag van het lachen.
Terwijl het kooltje op de grond viel (het viel op vochtige blaren en aarde dus er kon niets in brand vliegen) begon een andere vriend plots te roepen van "VLUG VLUG DOE DA KOOLTJE UIT VLUG !!!!" Hij begon er ook tegen te schoppen enzo... :P Hij dacht waarschijnlijk dat het bos in brand zou vliegen
- Ook zou ik plots gezegd hebben met een hoog stemmetje "Roowk je meeej maaan". Maar toen zij erom moesten lachen snapte ik het niet want ik was vergeten dat ik iets gezegd had...
-We zaten daar nog altijd chill te genieten van de weed en plots kwam er een loper voorbij ...
Wij zo van wat doet die hier nu?? Dus het eerst die in me opkwam was over een bankje springen die in de buurt stond en roepen "Looopppeeen jongens lopen...!"
En natuurlijk die andere twee lagen plat van het lachen XD want hij had ons niet eens opgemerkt
-Toen we klaar waren hadden we heel veel honger en gingen dus naar de snoepwinkel. Ik was met de fiets maar omdat de andere 2 niet met de fiets waren liep ik er gewoon mee aan de hand
. Toen we daar aankwamen was ik ondertussen al vergeten dat ik mijn fiets vast had en ben gewoon binnen gestapt met mijn fiets in de winkel.
... :P
Daarna is iedereen terug naar huis vertrokken en het was één van de mooiste dagen van ons leven
:P 
Waar? In een bos
Wat? Eerste x weed
Een vriend van me had pas een nieuwe waterpijp gekocht. We dachten : "Als we nu eens weed in die waterpijp zouden doen?". De volgende dag gevraagd aan 2 meisjes van onze klas als ze aan een beetje weed konden geraken. Dat ging lukken. We dachten ook niet dat het niet zou lukken want die 2 hadden al de hele eerste 2 maanden van het schooljaar nog nooit niet-high/stoned in klas gezeten
best wel grappig. De volgende dag gingen we dus naar een bos dicht bij m'n huis en zetten de waterpijp klaar. We deden eerst een beetje smaaktabak dan veel weed en dan weer een laagje smaaktabak erin. Na een paar hijsen was hij aan en het was echt zalig. Je smaakte de weed zo goed op je tong
Nog een half uur later was het kooltje en de tabak op dus we zeggen:" Kom laten we nog een sessie doen?
Het was echt super zalig. We hadden nog hardere lachkicks dan de vorige sessie
Een kwartier later begonnen we rare dingen te zeggen en te doen, best grappig.
Enkele voorbeelden:
- Ik dacht dat het kooltje ging uitgaan en ik dacht "Niet erg ik blaas gewoon even zachtjes en dan gloeit het wel weer.
Terwijl het kooltje op de grond viel (het viel op vochtige blaren en aarde dus er kon niets in brand vliegen) begon een andere vriend plots te roepen van "VLUG VLUG DOE DA KOOLTJE UIT VLUG !!!!" Hij begon er ook tegen te schoppen enzo... :P Hij dacht waarschijnlijk dat het bos in brand zou vliegen
- Ook zou ik plots gezegd hebben met een hoog stemmetje "Roowk je meeej maaan". Maar toen zij erom moesten lachen snapte ik het niet want ik was vergeten dat ik iets gezegd had...
-We zaten daar nog altijd chill te genieten van de weed en plots kwam er een loper voorbij ...
En natuurlijk die andere twee lagen plat van het lachen XD want hij had ons niet eens opgemerkt
-Toen we klaar waren hadden we heel veel honger en gingen dus naar de snoepwinkel. Ik was met de fiets maar omdat de andere 2 niet met de fiets waren liep ik er gewoon mee aan de hand
. Toen we daar aankwamen was ik ondertussen al vergeten dat ik mijn fiets vast had en ben gewoon binnen gestapt met mijn fiets in de winkel.
... :P Daarna is iedereen terug naar huis vertrokken en het was één van de mooiste dagen van ons leven
:P 
