Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer weed (in waterpijp)

Eerste keer weed (in waterpijp)

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SensemilliaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie? Ik en 2 vrienden
Waar? In een bos
Wat? Eerste x weed

Een vriend van me had pas een nieuwe waterpijp gekocht. We dachten : "Als we nu eens weed in die waterpijp zouden doen?". De volgende dag gevraagd aan 2 meisjes van onze klas als ze aan een beetje weed konden geraken. Dat ging lukken. We dachten ook niet dat het niet zou lukken want die 2 hadden al de hele eerste 2 maanden van het schooljaar nog nooit niet-high/stoned in klas gezeten :stoned: best wel grappig. :grin: .

De volgende dag gingen we dus naar een bos dicht bij m'n huis en zetten de waterpijp klaar. We deden eerst een beetje smaaktabak dan veel weed en dan weer een laagje smaaktabak erin. Na een paar hijsen was hij aan en het was echt zalig. Je smaakte de weed zo goed op je tong :hearteyes: Na een half uurtje begonnen we lachkicks te krijgen :grin:

Nog een half uur later was het kooltje en de tabak op dus we zeggen:" Kom laten we nog een sessie doen? :) :) ".

Het was echt super zalig. We hadden nog hardere lachkicks dan de vorige sessie :rock:
Een kwartier later begonnen we rare dingen te zeggen en te doen, best grappig.
Enkele voorbeelden:

- Ik dacht dat het kooltje ging uitgaan en ik dacht "Niet erg ik blaas gewoon even zachtjes en dan gloeit het wel weer. :grin: Blaas natuurlijk veel te hard en heel kooltje valt op de grond en enkele vuurvonken op de trui van een vriend. Dat was natuurlijk niet erg maar die vriend dacht dat hij in brand ging vliegen en liep eerste enkele toertjes en viel daarna op het gras neer. Hij heeft daar 20 minuten gelegen en gemompeld van "Help ik ga dood ik verbrand" XD terwijl ik natuurlijk op de grond lag van het lachen.
Terwijl het kooltje op de grond viel (het viel op vochtige blaren en aarde dus er kon niets in brand vliegen) begon een andere vriend plots te roepen van "VLUG VLUG DOE DA KOOLTJE UIT VLUG !!!!" Hij begon er ook tegen te schoppen enzo... :P Hij dacht waarschijnlijk dat het bos in brand zou vliegen :wink:

- Ook zou ik plots gezegd hebben met een hoog stemmetje "Roowk je meeej maaan". Maar toen zij erom moesten lachen snapte ik het niet want ik was vergeten dat ik iets gezegd had... :confused:

-We zaten daar nog altijd chill te genieten van de weed en plots kwam er een loper voorbij ... :confused: Wij zo van wat doet die hier nu?? Dus het eerst die in me opkwam was over een bankje springen die in de buurt stond en roepen "Looopppeeen jongens lopen...!" :beer:
En natuurlijk die andere twee lagen plat van het lachen XD want hij had ons niet eens opgemerkt :grin:

-Toen we klaar waren hadden we heel veel honger en gingen dus naar de snoepwinkel. Ik was met de fiets maar omdat de andere 2 niet met de fiets waren liep ik er gewoon mee aan de hand :wave:. Toen we daar aankwamen was ik ondertussen al vergeten dat ik mijn fiets vast had en ben gewoon binnen gestapt met mijn fiets in de winkel. :stoned: ... :P

Daarna is iedereen terug naar huis vertrokken en het was één van de mooiste dagen van ons leven :grin: :stoned: :P :rock:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waterpijp met smaaktabak+wiet :hearteyes:
Leuk reportje is weer eens wat anders als al die xtc en lsd reports.
M
MÐMALid
01-01-2024, 00:00
#3
Sensemillia zei:
Daarna is iedereen terug naar huis vertrokken en het was één van de mooiste dagen van ons leven :grin: :stoned: :P :rock:
Klik om te vergroten...

:grin: nog nooit iemand zo horen praten over wiet, wel leuk report om te lezen :wink:.

Wacht maar tot je eerste keer MDMA, dan heb je de mooiste dag van je leven :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
MÐMA zei:
Sensemillia zei:
Wacht maar tot je eerste keer MDMA, dan heb je de mooiste dag van je leven :wink:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

als je bij wiet al de mooiste dag vn je lenen ervaard,dan wil ik inderdaad wel eens weten wat er gebeurt als je xtc neemt. :grin:
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toch leuk om zo een report te lezen van iemand die weed voor de eerste keer doet en zo leuk beleeft.

Voor de meeste onder ons zal weed al bijna zo gewoon zijn als lucht, altijd leuk dus zo een report :)
S
SensemilliaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naj zei:
Toch leuk om zo een report te lezen van iemand die weed voor de eerste keer doet en zo leuk beleeft.

Voor de meeste onder ons zal weed al bijna zo gewoon zijn als lucht, altijd leuk dus zo een report :)
Klik om te vergroten...
idd, Op het forum las ik vaak dat bijna alle mensen bij de eerste keer weed misselijk werden en dat ze er niets van voelden (Dat zal wel komen omdat ze niet goed inhaleerden...) Maar wij hebben ons geen moment misslijk gevoeld en waren al stoned/high na een goed half uurtje :stoned:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk om te lezen inderdaad, zo'n eerste wiet ervaring; doet denken aan hoe leuk mijn eerste wiet ervaringen ook waren, dan wel zonder mooie waterpijp. Smaak tabak is trouwens héérlijk. Als het goed beviel zou ik zeggen doe het eens met hasj ipv wiet, dan smaakt het nog lekker in combinatie.
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Naj zei:
Toch leuk om zo een report te lezen van iemand die weed voor de eerste keer doet en zo leuk beleeft.

Voor de meeste onder ons zal weed al bijna zo gewoon zijn als lucht, altijd leuk dus zo een report :)
Klik om te vergroten...

ach ja zoals oma altijd zei: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd :P

Lekker toch genieten van de dingen des levens :smoke:
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahaha had je serieus je fiets mee binnen de winkel in genomen?
Kapot grappig, dat had ik echt willen zien :grin:
Leuk report!
S
SensemilliaLid
01-01-2024, 00:00
#10
vitafitfit zei:
hahaha had je serieus je fiets mee binnen de winkel in genomen?
Kapot grappig, dat had ik echt willen zien :grin:
Leuk report!
Klik om te vergroten...

Ja :tongueout: khad het echt niet door, tot een vriend het plots opmerkte en zei "Je mag hier niet met fietsen denk ik, je fiets moet buiten hoor !" :stoned:
:grin:
D
DuffehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahahaha, zalig dat je je fiets mee binnen nam.:grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahah met de fiets naar binnen heb ik ook al meegemaakt in een nachtwinkel:P ik stalde mn fiets helemaal gaar tegen de frigo's omdatk bang was dat u buite ging geriptworden:grin:
S
SensemilliaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Intoxication zei:
hahah met de fiets naar binnen heb ik ook al meegemaakt in een nachtwinkel:P ik stalde mn fiets helemaal gaar tegen de frigo's omdatk bang was dat u buite ging geriptworden:grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :stoned:
l
lucky123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk report zeg :mrgreen:
Mijn eerste keer waterpijpen in het bos verliep eigenlijk net zo de eerste sessie had ik al pijn in mijn ribben van het lachen maar de tweede sessie al helemaal :mrgreen:
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heerlijk toch als je van wiet zo iets schitterends kunt meemaken! En dat de eerste keer! Geniet er de volgende keer net zo hard van maat :wink:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mooi reportje, en een mooie ervaring lijkt me zo!

Dingen zeggen en nog geen 2 seconden alweer vergeten dat je iets gezegd hebt zijn bij mij ook behoorlijk frequent :P

Volgens mij zijn alle 'eerste keren' momenten waarop je leven veranderd...Bij mij in ieder geval wel :P Bij mij was de eerste keer weed ook zo'n succes :grin:

De eerste keer wiet was echt f-ing vet, vier jaar later paddo's :hearteyes: , ik dacht dat ik 18jaar daarvoor niet geleefd had. Zo ongelofevlijk vette ervaring! En toen kwam een half jaar geleden MDMA... :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
LSD staat nu bovenaan mijn to-do list, waarschijnlijk wederom een ervaring die mijn leven voor goed zal veranderen :)

Leuk reportje! Als ik je 1 tip mag geven.... Smoke niet vaak en dan kan je ook van weed elke keer weer zulke leuke ervaringen hebben! Ik heb 5 jaar lang om de 2/3 maanden geblowd en dat was elke keer een gigantisch succes!

Blow nu elke dag en het lijkt in de verste verte niet meer op die eerste 20 keer :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."