Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan Pedro - Onverwachte reiniging

San Pedro - Onverwachte reiniging

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even een update: Ik voel me nu, 3 dagen na de ervaring nog steeds beter. Er is echt iets veranderd in me wat naar mijn gevoel blijvend is. Adrenochroom en ik willen de volgende keer wel voor de volle 100gram gaan, dan zullen we ons wel wat beter gaan voorbereiden. Ik ben erg benieuwd wat die ervaring teweeg gaat brengen als ik zie wat er nu al veranderd is...
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel mooi tripreport heb je geschreven, leest makkelijk weg.
Toch iets wat ik me afvroeg (en dit bedoel ik helemaal niet demeaning)

En daar hoort dus ook een reiniging bij met diaree en kotsen. Feest!
Klik om te vergroten...

Denk je niet gewoon dat je lichaam de stof als gif aanzag en het er zo snel mogelijk uit wou? Ik vind het opmerkelijk dat het als een zogenaamde 'reiniging' wordt beschouwt..
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja het kotsen is natuurlijk een reactie van je lichaam. Maar wat ik gemerkt heb, vooral bij Ayahuasca is op het moment dat je kotst het ook echt voelt alsof je je negatieve dingen uitkotst. Mischien wil ik het wel graag denken en wat ik gewoon fucking misselijk, maar zo voelde het in de trip niet.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooi en duidelijk beschreven, ik kijk er naar uit om dit zelf eens uit te gaan proberen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
San Pedro is de goddelijke zuiverheid en de smaak van het donkergroene. Eet ik de cactus in grote hoeveelheden, dan loop ik op roze veren die voorheen in alleen in m'n dromen bestonden. Hoe vaker je het doet, des te lichter en gewichtslozer voelt je lichaam gedurende de ervaring. Een klein lichaam, een groot hoofd.

De oppermachtigheid van de controle over m'n geest en lichaam slaat elke andere behoefte aan stukken. Honger en dorst worden gestilt door de hoge voedingswaarde van San Pedro. Seks heeft geen zin, al zullen de prikkelingen verschrikkelijk sensueel aanvoelen. De mind journey is de goddelijkheid van het leven. Extreme liefdesgevoelens komen op.

Twee weken terug heb ik voor het laatst gedroogde San Pedro gegeten en als grote eter heb ik er twee uur over gedaan om de gedroogde cactus die 60 centimer vers was, op te eten. Om 6 uur 's avonds genuttigd, om 2 uur 's nachts nog steeds een opnemen de krampende maag terwijl ik tussen dromen en wakker worden verkeerde.

Vaak raak ik aan het begin altijd wat bedwelmd en moe, om een half dagdeel later wakker te worden en te surfen op m'n geest voor een lange periode.

Die overlappingen die je beschrijft geeft aan dat je als je de volgende keer meer neemt en alles binnen houd, je zeker diep kunt gaan. Bereid je er echt op voor, dit is geen acid of paddo's. De manier waarop het aankomt is zo vertederend en wonderschoon at je compassie met de cactus krijgt.

- Geen ejaculatie 12 uur voor de inname of tijdens de ervaring! Dan gaat alle energie verloren.
- Zorg dat je een goede lege maag hebt als je begint te eten.
- Spoel evt. met water want de bitterheid is ongekend!
- Heb 24 uur over voor deze ervaring, de werking kan heel lang aanhouden! Tot 72 uur zelfs, al zul je geen voldoende materiaal hebben om die 72 uur te halen tenzij je een Indiaan of Sjamaan bent. 30 uur is mogelijk
- Je kunt erop slapen en de volgende ochtend nog steeds gloeiiend/trippend wakker worden
- Geen zuivel of vlees rondom en tijdens de ervaring
- Het put je niet uit zoals acid of paddo's, naderhand ben je energieker en verser dan ooit!

San pedro heeft 2 kanten, ga liggen en je wordt je gesloten ogen in gezogen, of ga de natuur is, en proef de zuiverheid van het groen zoals je het op geen enkel ander middel zult ervaren.

De tederheid en zachtaardigheid is immens. Je kunt niemand pijn doen.

Een krachtige ervaring wordt gekenmerkt door smeltingen en vloeibaarheid, en electrische stromen. Vloeibaarheid is al vrij moelijk te ervaren (heb het zelf slechts gedeeltelijk gehad) en voor wegsmeltingen en de aanwezighied van electrische stormen zijn 48 uurs ervaringen wel verreist. Kost zoveel materiaal dat bijna niemand dat bij elkaar zou krijgen. Een volledige dag in fases eten moet je dan ook.

CEV's zijn op DMT na de krachtigste die er zijn. Veel kleurrijker, spannender en diepgaander dan op acid of paddo's. De trip zelf is lineair en kalm, maar je voelt duidelijk dat het plantaardig materiaal is.

Maar je report geeft zeker aan dat er voor de volgende keer meer in zit. Heb zelf ook 2 x wat te weinig uit m'n ervaringen kunnen halen te wijten aan mezelf en ondanks dat kreeg ik naderhand toch vergiffenis van de cactus en een warme nagloei.

Deze plant staat voor ieder mens open. Net zoals Christenen dat zeggen over Christus. Ik wacht je vervolg met belangstelling af. Zaten jij en Adrenochroom een beetje inhetzelfde element? :)

Het is ook noodzaak dat je alles binnenhoud, omdat de maag ook een aanzienlijk deel in je bloed gooit. De genezingen zijn mentaal uiteindelijk onvoorstelbaar mooi. Je krijgt echt genezings adviezen aangerijkt.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor je reactie Atropa, als ik al die lovende woorden over deze cactus lees krijg ik er meteen weer zin in!
De volgende keer wil ik graag voor de volle 100 gram gaan, dan zal ik me een stuk beter voorbereiden. Deze keer hadden we het gewoon niet goed ingeschat eigenlijk en daardoor hebben we niet het maximale uit de ervaring kunnen halen. Toch heb ik al erg veel geleerd van deze trip.

Adrenochroom en ik zaten niet helemaal op hetzelfde niveau, voor hem was het zijn eerste keer San Pedro en dan is het volgens mij heel anders dan de volgende keren. Dat is mij tenminste verteld.

Ik ben ontzettend blij dat ik deze ervaring heb gehad en de san pedro al wat beter heb leren kennen. Ik ben er benieuwd wat de volgende trips mij zullen brengen. :)
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Mooi en duidelijk beschreven, ik kijk er naar uit om dit zelf eens uit te gaan proberen.
Klik om te vergroten...
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi report, Dumpie! Ik krijg bij het lezen ook weer zin in Mesc.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat: 60 gram San Pedro poeder
Medetrippers: 1
Tripsitters: 0
Setting: Bij Adrenochroom thuis

Gisternacht heb ik bij Adrenochroom San Pedro poeder geprobeerd. We wilden niet echt hard trippen maar gewoon een rustige ervaring. Mijn vorige ervaring met San Pedro was alleen maar positief maar toen had ik ook veel lsd bijgenomen omdat het zes uur later insloeg en we daardoor dachten dat het niet zou werken.Ook heb ik gehoord dat de eerste ervaring met San Pedro/Peyote anders is dan de volgende keren omdat je lichaam moet wennen aan de Mescaline. Dus ik was erg benieuwd hoe het puur aan zou voelen en of het echt anders werd na de eerste keer.

We hadden gelezen dat 50gr poeder een goede San Pedro ervaring zou zijn en dat 100gr echt een full blown ervaring zou zijn. We dachten dat het poeder niet zo potent zou zijn en de tekst mischien lichtelijk overdreven dus nam ik 60gr omdat ik bij mn vorige ervaring ook veel nodig had en het toen ook nog wel heftiger mocht van mij. Nou dat heb ik geweten.

Ik heb 2 uur gedaan over het opdrinken van de drap omdat het zo verschrikkelijk smerig was. Tijdens het opdrinken vroeg ik aan de San Pedro of het mij mocht reinigen. Ik zat niet echt lekker in m’n vel omdat er best wat dingen waren voorgevallen afgelopen week waar ik me zorgen over maakte.
Bij de laatste kopjes voelde ik me al anders worden en ben bij het laatste kopje even gestopt omdat het al wel hard ging en ik erg misselijk werd van de smaak. Een uur later begon het echt goed op te komen. Ik zag de muur veranderen in 3 verschillende lagen en over elkaar heen kruipen. Overal zag ik redelijk complexe patronen en schrok er eigenlijk van hoe hard het insloeg. Tijdens het opkomen keken we een film, maar onze concentratie was erg afgenomen. ‘Oh moet je die tracers kijken’ en je had weer een scene gemist :wink:. De tracers waren wel heel erg aanwezig, veel meer dan met lsd. Als ik heel sloom met m’n arm zwaaide zag ik m’n arm nog over heel de kamer. Je kon op die manier gewoon de kleuren van de visuals veranderen omdat je armkleur opeens over heel je beeld lag.

Na ongeveer anderhalf uur ging Adrenochroom zijn laatste glas opdrinken, ik besloot om mijn glas ook maar achterover te slaan. Iets heftiger mocht mischien ook wel, nu zijn we toch al bezig dacht ik. Alles werd heftiger, we waren echt heel erg vaag. De gesprekken gingen nergens over en waren soms wel te vergelijken met de verwardheid die je op paddo’s hebt. Alleen was het karakter van de San Pedro wel zonniger dan die van paddo’s. Toch merkte ik af en toe dat het ook donkere kanten heeft. Soms werden de visuals heel donker terwijl de andere keren ik mooie felle kleuren voorbij zag komen, zoals roze, groen en blauw. Af en toe werd ik nog even benadrukt op de heftigheid van de trip, ik dacht aan de film The Matrix die ik pas had gezien en zag hoe heel de kamer opeens verviel in groene code. Dit beeld bleef ongeveer zo’n 20 seconden hangen maar was wel erg heftig. Gelukkig voelde deze heftigheid niet zo vervelend en ik voelde me verder erg goed.

We hadden nu wel genoeg van de woonkamer en besloten dat het wel leuk zou zijn om even naar buiten te gaan, mischien even fietsen naar het bos. Toen begon de zoektocht naar sleutels, water en andere benodigheden wat we toen dachten nodig te hebben. Na voor m’n gevoel zo’n drie kwartier rond gezworven te hebben in het huis hadden we alles en ging ik nog even naar de wc. Ik stond te plassen en toen opeens dacht ik ‘Oh shit!’ en ging heel snel zitten.
Iemand had me hier voor gewaarschuwd, dat na de eerste keer de San Pedro pas echt in je kan werken. En daar hoort dus ook een reiniging bij met diaree en kotsen. Feest!

Daar zat ik dan op de wc, dit was helemaal niet de bedoeling geweest dat het zo heftig ging. Ik voelde me erg ellendig en voelde dat de negatieve gevoelens in me naar boven kwamen. Nadat ik van de wc kwam vertelde ik Adrenochroom dat het mischien toch niet zo’n goed idee was om te gaan fietsen. Niet lang nadat ik dat gezegd had moest ik weer naar de wc en daarna nog een keer en nog een keer en nog een keer en nog een keer. Ik werd er helemaal gek van en voelde me echt door elkaar geschud.

Toen ik op de wc zat kreeg ik opeens een visioen. Ik zag heel de wc vervallen in energie en zag mezelf als grote felle energiebol in de wc zweven. Het visioen liet mij zien hoe mijn energie alles beinvloede, ik werd bewust gemaakt van mijn eigen kracht.
Door de afgelopen Ayahuasca ceremonies heb ik veel van het sjamanisme gezien. Hierdoor ben ik veel met het sjamanisme bezig gegaan en ben er eigenlijk in doorgeschoten. Ik zag nu dat ik mijn zelfvertrouwen en energie uit het sjamanisme aan het halen was, terwijl ik eigenlijk de energie uit mezelf moet halen en die moet gebruiken. Toen ik uit de wc kwam was ik nog helemaal ondersteboven van het visioen en ging even zitten. Toch zat er nog iets dwars en ja hoor, ik moest kotsen. Dat kan er ook nog wel bij dacht ik, tijdens het kotsen merkte ik dat het erg vast zat en moeilijk uit me kwam. Tijdens de trip voelde dit alsof ik nog heel erg aan het sjamanisme vasthield en dat ik dat nu uit me aan het kotsen was. Toen ik eindelijk helemaal uitgekotst was voelde ik me echt geradbraakt. Ik voelde me niet opgelucht maar echt helemaal kapot, alsof er een hele intense strijd in m’n lichaam had plaatsgevonden.

Nadat we nog een film hadden gekeken om zeker te zijn dat ik niet nog naar de wc moest gingen we naar buiten om even naar het park te gaan. Daar hebben we zo’n uur rondegelopen en hebben we ons verwonderd over de gekke bomen die er stonden. We merkte heel erg dat je verbeelding aardig versterkt word door de san pedro en we zagen in de bomen allemaal gezichten en andere wezens. Hiermee hebben we ons een tijdje vermaakt, uiteindelijk zijn we weer terug gegaan om weer verder te landen. Uiteindelijk bezweek Adrenochroom om een uurtje of drie smiddags en is hij gaan slapen.

Nu, een dag later merk ik dat ik me erg opgelucht en goed voel. Ik liep afgelopen week met iets wat er maar niet uitwilde, een ontzettend naar gevoel in m’n buik. Dat was nu verholpen, ook de problemen die ik afgelopen week had zijn nu opgelost. Dit kon doordat ik nu bepaalde dingen heb los gelaten en daar heeft de San Pedro me zeker bij geholpen. Ik ben intens dankbaar voor deze ervaring en dank de San Pedro en natuurlijk Adrenochroom voor het verlenen van een wc en kotsbak!

Dit tripreport beschrijft niet zo gek veel van de trip, dit komt omdat de trip zelf redelijk warrig is en je net als met paddo’s veel vergeet. Volgende keer ga ik zeker meer opschrijven tijdens het trippen. Toch wilde ik deze ervaring met jullie delen, zeker omdat ik tegen een aantal hier heb gezegd dat San Pedro alleen maar leuk en blij was. Hier moet ik toch van terugkomen en moet zeggen dat het een behoorlijk intense trip was. Dus wees voorbereid als je een keer San Pedro of Peyote gaat eten/drinken!
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat een schitterend verhaal, echt fantastisch om te lezen en erg informatief.

goed dat u veel heeft geleerd dat is denk ik ook het allerbelangrijkste.

fantastisch
m
mooskeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey, mooi verslag heb je geschreven!
Ik heb een vraagje over San Pedro: Ik wil over een maand (met 2 vrienden) voor het eerst San Pedro gebruiken, maar ik weet niet precies hoeveel we dan moeten nemen, kun jij vertellen hoeveel gram verse cactus je het beste bij de eerste keer kunt innemen? (ik heb 2 cactussen van 42 cm gekocht) Op internet lees je zoveel tegenstrijdige dingen, dus ik dacht: laat ik het aan een 'ervaren' iemand vragen... Alvast bedankt!
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
mooske zei:
Hey, mooi verslag heb je geschreven!
Ik heb een vraagje over San Pedro: Ik wil over een maand (met 2 vrienden) voor het eerst San Pedro gebruiken, maar ik weet niet precies hoeveel we dan moeten nemen, kun jij vertellen hoeveel gram verse cactus je het beste bij de eerste keer kunt innemen? (ik heb 2 cactussen van 42 cm gekocht) Op internet lees je zoveel tegenstrijdige dingen, dus ik dacht: laat ik het aan een 'ervaren' iemand vragen... Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

Hehe, zo ervaren ben ik nog niet. Sowieso is elke san pedro verschillend in dikte, dat maakt natuurlijk ook veel uit. Het best is denk ik om vanuit gewicht te kijken en niet vanuit de lengte. Ik had 60 gram gedroogde san pedro. Dus als je je stukken san pedro laat drogen kan je het waarschijnlijk op die manier afwegen. San Pedro bestaat voor 94% uit water dus het word een stuk lichter.. :wink:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt als een super ervaring Dumpy :grin:

Zijn de visuals van cacti ergens mee te vergelijken?

peace
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je de cactus droogt moet je dan nogsteeds het vel en de kern eruit/af halen of doe je dat ervoor?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#15
gNuxx zei:
Klinkt als een super ervaring Dumpy :grin:

Zijn de visuals van cacti ergens mee te vergelijken?

peace
Klik om te vergroten...

Af en toe herkende ik licht wat 2c* visuals erin, maar deze waren veel complexer. Verder was het vrij uniek eigenlijk.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, tsja eigenlijk zou je tripmiddelen helemaal niet met elkaar moeten vergelijken bedenk ik me nu, gewoon gaan!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."