Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen middag lord of the rings

Een middag lord of the rings

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
drugsgebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
leuk report

vanmiddag beleef ik mijn paddo ontmaagding in het bos
heb er erg veel zin in gekregen nu ik je report heb gelezen, behalve dat van die wespen :)
c
cubensisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drug: paddo
Soort: Cubensis B+
Dosis: 2x15gr

(ik geef iedereen lord of the rings namen omdat we elkaar toen ook zo noemde)
het was de eerste keer paddo's

Het was een heerlijke vrijdag middag, we zaten met z'n allen aan het meer.
We pakte onze picknick spulletjes uit en gingen gezellig paddo's/broodjes eten.
Na een half uurtje kletsen hoopte we stiekem al op wat kleine effecten, die waren er niet.
Een uurtje daarna Merry, Frodo en ik Sam ontzettende lachkicks terwijl onze tripsitter pippin met verveeling toekeek. De lucht werd steeds mooier, net zoals het gras, de stenen, alles werd gewoon mooier. toen mensen aan ons begonnen te vragen of de joint gesmaakt had besloten we naar huis te gaan.

De wandeling door het bos was zo prachtig, en alles was ongeloofelijk grappig. nog geen echte visuals. Ik kreeg wel het vermoede dat mijn horloge mij aan het pesten was. hij zij dat we 5 minuuten hadden gelopen terwijl ik er heilig van overtuigd was dat het uuren waren. :beer:

Eenmaal thuis aangekomen vluchtte we meteen de kelder in. mery's ouders waren thuis.
In de kelder (grot zoals wij dat noemde) hadden wij een lavalamp, zo iets geweldigs had ik nog nooit gezien. mery en ik namen nog eens 15gr, frodo wilde niet, hij vond het goed zo. Onze tripsitter was zich stierlijk aan het vervelen en nam ook 15 gram (achterafgezien grote fout).
Na een half uurtje rollen van het lachen en spacen op de lavalamp was mij shaq op :angry: , en ik moest en zou nieuwe halen. gelukkig was het maar vijf minuuten lopen naar het tankstation XD.

Het was ons gelukt om uit huis te komen zonder ondekt te worden en liepen naar het tankstation, wat was de wereld tog mooi. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om een tankstation in te komen. we stonden met z'n allen te kijken van "hoe komen we daar in gods naam in". toen ik ik het tenkstation was merkte ik pas hoe hard ik aan het trippen was, gelukkig kon ik nog mijn shaq kopen en we wilde wilde weer terug naar de grot.

Ik weet niet hoe maar opeens zaten wij in het bos. We leken opeens een stuk kleiner allemaal, we dachten toen dat we hobbits waten, toen zag ik iets dat mijn aandacht trok, onderaan de berg was een plekje met wit zand dus ik stormde eropaf en zag tot mijn schrik dat er duizende wespen uit het zand kwamen om mij te steken. ik holde de berg weer evenhard op en dacht opeens "wow dat is een realitische hallicunatie XD". we kwamen een hele seriuze boom tegen tijdens onze queste om het bah (een vieze zakdoek) in het eng te gooien (plek van het wespennest). de boom sprak naar ons en gaf ons moet om door te zetten, hij zij dat er nog vele gevaren waren, we respecteerde de boom en gingen verder.

Toen we bij het eng aankwamen was iedereen bang, doodsbang. maar we moesten naar de boom luisteren, ik en frodo waren de enige die naar het middelpunt van het eng durfde te gaan, doodsbang en met trillende handen gooide we het bah in het eng en sprintte zo hard we konden weer naar het goed (een mooie heuvel vol met gras).

HET WAS ONS GELUKT!!! de wereld was gered, en wij waren kapot (we waren al 5 uur aan het trippen waarvan 4 uur in het bos) Ik kreeg opeens werd het me heel slecht. ik wist gelukkig uit andere tripreports dat je lichaam je iets probeerde te vertellen, maar wat. na lang denken en bijna kotsen kwam ik erachter dat ik honger had. ondertussen was frodo aan het huilen, hij vond de wereld nu zo mooi, nu het bah weg was en wij vrij.

de terugreis naar de grot: ik zij tegen frodo merry en pippin dat ik honger had. ik moest gras van ze eten, dat was goed voor me. aangezien het er heel aanlokkelijk en smakelijk uit zag zij mijn laatste restje gezonde verstand dat ik dat beter niet kon doen. ik vroeg het weer, maar ze hoorde me niet. na een half uur staan schreeuwen kwamen ze in beweging. totdat we een hele aardige boom tegen kwamen die we gingen knuffelen. na weer aandringen liepen we verder, natuurlijk werden we afgeleid door een steentje die in het zand lag. toen we eidenlijk weer op gang waren ging ik voorop lopen(ookal wist ik de weg niet). nadat ik door een doornstruik ben gegleden een berg af ben gerold en nog 2 keer ben gestruikeld over een wortel kwamen wij helemaal onder de modder doorns en gras uit bij de aardige boom, we liepen dus in rondjes.

het duurde ons een half uur hiken voordat we eindelijk uit het bos waren en we richting huis liepen, op dit punt ging ik me al wat beter voelen. pippin was zich de hele tijd aan het verontschuldigen dat ik hongen heb :wave: natuurlijk heb ik heb vergeven. eenmaal in de grot nam ik een hapje van een broodje en ik zat vol, ik was blij en we hadden weer een lachkick.
in de grot was het plafond heel erg interesant want er zaten spinnen op en het werden er steeds meer totdat ik nog alleen maar spinnen zag, dat vond ik zo ontzetten cool dan ik tegen merry zij dat hij naast mij moest liggen om naar de spinnen te kijken. hij vond ze ook ontzetten vet.

opeens kregen wij het geniale idee om al trippend een veel te grote breedbeeld tv 2 trappen af te slepen naar de grot, na veel pijn en moeite was het ons gelukt. (achteraf gezien vraag ik me nog steeds af hoe het kan dat de tv niet gevallen is). in de grot ging ik nog ff crasch bandicoot team racing spelen. merry en pippin waren met zwaarden aan het spelen en frodo vermaakte zich met de ventilator. dat er niemand gewond is geraakt is en blijft een mysterie.

te trip begon af te nemen, frodo merry en ik gingen nog een joint roken om lekker te kunnen slapen. en dat hebben wij gedaan.

PS: Natuurlijk hadden wij nog veel meer beleefd maar dat kan ik helaas niet beschrijven in woorden, dat moet je meemaken. en sorry voor de spelfouten ik ben namelijk heel erg dyslecties sorry :(

Ik hoop dat je het leuk vond en denk eraan, een tripsitter moet nuchter blijven XD
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie ervaring voor truffels en een mooi reportje :) doe zo door
l
lipsticknmascaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel erg leuk report! Jammer dat je sommige dingen niet kunt uitleggen he? Soms dan probeer ik aan een vriend uit te leggen hoe een bepaalde soort drugs voelt die hij nog niet heeft gedaan en dat is zo lastig.. Je weet het pas echt als je het eens hebt gedaan en dan snapt diegene je ook meteen. Maar om sommige dingen te verwoorden die je normaal nooit meemaakt is echt lastig. Maar je hebt er een leuk report van gemaakt! Hopelijk ga ik dit weekend ook weer paddo's doen, heb er nu in ieder geval wel zin in na je mooie verhaal haha :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het klinkt inderdaad als een goeie trip hahaha :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi dat het zo goed bevallen is! De eerste keer zal je nooit meer vergeten, mijn eerste keer staat me nog bij als de dag van gister. Leuk om te lezen trouwens dat het denken aan de Lord of the Rings jullie hele trip heeft bepaald.
k
kennehLid
01-01-2024, 00:00
#7
leuk verslag sam :P
maar uh, een flatscreen tv dragen al trippend...wow :grin:
c
cubensisLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de meivakantie ga ik weer paddo's eten, dan is het precies een maand geleden. dit keer blijft de sitter wel nuchter :grin: natuurlijk zal ik er een verslag van maken voor jullie.

we gaan ons dit keer goed voorbereiden,
we kopen
-glowsticks (die lijken mij dan zo cool)
-shaq (om herhaling te verkomen XD)
-eten en drinken
en wij hebben 3 lavalampen en een oude NES

ook heb ik voor dan een paar films:
Finding nemo (leuke film met felle kleuren)
A space oddysee (heele trage film met mooie beelden over de ruimte)
en een documentaire over kikkers Frogs: The Thin Green Line (want kikkers zijn cool)

Allemaal bedankt en geniet nog van het mooie weer


Cubensis
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#9
cubensis zei:
In de meivakantie ga ik weer paddo's eten, dan is het precies een maand geleden. dit keer blijft de sitter wel nuchter :grin: natuurlijk zal ik er een verslag van maken voor jullie.

we gaan ons dit keer goed voorbereiden,
we kopen
-glowsticks (die lijken mij dan zo cool)
-shaq (om herhaling te verkomen XD)
-eten en drinken
en wij hebben 3 lavalampen en een oude NES

ook heb ik voor dan een paar films:
Finding nemo (leuke film met felle kleuren)
A space oddysee (heele trage film met mooie beelden over de ruimte)
en een documentaire over kikkers Frogs: The Thin Green Line (want kikkers zijn cool)

Allemaal bedankt en geniet nog van het mooie weer


Cubensis
Klik om te vergroten...

In mijn laatste trip had ik ook glowsticks en tijdens de comedown Finding Nemo gekeken, allebei een aanrader. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
cubensis zei:
In de meivakantie ga ik weer paddo's eten, dan is het precies een maand geleden. dit keer blijft de sitter wel nuchter :grin: natuurlijk zal ik er een verslag van maken voor jullie.

we gaan ons dit keer goed voorbereiden,
we kopen
-glowsticks (die lijken mij dan zo cool)
-shaq (om herhaling te verkomen XD)
-eten en drinken
en wij hebben 3 lavalampen en een oude NES

ook heb ik voor dan een paar films:
Finding nemo (leuke film met felle kleuren)
A space oddysee (heele trage film met mooie beelden over de ruimte)
en een documentaire over kikkers Frogs: The Thin Green Line (want kikkers zijn cool)

Allemaal bedankt en geniet nog van het mooie weer


Cubensis
Klik om te vergroten...

Goed bezig! Een goede voorbereiding kan echt een enorm verschil maken. Als ik je een tip mag geven, sluit de NES van te voren aan. Dat soort dingen lukken mij op de een of andere manier nooit als ik trip, terwijl het dan naderhand ZO makkelijk is...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."