Tripreport voorproefje DefQon.1 05-05-2010
22:15 de eerste pillen ingenomen, paarse sterretjes getest ~110mg mdma.
Inleiding:
H: Zomer 2009 begonnen we te proeven van de hardstyle en vonden het meteen super. Toen hebben we besloten om eens een feest te bezoeken, de DVD’s waren zo veelbelovend dat we verkocht waren. De verwachtingen waren hoog maar het was echt nog veel vetter dan we ooit konden bedenken. De voor mij eerste keer XTC, het ultieme gevoel van vreugde en de interactie met mensen. Ik herinner me nog een held uit Schotland die in zn blote bast door de zaal struunde met een vlag van Wales die als cape diende. Hij zei: Holland holland! Ik zei: Wales nice country too! Ryan giggs!! Toen ging hij gek van vreugde en knuffelde ons en riep: Dennis Bergkamp! Prachtig moment, een subliem voorbeeld van leukheid, gezelligheid en interactie Daarna zijn we naar Hardbass 2010 geweest weer met zijn allen, dit keer ging één goede vriend ook mee die niet eerder mee was geweest. Hardbass was ook de bom en dat is inmiddels drie maanden geleden. Dit maal gaan we naar Defqon, ons eerste grote zomerfeest. Na een strak schema kunnen we nu nog een keer los voor defqon. We hebben een groot vrijstaand huis zonder ouders ter beschikking, een goede geluidset, genoeg XTC en eigengemaakte muzieksets. We zijn met zeven personen en iedereen heeft zijn 5 favoriete nummers uitgekozen. Terwijl ik dit typ hebben we circa 25 minuten geleden genomen en hoor ik de qlimax DVD 2009 keihard aanstaan, klinkt echt supervet. De eerste vrienden beginnen los te gaan in de huiskamer en ik voel zelf de warmte opkomen. Ons obstakel is net vertrokken (een buitenstaander die er onverwachts langskwam). Ik ga nu ff los en daarna komt de rest van dit report in de vorm van een soort logboek. Ik vertel nu al mn vrienden die hier zijn dat ze kunnen typen wat ze maar willen, als ze het tijdstip en hun voorletter maar even noteren zodat we later nog eens terug kunnen lezen. Mijn (onze) eerste tripreport, geen idee of het wat wordt maar we zien wel waar het schip strandt. Hieronder komen de gebeurtenissen, ik ga nu socializen!
H: Hij begint in te slaan 22:57 de eerste gaan al los.
H: 23:01 de shirts gaan uit en de dvd zit nu op technoboy – rock civilization staat nu open supervet!
S: Na 45 minuten begint ie te komen! Mijn geweldige vrienden voelden het inmiddels al aardig en bij mij begint het gevoel ook langzaam op te komen. We hebben een idee dat we als teken van onze vriendschap een tattoo gaan laten zetten. De Qlimax2009 DVD is ineens veel leuker dan de andere keer.
E: Hij gaat nu al iets van 30 min heerlijk! En wat nog het mooiste is.. we hebben de hele avond nog!Genoeg om de hele avond door te gaan en allemaal lekkere ijsjes en andere lekkere dingen!Ik hou van het leven! We houden van elkaar. Zoals vrienden van elkaar kunnen houden! Zometeen zetten we onze top 5 op. Iedereeen heeft een eigen lijstje samengesteld! Het beste van hardstyle!
Eerste 5 nummers zijn geweldig! Heb net de bokhandschoenen aangetrokken ik waan mij mohammed ali:P Mijn setje is geweest
![:)]()
toen mijn setje aan de beurt kwam ging iedereen voor mij knielen!
![:)]()
ik waande mij nu echt de koning. Daar voor mij(geknield) staan mijn beste vrienden! Voor mij!
![:)]()
Super gevoel! Ik Huppel hier rond alsof ik een veertje ben! All hakkend tot een hoogtepunt! Nu een mooie handoek op men hoofd! Ik zie het einde nog lang niet!
J: 150 mg gedropped. 65 Kilo. Zieke inslag, nog nooit gehad. Typen is super moeilijk. Ogen gaan heen en weer. Ik hou zoveel van men vrienden en ook van mijn vriendin die helaas niet zo veel met dit sociaal smeermiddel heeft. E heeft hier nog meer problemen mee omdat zn vriendin totale afkeer tegen drugs heeft. Ik vind het wel jammer dat hij dat niet tegen zijn vriendin kan zeggen..
H. 175mg gedropped. 77 kilo. Ik voel het nooit snel, altijd na 2 uur pas. Nu ineens ziek man binnen 45 minuten. Duizelig kan niet typen maar wel supersnel! Alles voelt zo heerlijk, ik ben zo blij met mn vrienden hier. Jammer van R. Die nu in schotland zit, ik mis hem echt op dit soort momenten. Hopelijk is hij er wel op qlimax...
Het kauwen gaat beginnen kan mn kaak niet erg stil meer houden
Beste inslag ooit. Egt niet best. Ik ren door huis en mn ogen trillen zoals nog nooiot eerder is gegaan..
Die 2 maanden wachten is altijd lastig. Altijd denk ik dat ik em niet meer ga voelen maar is weer het beste ooit
K:Net tot de conclusie gekomen dat we zweven nog nooit zoveel group hugs gedaan . De bedenker van dit spul mag een nobelprijs winnen
Onze beginneling voelt nog steeds niks. Heeft wss iets te weinig genomen en heeft net een halve bij genomen. Hopen dat hij em snel voelt want dat zou het mooiste ooit zijn.
1 jongen probeeerr voor eerste keer voelt em wat minder omdat hij heel groot is en eerste keer probeerrt durft niet wat meer te nemen, Strakker dan ik ooit eerder heb gestaan en nog nooit zo lekker. Dit is gewoon niet te omschrijven
Na anderhalf uur gaan we onze eigen top 5 per persoon draaien. Mooiste nummers die er zijn. Egt helemaal naar de klote en kauwen. Nog nooit zo lekker gekauwsd, zelfs niet op het lekkerste eten dat er is:P
00:15 H: Het gaat supermooi, superveel grouphugs, oude herinneringen hoe we elkaar hebben leren kennen en wat we allemaal voor elkaar betekenen. Onbetaalbaar. Helaas gaat één van ons nog niet, die neemt voor het eerst en is een stuk zwarder dan de rest. Dus we maken een goed schema voor hem en stellen hem op zn gemak. Onze livesets beginnen nu! Het ultieme feest, iedereen heeft zn eigen style, zo mooi, het past ook gewoon bij de persoonlijkheid. K. Zn set begint! Het feest, believe van sonar! Ik ga weg!!! Los!!!!!!!!
0:23 K: Onzer rookie heeft em nog steeds niet egt, maar zit al wel te kauewen. Mn setje net afgelopen egt kk mooi, S. begint nu, Mn ogen trillen mn kop uit en het typen wordt lastiger. Onze rookie komt strak te staan en gaat zo uit zn bol. Typen wordt lastiger kom wss niet veel meer reporten. J. is een heel bijzondere jongen, een vriendelijk jongen die voor iedereen klaar staat altijd en ik maak me een beetje zorgen over hem. Maar dan op een goede manier. Hij wil altyijd mensen
helpen maar vergeett hierdoor zichzekf wel eens. Hij is het niet waard om zichzelf te vergeten dus dit willlen wij ook niet.:K: ik loop nog steeds in de hemel. Mijn vrienden zjin het beste wat me ooit is overkomen. Zo blij dat ik ze allemaal oiot hebv leren kennen. Hoop dat ik ze nooit kijt raak want dan zou mn leven verwoest zijn. S setje is bezig en heb me nog nooit zo goed gevoelod. Ga het ultieme pusen vandaag. Helemaa lde weg kwijt
![:grin:]()
Wou dat het nooi meer over ging. Er worden weer mooie momenten van vroeger verteld . En ik hou van iedereen hier meer dan ooit. Onze rookie gaat egt kkhard en ik gun hem dat egt. Net weer 1 gedrotp geovel. Ga nog ssteeds mooi alleen lastig dat mn ogn hele tijd trillen . Ik heb net geprobeert te plassen om 0,50 maar dat wil haast neit meer. Baal dat ik iedereen niet evenveel aandacht kan geven. Wordt gehaald door H. We gaan prty hardy. Net een lekker ijsje en sta nog steeds lekker te gaan. Zit nu mooie gesprekken te voeren met E. Waar anders nooit over gepraat word. Dit brengt ons allen nog dichter bij elkaar. 1:11 Met mister blow in the dark ik heb zown vet gevoel en weetje wat het nog zo veel beter maak dat ik met de tofste beste vrienden groep die ik heb En H. is mijn beste boy al mijn heleleven!!1:14
T. zegt: ik voel me een supersaiyen en verwinnelijk van mens naar supersaiyen
1:16 mijn beste boy biet mij drinken aan
H: Omg!!!! 1 uur is het nu, iedereen gaat superhard, hartstikke gezellig geen problemen en perfecte conditie. Er komt een verassing uit de diepvries, IJSJES@@@!!!
![:grin:]()
Daar gaan we weer! Rammen, beuken!!!
J: Oh ik moet terug naar de muziek . kan dit niet opbrengen
1: 25K: De setjes zijn kkmooi en diegene wordt dan ook op de nek gedragegd. Heb nog nooit zoveel van iedereen gehouden. Forever for altijd. Super mooi om te praten over dingen die je eigenklijk nooit beopraat met iemand. Ze steunen me door deik en dun.
1:27H: jpngens jongens wat ga ik hard, ik kan haast niet meer type, het lijkt of ,mn ogen heen weer stuiteren en mn kaken staan strak opelkaar. Ik hallucineer als een mallootm ik zie alles in frames, mn fps is 8.
K. Zegt nu: kom weg gaan weer! En reken maar adt we gaan!!!!
![:grin:]()
Wat een goddelijk zieke muziek !!! i live for hardstyle, and all of my friends! Together we make it as it is, nobody more or less... (L)
J: gaan nu ontiegelijk hard, heb het heel warm. Heerlijk warm. Kaken strak op elkaar en ogen wijd open heb ik het gevoel. Dit is zoo vetLD
1:32Met blow in the dark mister E. geeft hier een mega hardstyle feest !! ik heb nu sterk de drang om hier een tekst van jawelste neer te plaatsen en mijn kaken heerlijk ik ren nu anaard E. toe om hem te bedanken
1:34 K: h set begint. Net eebn gesprek met em gehad waar we het niet zo vaak over hebben met zn 2en. Ik hou nu van iedereen. E komt naast me staan. Mooiste jongen die ik ken. Ongelovelihjk goede jongen met een leuke vriendin. Ze zijn perfect bij elkaar. Hoop dat ze gelukkig met elkaaar worden.
1:40 H: Mijn set draait nu, ik word door iedereen in het zonentje gezet ik stond op de bank bij mn opening en iedereen knielde! Ik ga terug, TTACK AGAIN KOMT!! Btw mn ogen flitsen rollen en en klappertand ziek
1:43 T: Ik zou ook eens wat zeggen. Ik had dit nooit gedacht. Ik zit met me benen te trillen aan tafel en maak ook nog allemaal rare geluiden met me mond. Raar spul, maar zeker voor herhaling vatbaar defqon 2010 here we come!
1:46 K: Het gaat nu hard we speak music uit de boxen. Beste vriebnd komt nu naast me zitten, delen oude herinneringen en zijn daaar erg blij. Echt mooie herinneringen. S komt er ook bij en gaat voor zover ik kan zien kk hard. Typen wordt steeds lastiger. Ik ga zo hard dat er eelt spontaan op mn voeten groeit. Nog noooit zo eufisch meegemaakt. Echt weer te gek. Ik wil J heel erg bedanken dat ik hem heb leren kennen en dat hij ons nmee wil nemen in zn onderzoeksreis ( nieuwsgierugheid ) Onze rookie heeft ze nog nooit zo lekker gevoeld. E staat net boxhandboeken aan en ziet er nu echt kkpro uit.
1:52 H. Ik ga nog zo hardddd ben nog nooit zo hard gegaan. Ik dropte dit keer 1.5 paarse sternog nooit eerder gedaan. Meestal voelde ik als
1.58 J: K. is sinds al heel lang terug een hele goede vriend die ik nooit wil kwijt raken..
Hij zit nu naast mij en ik vind hem een hele toffe jongen.
2:11 J:Ik ren hier heen om tezeggen vette mukziek
Nobody ssasy it waseqasy (
2.11 K: ik vind het lastig om iedereen even veel aandacht te geven en ze verdienen die allemaal. Echt de beste vriendern ooit. Zweef nu op een roze wolk
2.18 E. T. Ik zit hier naast iemand met een bezweet lijf en tis zijn eerste keer! Hij geniet er met volle teugen van! Je kan heel leuk met andere communciren! ‘’Evil in sight me’’.
2:24 De sets zijn bijna tot het einde gekomen en iedereen gaat lekker, de nieuwe ook nu! Wat een held, staat ook echt open voor nieuwe dingen en altijd zo vrolijk, ook nu weer. Ik zit hier meteen bezweet lichaam te zoeken naar de jusite letters op het toetsenbord terwijl er steeds vlagen voorbij vliegen waarin ik niks zie/hoor/of weet. Heb nu in totaal 3 paarse sterren op van 110mg. Voel me superlekker, mn kaken staan wel strak maar dat voelt juist lekker. Ik hoor de slot nujmmer van J.! Ik ga beujke!!!
2:27 E: grote zoekactie word gestart! S is zijn bril kwijt! Zonder bril geen feest!
2:29 K: Heb per ongeluk de bril van E kapot gemaakt. Maar hij zegt dat het niet veel uitmaakt. Omdat we vrienden zijn. BEEP BEEP IM A JEEP!
2:32 Drinkpauze!!! [Pfffffff klapper klapper, klik klik pfffffffffff] zwetende stamper
2:36 er is een korte pauze, zometeen gaan we de sets die we zelf gemaakt hebben weer draaien, weer 2:40 uur genot gezelschap en vriendschap.E: Ik citeer:’’ die bril die je op je hoofd is niet erg mooi, ik heb helemaal geen bril op’’ zegt k.
2:38 K: nog nooit zo gelukkig gevoeld alleen zou het handig zijn als ik een keer kon plassen
![:wink:]()
tot nu toe mooiste fesst dat ik gehad heb. We pakken nu ook een jonko erbij. Door al die positieve verhalen van jullie zijn wij daar erg enthousiast over geworden. And im OuT. Merk dat het iets minder begint te worden maar slik gewoon door om het zo lang mogelijk uit te stellen. Mn kaken hebben een eigen leven.
2:54 H. Haha ik lag net met 2 vrienden op de grond te luisteren en te trippen, voel ik ineens lange natte vegen over mn lijf, was het de hond Mitchell! Haha wat een lief beestje is het ook, wij gaan hier keihard los, en hij snuffelt maar wat rond heel vredig haha. Het voelde superlekker om een paar likken van Mitchell te krijgen. Als het goed is worden onze sets nog een keer gedraaid, het feest is nog lang niet afgelopen hier!!! Oparty hardy!!!
2:58 J. Ik space hem nu echt hard na die jonko met mjin maatjes S. K. Jel en H. wat verassend is dat hij nu niet nam
![:grin:]()
, die altijd wel in zijn voor een lekker jonkotje. Ben nu zover weg dat ik hallucineer en mensen niet meer uit elkaar houden. K typt op dit moment deze tekst want ik kan het zlef niet meer.
3:05 T. We zijn weer hellemaal vol gegeten en zijn klaar voor setjes ROUND 2! Nog lang niet stoppen!
Dit is de eerste keer dat ik nu Ex heb genomen, dit wou ik eerst uitproberen omdat we in de zomer naar Defqon gaan. Deze dingen bevallen me zeer goed en hou me niet aan mijn eigen afgesproken afspraken van 2pilltjes want het is nu al verdubbelt. Toch is het heel leuk dat je gewoon met een groep vrienden zo hellemaal kunt los gaan! Voor elke vrienden kring is dit een super ervaring. Zelf heb ik deze jongens lang niet gesproken, maar nu ik hier ben merk ik wel dat ik hun ook gewoon mis! Het is een super tijd!
Dikke kus van E. op mijn voorhoofd.
3:11 J: JEEEEEEEEEEEEEEEEEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS
S. zijn 2de setje is totaal anders als de eerste, hij heeft op youtube een lijstje gemaakt. Iedereen gaat goed, J. moest nog eve brake maar die is helemaal terug.
3:13 J nu ik dit leest van S ben ik het helemaal met hem eens ik ben weer terug
En ik space nu door de xtc, hele avond al hallucninaties
Heb het er ook met Jel. Over gehad we zagen alles precies het zelfde
En T. Vind mij een top gozer!
Waar onder ik zelf natuurljik ook het gevoelkrijg van ja idd jij bent ook een
TOFE GOZER
3:35 sta nog steeds strak niet te best. Het is te hopen dat ik ook zolang kan gaan op Defqon. We droppen er om het half uur een halfje bij. De hele avond al.Ben alleen vergeten hoeveel ik er al op heb
![:tongueout:]()
lekker smakken, en mn beste vrienden zijn hier ook nog lekkker aan het gaan. Wordt alweer overlegd hoeveel we bij gaan nemen. Ziet er naar uit dat het deze keer wat meer word. Wordt nu geroepen omdat mijn setje weer komt. Men knielt voor mij eb dat stel ik zeer op prijs. Het is me net gelukt te plassen en daar ben ik apetrots op.
3:32 t: ik hou van huppelen
3:50 H. de 2e ronde van de sets is nmet in volle gang. Ghier em daar is er nog wat bijgenomen, ik zit nu zelf op 4 terwijkl ik nog nooit eerder da 2.5 heb gehad. Ik kan niet meer zo hoog vliegen en met het gewivht van een veertje. Ik ben nog wel supersocaal en alles is nog lekker, wrijven enzo. Ik ga naar de set terug! S. zn inttro!!
3 :56 J. Zegt: omg H en ik hebben weer eens iets geinaals mee gemaakt met H. Hij dacht ook aan een dota potje (waar wij goed in zijn) creep waves te mollen ^^ epic lol
Ik zelf heb pilletje genomen met H. Ik was mijn halcinacis even kwijd maar het kwam ook zo weer terug nu typ ik zelf wat een voor uit gang zeg
3:59 T.Mijn gedachten dachten aan me beste vriend van vroeger! “TONY ik denk nog altijd aan jou!”
J. 4:01 zegt: T en ik bespreken nu ff goeie moments inn life dacht ook even aan Jel. & L. hoop dat ze nu wel echt kan slapen nu Jel. nog een keerjte met haar belde
Ook al zij S. Niet meer bellen Y. Toch deed tie dat voor haar. En hoop dat ze nu lekker slaapt
HAPPY hardcoe !! WTF MIJN FAFO SHIT !! ME OFF NOW
4:09: T Weer doorfeesten met me vrienden!
J. zegt 4:13 gelukkig heb ik H om voor me te zorgen ik was al weer kwijd hoe veel tijd er voor bij was en wouw al nieuwe poppen ^^
4:14 H. Nog een prachtig moment samen, een grouphug op live the moment- jdx... machtig mooi ik ga nog steeds hard maar kan niet meer vliegen
4:16 K: ik zie alles dubbel op het moment
4:25 H. We zijn inmiddels al 6 uur onderweg en lijken er tot nu toe nog geen genoeg van te hebben! De livesets zijn weer geniaal
4:26 S: Veel pillen gepopt, wel supermooi hoop zo nog op een onverwachtse inslag van de zojuist genuttigde hele. Verder ook last van hallucinaties hoewel het wel vermakelijk is. Iedereen staat helemaal strak, niemand uitgezonderd. Dit is de eerste keer het ons niets uitmaakt hoeveel we nemen. We willen ons gewoon van 22-6uur kosteloos vermaken met het heerlijke goedje. Hopelijk komt de Qlimax2008 DVD nog aan bod, maar dat betwijfel ik.
4.31. E. Het gaat nog heerlijk! Der komt geen eind aan!’’party like there’s no tommorow’’
Nog 50 pillen te gaan “Going further in LALALAND”
4:34 K: Net naar de wc geweest en al mn maagzuur de vrije lope gegeven. Dit was een hele opluchting nu kan ik er weer tegen aan. J. en S. liggen alleen nog maar op de bank. Die zitten wss heerlijk na te trippen.
4:46 H. We hebben allemaal voor het laatst bijgenomen, denk dat ik rond de 5 zit nu ofzo, dat is 2x zoveel als ik ooit eerder heb gehad haha, maar het is het dubbel en dwars waard.
J: ik ga veels te hard vrieeeeeeeeend
4:53 T: E. ze set staat lekker hard aan. Je ziet een paar jongens een beejte moe worden maar we gaan gewoon door!.
4:54 J. Zegt: die laaste pil die ik binnen. Komt nu wel brute naar vooren beging lekker voelt zo lekker gewoon lekker vette muziek vette vrienden ik schrijf hier en ik zie ze nog lekker door stampen dan denk ik goed zo jongens doe ik wel even het typ werk kunnen jullie ff lekker uit je bol gaan en nieuwe ideeen binnen laten komen.
4:59 k: ik heb het laatste rondje niet meegedaan leek me niet verstandig. Heb al gekotst en voel me nog steeds beroerd. Ook is er een hoofdpijn op komen zetten. Dit vind ik altijd zo klote aan X. Die achtertrip want dan ben je gewoon zo down wat een klote spul is het ook
5:03 h. Ik knal als opening van mijn set het dak er af met “ i just cant stop - pitcher “!!
5.29 E. Ik sta nog steeds ongelofelijk strak! En ik vind het heerlijk! Het word al licht. Party!
5.31 S. Ik sta veel te strak. Kan mijn kaken en ogen niet onder controle houden. Wel lekker gevoel. Ik maak me zorgen om J.
5:33 K: ik ga nog hard veelste hard als je het mij vraagt. Net met zn allen grouphug en
‘nobody said it was easy’ uit volle borst meezingen. Qlimax 2008 cd gaat er nu in. Om nog lekker de morgen mee door te halen.
5.39 E: x ik hou ervan!
J: beste drug ooit. Je maakt het met elkaar.
K: deze drug zou je nooit aan iemand uit kunnen leggen die het nooit zelf meegemaakt heeft. Ik maak me zorgen om S. Deze drug is niet te beschrijven met woorden. En zal waarschijnlijk nooit te overtreffen zijn.
5:49 T. De meeste banken zijn wel bezet, maar we gaan door!!!
5:51 K: We hebben toch nog weer een halfje genomen en hopen dat we nog wat voelen. Zou wel mooi zijn. Want we stan toch nog kankerstrak. Ik maak me zorgen om T
5.55 K: het warme gevoel komt weer naar boven en T zegt nu psa dat hij op het hoogte punt zit. Rare sjit “zeker wel[t]” Bodykick lijkt wel op 1000 orgasmes als ik het dan niet teniet doe.
6.16 K: het gaat nog steeds zn gangetje, zitetn beetje na te spacen op qlimax 2008 dvd en hebben het nu over hoe we het gehad hebben
6.20 Er staan hier nog mensen strak!! Net geswitched van muziek naar techno en andere rommel maar is op dit moment wel zo chill en ik voel me nog steeds kkstrak. Zelfs do met heaven kwam langs om de scherpe randjes eraf te halen
6.38: T. JEZUS WAT EEN ENERGY
6.42 Zombie hardstyle remix! Los! In de vroege morgen!
8:00 T. Het einde van het feest is dicht bij. Hellaas moeten we vandaag afscheid nemen van dit mooie middel. Maar voordat we gaan slapen laat iedereen nog even zijn mening achter over de avond!
H:
K: Zieke avond, we hebben het flink zitten aanstampen. Hopelijk dat defqon net zo mooi wordt. Alleen het kotsen tegen het einde en aan het einde is wat minder. Maar x is zo goed spul dat de pret er niet door gedrukt werd. Komende weken nog meer feest dus moet me nu weer goed opladen
Jef: WaUZzzZz
E:Kijk terug op een geniale avond! Een nacht met heerlijke x! Nog betere vrienden! En nog een veel groter feest! Genoten heb ik! Vandaag maar 5htp slikken anders overleef ik de komende weken niet! Maar het was het waard! Defqon here we come!
S:
Jel: Geniale avond, voel em nog wel steeds. Zowiezo hardste trip ooit. Zeer geslaagde avond. We wouden het een keer tot de limit pushen en dat hebben we gedaan. Ik wou wel heel graag dat mijn vriendin hier was. Leuk spul.
T: Voor mij was dit de eerste keer in aanraking met ex. Maandag had ik paddo’s gegeten en dat viel weer zeer goed, dus het leek me leuk om ex een keer te proberen als voorproefje op Defqon 2010. Ik heb er totaal geen spijt van en zal ook tegen andere mensen zeggen dat het gewoon een onbeschijvelijk gevoel geeft en zeker het proberen waard is! Ik vind dat je door ex een engery boooooooooooost van x1000 krijgt en je het hellemaal lekker vind om je aan de muziek over te laten. Je sociale kant word ook veel sterkter en je kan emotioneel worden. Je gaat veel meer contacten met andere mensen maken en verteld ze het liefst vrolijke verhaaltjes of complimenten. Verder vind je het ook niet erg om aan elkaar te zitten, alles word als normaal gezien en iedereen kan lekker los gaan. Maar belangrijkste is op zijn EIGEN manier. De twee nadelen van ex zijn dat je heel erg gaat zweten en je piemel spier niet meer naar behoren functioneerd.
10:43 H. Daar ben ik weer mensen. Ik ben gister wonderbaarlijk genoeg in slaapgevallen om half 7 ofzo. Toen tripten we dus 8 uur lang door en was ik zo moe, dat ik tussen de keiharde muziek en dansende vrienden in slaap viel. Ik word net wakker en alles is heel vredig, zal zo wat troep opruimen en daarna nog wat verder slapen. Wat een geslaagde avond, heerlijke trip, prachtige sfeer! Als ik het mooiste moment zou moeten kiezen was dat een beetje in het midden. We riepen toen iedereen bij elkaar voor een grouphug op het nummer “Nobody said it was easy – Evil activities” Tijdens de grouphug zongen we allemaal met veel passie het nummer mee en wreven we lief over elkaars rug. Toen de intro van dat nummer af was gelopen ging het snoeihard. Dan gingen we langzaam over van grouphug naar individuele beukmodus!
![:grin:]()
Ik weet ook nog dat ik heel blij was voor Jel. en E. dat ze allebei een leuk meisje hebben gevonden, ik gun het ze echt van harte. Overmezelf, ik zit nog wat te kauwen, met mn benen te trillen en mn ogen voelen nog een beetje raar aan. Mijn pupillen zijn weer normaal en ik heb nog steeds geen trek in eten. Ik ga nu een vitaminepilletje nemen, daarna lekker doorslapen en dan de laatste loodjes van de studie doen. En dan vlak voor de tentamen week nog naar Defqon!! Dat wordt zo meesterlijk, heb er nu al zin in. Qlimax wil ik ook dolgraag weer bezoeken, ik ben verliefd op qlimax en heb wel 350 euro voor een kaartje over, echt waar. Tenslotte wou ik nog zeggen dat het heel leuk was met de rookie erbij, T. Hij zag er zo grappig uit, bestwel groot en bezweet, maar ik zag ook een kleinkind die in het voorste karretje van de achtbaan zat in een pretpark. De achtbaan is onze trip van zn allen als vrienden, het huis van S. Is het pretpark, en de xtc en de vrienden zijn de hoofdingrediënten voor een succesvolle rollercoastertrip haha
Made by 7 friends
![:wink:]()