Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT 40 mg live report

DMT 40 mg live report

25 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ben overal
fractals eindeloos. in eindeloosheid alles te vinden dus ook het heden diep in de fractale wereld sta ik naast mezelf.

aspecten persoonlijkheid manifesteren gesloten ogen
welkomen me in wereld onderbewustzijn
wil niet scgrijven
maar hebmezelfv or genomen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Om 5:50 ben ik van plan een pijp DMT tot mij te nemen. 40 mg, afgewogen, m'n allerlaatste DMT, een lange tijd niet gedaan - opeens een ingeving om het te doen.

De pijp staan klaar, as > DMT > As, stormaansteker paraat. Mindset: Best nerveus. Drugs afgelopen week gehad: Opiaten(morfineanalogen; Geen hero ofzo), benzodiazepinen, nu niet meer.

Here goes.. :openmouth:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#3
verbaast me hoe goed je t op papier kan zetten. Ik zou helemaal weg zijn.
Leuk om de nacht mee door te halen
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
diepe hisnz geinhaleerd
begrijp niets. niets is snappelijk
typen extreme ingewikkeld
patroon overal
onbestaande kleuren gezang. diep gezang
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
hersenen dienen als aurorakleurig controlepaneel. pseudouniversum is laken over huidige realiteiik verlies mezelf constant onwetend wat het alles en het alles en het alles

alles bestuurd
zicht moeilijk
blindschrijven
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
ik ben overal
fractals eindeloos. in eindeloosheid alles te vinden dus ook het heden diep in de fractale wereld sta ik naast mezelf.

aspecten persoonlijkheid manifesteren gesloten ogen
welkomen me in wereld onderbewustzijn
wil niet scgrijven
maar hebmezelfv or genomen
Klik om te vergroten...
maelstrokm
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
herken niets om me heen
mijn perceptie ziet geheeland ere reakiteit
dimensies druppelen langzaam maar zeker
langzaam maar zeker
alles flitst met lichtsnelheid
en sneller maar nog steeds langzaam en zeker

delen mij raken me aan
mijn bewustzijn

bewustzijn tripstaat aanwezig
coheretie onmogelijk
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
muziek is zo tastbaar als water constant veranderend
dichtheid
massa
volume

vreemde concepten alles wat ik ooit geleerd heb
het lijken vreemde concepten

ik ansdchouw zonder paradigma
egodood nee ik weet dat ik besta
zekerheid ja

geen emotie
geen gedachte
geen herinnering

als een vreemde
netgeboren kind
wonderlijke wereld
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
intensiteit neemt af, ik begin vormen goed te herkennen. Tafel is tafel, muis is muis, computer is computer, ik ben ik.

Alsof ik terugwijzigend verander uit een tunnel waarbij ik net niet door het eind ging.
Visuele aspecten verdwijnen langzaam, ik begin helderder te denken. DMT is een sterke drug...
Intensiteit nu lijkt op 300 microgram
ervaring niet
gedachten niet

intensiteit. ruwe intensiteit.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het neerzetten kostte moeite, ik wou eigenlijk wegschieten naar de wereld in mijn hoofd, maar ik wou er echt een lifereport van maken. Bijna baseline. Mentaal rustig, alsof ik iets heftigs en moois ervaren heb en nu een afterglow heb.

Visueel vervormen dingen nog iewat. Hele snelle, aparte DMTtrip... toetsen was zeer moeilijk vooral omdat ik niet kon zien wat ik schreef of dat het goed geschreven was. Een miasma van niet-bestaande kleuren in dimensies die zich houden aan de regels van niet-euclidische geometrie.

heftige maar vriendelijke stof.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo goed als helemaal gelandt. Wow, wat een ervaring zoals altijd. Ik kan het nog wel wat relativeren, maar tijdens die trip, als je de dikke rook uitblaast en weet dat je de wereld hoe je die kent zal zien verdwijnen in enkele seconden.


Wow, het is intens. Intens maar mooi. En ik ben blij dat het me gelukt is het nog op te schrijven. Ik wou altijd eens vastleggen hoe iemand zich uit tijdens die ervaring. Hoe taal gebruikt wordt om het te beschrijven op het moment zelf.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lijkt net een gedicht, man! :grin:
H
HarderstylesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dit is een hele mooie!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Matheson zei:
Lijkt net een gedicht, man! :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad ! :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, coherenter lukte echt niet :(. Degenen die bekend zijn met het middel zullen het allemaal bevestigen...
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
ik ben overal fractals eindeloos.
Klik om te vergroten...

Heel mooi, zo'n live report. Het neemt je toch mee voor, zover dat kan.
Typen moet hels ingewikkeld zijn geweest haha, maar een erg goed resultaat.
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
intensiteit neemt af, ik begin vormen goed te herkennen.

Intensiteit nu lijkt op 300 microgram
Klik om te vergroten...

Haha, zo herkenbaar. Het gevoel van "jongens, ik ben er weer!" en tegelijkertijd nog harder trippen dan je ooit hebt gedaan (bij wijze van spreken dan) met andere middelen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik ken dat gevoel, dan heb je het gevoel dat je in de piek van een keiharde acidtrip (naja ander gevoel, maar zo hard gaan) maar tegelijkertijd een gevoel van "He ik ben weer normaal" xD.

Ja, typen was nogal vervelend maar ik had mezelf voorgenomen de ervaring te delen. Ik ben blij dat ik kan blindtypen uberhaubt want ik kon echt onmogelijk m'n toetsenbord zien en echt iets coherents maken lukte echt niet, dus ik probeerde langsflitsende gedachtes ze snel mogelijk op te schrijven voor ze vervaagden.

Spelling en gramatica waren ook niet bepaald perfect uiteraard :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Ja, coherenter lukte echt niet :(. Degenen die bekend zijn met het middel zullen het allemaal bevestigen...
Klik om te vergroten...
Allemaal behalve ik. Ik snap niet dat je überhaupt hebt kunnen typen.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeer inrigerend en dapper report!
DMT-favo's zullen het wellicht 'van ergens kennen'.

Maar het lijkt me toch een heuse prestatie zoiets onaards, on-zinnigs, onbekends,... live neer te typen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."