Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA op Pukkelpop 2010

MDMA op Pukkelpop 2010

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neej, dat zou een beetje zonde zijn.. Voor de laatste act MDMA pakken, dan kan je er niet vollop van genieten man! :rock: Zoals ik zei in het report zat ik er vollop in tijdens Noisia en Steve Aoki, ook nog een stukje van Mish Mash maar dat was maar vaag.
T
The Space CowboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah dus jullie waren dat groepje spacende mafkezen die mijn joint uit m'n bek sloegen bij Noisia omdat het er zo wild aan toe ging :grin:

Klinkt goed man, Noisia was sowieso top, maar kan er alleen maar beter op worden!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
fuzzbol zei:
Kan het zijn dat je mdma nam net voor 2manydjs, dan heb ik je gezien :)

On topic: mooi report :wave:
Klik om te vergroten...

kans dat ik het was, heb elke avond op pukkelpop rond 10 uur gepakt en rond 12 bij pakken maar heb ook genoeg andere gezien met mdma
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
goed report joh!
heb ervan genoten.
wat je vriend had met de overgang van licht (binnen)naar buiten heb ik ook wel eens gehad, was in club X waar ik op een kruk zat/hing bij de bar volledig afgeleid door de muziek en de lichten die harmonieus samenwerkten, ik had totaal geen oog meer voor de omgeviing en ging helemaal op in de muziek en de lichtshow. toen ik door een vriend van mijn kruk werd getrokken (probeerde al 10 minuten mijn aandacht te krijgen omdat de bus zou vertrekken) had ik zoiets van ohw ja ik ben in een club.
Bij het naar buiten gaan had ik heel veell moeite om de portier te zien (zag alleen maar allerlij kleuren flitsen voor mijn ogen, en de portier was een hele donkere man met zwart pak aan en stond in een donker gangetje) tot ik door de portier naar binnen werd getrokken en op de grond werd gegooid met de mededeling dat het normaal was om de portier fooi te geven toen was ik in 1 klap ¨wakker¨ heb de paar gulden die ik al iin mijn hand had in zijn hand gekwakt en ben snel achter mijn vrienden aan gelopen richting de bus die ons weer naar Nederland zou brengen.
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de leuke reacties :wink:

@ Thunder-droopy
Ja hij was effe van de wereld weg, we moesten hem meetrekken en hij zei niet veel, in tegenstelling tot hem in nuchtere vorm. Dan hij is de actiefste mens die ik ken :rock:
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb vandaag LSD geprobeert btw, ben wel niet in staat om nu een reportje te schrijven maar dat zal morgen nog wel lukken! Super ervaring, maar ik vond he toch niet opkunnen tegen de euforie die MDMA meebrengt, een perfecte drug die je 2/3x per jaar gebruikt, hoewel LSD ook zeker de moeite waard was.

ChroniQ
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inleiding
Eerste keer MDMA(150mg) op de Festivalweide
Heej dit is men eerste report over MDMA! Voor de MDMA had ik enkel wiet, hasj en lachgas gebruikt.
We zijn op het festival met een groepje van 7, waarvan er op voorhand afgesproken was dat er 6 MDMA gingen gebruiken, 4 van de 6 ( ik ook ) hadden echter nog geen MD gebruikt.

Richting Festivalweide
De dag begon vroeg, we hadden al onze spullen meegepakt, onder andere veel wiet, en vertrokken rond een uur of 10:00 s’ochtends naar Hasselt, waar het festival plaatsvond. Onderweg staken we 2 joints op met zen vieren en gingen al vrij stoned naar het eerste optreden, waar we onze 3 andere makkers tegenkwamen. Na veel wiet te hebben gebruikt die dag en veel gefeest te hebben viel de avond, we hadden wild gedanst, onder andere op Netsky, Chase & Status en Shameboy voor de kenners.

De Inname
Terug aan de tent aten we genoeg en wachtten we enkele uren totdat de groep Noisia optrad, we zijn een grote fan van Noisia en het is ook lekker harde muziek waar goed op te dansen valt. We hadden gegeten rond 18:00 en vertrokken naar Noisia rond 21:00. Iedereen nam zijn hoeveelheid in, 3 van ons hadden 150mg, 1 nam 100mg in en de 2 die eerder hadden gebruikt 180mg. We hadden de MDMA in een klein pappiertje gedraaid en het zo ingenomen met water. De persoon die niet ging gebruiken heeft er die avond nog veel wiet doorgeknalt maar over hem ga ik het niet hebben. Hoewel hij wel lekker stoned was en constant aan het lachen was met ons!

Het Feest, De Euforie
We kwamen aan in de feest-tent na een kwartiertje en Noisia was nog niet begonnen, wel Steve Aoki en die moest blijkbaar nog een halfuur spelen. Na enige tijd zag ik één van men vrienden ( die 150mg had gebruikt ) al hard dansen en ik vroeg of hij het al voelde, blijkbaar wel. Zijn ogen zagen er groter als normaal uit en hij had ook het ‘’ jawbreaker ‘’ effect waar we ons op voorhand over geinformeerd hadden, ik gaf hem snel een kauwgom zodat hij er niet al te veel last van zou hebben. De anderen begonnen stilaan ook hun MDMA te voelen maar ik voelde nog niet veel. Een uur na inname besloot ik drankjes voor iedereen te gaan halen, en toen ik de grote ‘’ Boiler Tent ‘’ uitstapte voelde ik het opeens aanslaan < BAM > ik moest luidop hard lachen, en die glimlach is er voor de rest van de avond opgebleven. Ik had binnen iedereen al een kauwgom gegeven en nam er nu ook zelf één, ik ging snel de drankjes halen, ramde door de volkmassa en begon hard de feesten.

Noisia
Noisia begon en iedereen was goed in de sfeer, we dansten zoals nooit tevoren. Ik keek naar mijn vrienden en zag dat al hun ogen hard uitgezet waren, vooral diegene die het eerst op gang kwam, zijn ogen leken wel kannonsballen en hij staarde naar de schermen vooraan aan de DJ-Draaitafels. Deze schermen hadden vreemde visuals, en die leken ook te vervormen. De harde lichten schenen constant in je ogen en dit was bij momenten wel verblindend, maar anderzijds niet onaaangenaam en leuk om op te trippen. Ik was blij, iedereen was blij en euforisch. Voor de MDMA aansloeg was er een zatte man tege me aan aan het leunen, dit irriteerde me nogal, maar nu kon het me echt niet meer schelen, ik was blij en iedereen was mijn vriend.

Op een moment vroeg Noisia aan de hele boiler tent om te gaan zitten, iedereen deed het behalve een vriend van me, die zat naar de schermen te kijken en had niet eens iets door! Ik merkte dat ik flink op mijn kauwgom aan het kauwen was. Noisia sluitte zen set af met enkele goeie liedjes waar nog eens keihard op gefeest werd en uiteindelijk besloten we buiten op de grasweide te gaan zitten. We aten allemaal iets en dronken nog wat en uit automatischme, ging mijn hoofd nog heen en weer op een lichte beat op de achtergrond, ik kon wel, maar wilde het niet besturen. Voor de MDMA waren mijn voeten zwaar van al dat gedans een hele dan lang maar daar voelde ik ook niets meer van. Ik was enorm blij en heb knuffels uitgedeeld aan al mijn vrienden en zei dat ze de beste waren.

Roken
Ik kreeg zin in een sigaret maar toen gebeurde er iets opmerkelijks, ik spuw mijn kauwgom uit en steek mijn sigaret in men mond, maar door het automatische gekauw bijt ik nu mijn sigaret door Iedereen was verbaasd en moest er hard om lachen maar ik begreep er helemaal niets van, dit had ik nog nooit meegemaakt. De sigaret die ik gefocust opstakt nadien voelde zacht aan en inhaleerde heerlijk naar binnen. We rookten nog een paar jointjes en gingen toen terug naar binnen, het leek wel of ik een hele sigaret in één keer kon inhaleren, zo makkelijk ging het.

Hoogtepunt/The Morning After
We gingen terug naar binnen ( voor de volgende artist ) en ik leek nu wel mijn hoogtepunt te hebben, de lichten werden feller, ik werd warm vanbinnen en voelde me nog nooit zo enthousiast. Iedereen was werkelijk mijn vriend(in). Die avond heb ik nog meisjes geknuffelt die ik niet ken en de dag nadien ben ik een paar keer aangesproken geweest van :”was jij die jongen die me gisteren uit het niets knuffelde? “. Nuja, terug naar de trip. Na nog enkele uurtjes goed door te feest te hebben gingen we terug naar de tent, ik merkte dat ik stilaan aan het uitbollen was maar voelde me wel nog blij. In de tent rookten we nog enkele jointjes en de volgende ochtend werd ik klaarwakker en voelde ik me goed, klaar voor de tweede dag van dit superawesome festival!
Dit was mijn eerste ervaring met MDMA, ik was erg onder de indruk en het is zeker voor herhaling vatbaar, wel enkel op lange en goeie feestjes, zeker geen weekend drug, toch voor mij niet alleszinds!


Enkele leuke weetjes die ik er nergens tussenkrijg :

+ Een vriend van me die 100mg in had genomen nam nog een bijsteek van 70mg en ikzelf had ook nog 50mg bijgestoken, bij het buitengaan uit de boiler tent zag ik dat diezelfde vriend moeite had met de overgang van de felle lichten in de zaal tot het licht buiten, ik moest hem aan zijn arm meetrekken door de menigte en hij leek wel door mensen heen te kijken, vreemd maar hij zei dat hij het zeker niet onaangenaam vond, en ik heb er ook flink mee moeten lachen want zijn ogen waren echt gigantisch groot!

+ s’ochtends in de tent na de lange nacht had ik echt geen kater, hoewel we wel wat biertjes ophadden en ook veel wiet hadden opgerookt. De anderen zeiden wel dat ze wat pijn hadden aan hun kaken, maar daar had ik ook geen, of weinig last van.

+ MDMA is nu mijn lievelingsdrug, ik heb er veel over gelezen ondertussen en zoals vermeld boven, is het zeker voor herhaling vatbaar, ik ben nog maar 17 jaar oud maar voel me volwassen genoeg om verantwoordelijk met een drug zoals deze om te springen. LSD wil ik ook eens proberen maar dat houd ik opzij tot een perfect moment. Ik ben ook niet van plan MDMA regelmatig te pakken, maar bijvoorbeeld een festival zoals Pukkelpop is wel PERFECT.

Bedankt voor het lezen van mijn ervaring met MDMA.
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan iemand dit even verplaatsen naar de juiste categorie?!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kijk heh, blijf nu een lekker lange tijd van MDMA af (minstens drie maanden) in die tussentijd kan je misschien de wondermooie wereld ontdekken van LSD

na die LSD ervaring wacht je nog eens een lange tijd

en dan

combineer je ze :hearteyes:

Overheerlijk tripreport
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Leuk reportje.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=5&t=22697

Hierin wordt gezegd dat LSD beter te sturen is. Zelf geen ervaring met LSD, wel met truffels en die waren goed te doen en makkelijk te krijgen!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
T-men zei:
Kan iemand dit even verplaatsen naar de juiste categorie?!
Klik om te vergroten...

Doe ik.
Volgende keer even op de report knop drukken; dat valt meer op :wink:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Altijd als ik weer een nieuw mdma report lees beleef ik elkele seconden van genot. Kan me goed verplaatsen in hoe je je heb moeten voelen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMA + Noisia... perfecte combinatie :hearteyes:
C
ChroniQLid
01-01-2024, 00:00
#15
sorry voor op het verkeerde forum gepost te hebben :)

@ Beanhead
Yup ik ben nu zeker niet van plan om snel terug op de MDMA-reis te vertrekken, zoals ik in men report heb vermeld ga ik het enkel doen op echt grote feestjes waar ik al lang naar uitkijk. LSD wordt de volgende stap en daar kijk ik echt naar uit! Even een vraagje omtrend, wat raden jullie me aan, paddo's of LSD voor de eerste keer op echt psych drugs? Ik ben vrij stevig gebouwd als dat er iets mee te maken heeft.

@Xeloc
Zeer zeker, het was het hardste feest dat ik ooit heb meegemaakt :rock:

@Nasica
Ben blij dat ik je genot kan bezorgen met men report :) Bedankt voor het te lezen

Bedankt allemaal voor de leuke complimentjes, en opnieuw, sorry voor in de verkeerde categorie te posten!
f
fuzzbolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kan het zijn dat je mdma nam net voor 2manydjs, dan heb ik je gezien :)

On topic: mooi report :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."