Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC (wat mooi ^^!)

Eerste keer XTC (wat mooi ^^!)

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik ben nieuw hier en ik zou het leuk vinden om mijn eerste xtc beleving met jullie te delen :grin: .

Eerst even uitleg over waarom ik het heb gedaan en hoe ik er over dacht.

Mijn vriend en ik blowen zo hier en daar. En we hadden wel eens conversaties over hard-drugs (zoals je dat noemt he :P). Ik ben er altijd zwaar op tegen geweest.. hoewel ik vroeger (12-14/15 jaar) stevig geblowd had en aardig wat weg dronk! Had er veel mensen aan kapot zien gaan, dus had zo mijn gedachten hier over.

Nou gaan wij samen vaak met mijn schoonbroer en zus naar feesten, hun zijn wat ouder dan wij..en hebben hun leven op orde vind ik (mooi huisje, goede baan, gelukkig! etc).
Nou gebruikten hun op feesten wel eens hier en daar wat.. en wij hebben daar vaak gesprekken met hun over gehad, beetje vissen.. want we waren ergens toch wel nieuwsgierig. Zelfs ik! :flushed:

Nou tot puntje bepaaldje...



10 Juli 2010

We zouden met zijn allen (ik, vriend, schoonbroer/zus + lading vrienden) naar een leuk feest gaan! Een groot feest :grin:

We hadden het erg naar onze zin, er was een goede sfeer!
Mijn vriend kwam met de vraag of we misschien wat speed zouden kunnen proberen, na een korte tijd nadenken leek mij dat dus wel leuk!

Had een klein sleutel puntje genomen.. en wachtte af!
Na een bepaalde tijd voelde ik niks, en vroeg aan mijn schoonbroer hoe, wie, wat, waar.. (hun gaan er erg verantwoord mee om, dus we zouden het allemaal met hun overleggen e.d!)
Toen besloten er een punt bij te nemen.

Na een tijdje (weet die tijden niet meer precies :rolleyes: ) voelde ik wat opkomen.. kreeg meer energie dan dat ik al had, en voelde me ergens echt opgepept en erg goed! Begon veel te praten, voelde me gewoon super goed geen twijfel over mogelijk:grin:.

Ongeveer een anderhalf a 2 uur later, hadden mijn en vriend een gesprek over xtc.. we waren toch wel nieuwsgierig nu! Als dit al leuk was :P
Uiteindelijk heb ik een kwartje van een blauw Ying Yang ingenomen, het duurde erg lang voordat ik wat voelde, wist niet zo goed wat ik moest verwachten..
Maar uiteindelijk na een kwartiertje zitten en op staan sloeg die in.. ik vond het eerst wat raar maar wel erg leuk!
Ik was me zo blij! En voelde me heerlijk, praten, knuffelen met mijn lief (ik vond hem nog 1000x zo lief als normaal :hearteyes: ) Hij had dat ook dus dat was geweldig natuurlijk!

na het feest zei mijn schoonbroer dat er nog wat mensen bij hun bleven afteren en of wij daar ook zin in hadden.. nou dat leek mij wel wat :grin: want ik was nog niet uitgefeest!!
Daar nog een paar keer een halfje genomen, voelde me heerlijk! Euforisch en niet meer opgepept maar heerlijk ontspannen en warm op een luchtbed met wat relaxte trance op de achtergrond, echt genieten.
Lekker kletsen natuurlijk.

Uiteindelijk kwamen er tegen de middag meer mensen bij hun thuis aan, want er was WK voetbal de finale!
Heerlijk zitten spacen, hallucineren ook.. zag het voetbal 8 keer, prachtig :grin:
Uiteindelijk begonnen we wat vaag te worden, en hebben we een lekkere blow gerookt (wat een pracht combi, beetje verplicht nu op dit moment als we x op hebben :rolleyes: )
Toen heb ik echt zitten spacen!
Was na het voetbal wel heel erg moe opeens, toch ong 27 uur wakker geweest dus kan niet anders!


Die nacht heerlijk geslapen, mooi gedroomd over het feest en alle belevenissen.

Volgende dag alleen:
Spierpijn van hier tot tokio, kaken --> AUW, en geen trek.
Maar gewoon doorgaan toch??? Dus lekker gegeten en voelde me al snel beter, wat spiergel en gewoon weer vrolijk door leven.



Hoop dat dit een beetje een leuke report was om te lezen.

Dit is mijn eerste report ooit geschreven en heb mijn best gedaan haha.


Groetjes.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn vriend en ik blowen zo hier en daar. En we hadden wel eens conversaties over hard-drugs (zoals je dat noemt he ). Ik ben er altijd zwaar op tegen geweest.. hoewel ik vroeger (12-14/15 jaar) stevig geblowd had en aardig wat weg dronk! Had er veel mensen aan kapot zien gaan, dus had zo mijn gedachten hier over.
Klik om te vergroten...

Redelijk herkenbaar. Een ervaring met de andere kant, de verantwoordelijke kant, kan je mening totaal herzien. Zoals je wel gemerkt hebt. :)

De combinatie speed en XTC is niet erg goed. Wordt echter wel vaak gedaan.
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#3
De combinatie speed en XTC is niet erg goed. Wordt echter wel vaak gedaan.
Klik om te vergroten...

Daar heb je inderdaad gelijk in ja!

Op een feestje zelf gebeurt het al sneller dat je beide gebruikt (speed en XTC) dan een keer een avondje/nachtje thuis.


Maar dat neemt niet weg dat het niet goed is natuurlijk.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mij maakt het niet uit wat je doet. :grin:

Ik wou alleen even weten of je wist dat het niet al te goed is. :)
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mij maakt het niet uit wat je doet.

Ik wou alleen even weten of je wist dat het niet al te goed is.
Klik om te vergroten...

Begrijp ik ook wel, probeer er sowieso wel op letten :)


Maar alsnog bedankt voor de informatie!:grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zondag voor het eerst. Ik word steeds nieuwsgieriger.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Scharrelboom zei:
Mij maakt het niet uit wat je doet.

Ik wou alleen even weten of je wist dat het niet al te goed is.
Klik om te vergroten...

Begrijp ik ook wel, probeer er sowieso wel op letten :)


Maar alsnog bedankt voor de informatie!:grin:
Klik om te vergroten...

Graag gedaan. :)

Ben je eigenlijk van plan om dit nu vaker te gaan doen ? Of in het algemeen experimenteren met drugs ?
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elke keer als ik een tripreport over xtc lees krijg ik er zo'n zin in :hearteyes:
Alles is zo herkenbaar altijd.
Wat een heerlijke drug is het toch :P
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Veel plezier alvast dan :grin:!
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ben je eigenlijk van plan om dit nu vaker te gaan doen ? Of in het algemeen experimenteren met drugs ?
Klik om te vergroten...

Sinds die eerste keer heb ik wel geexpirimenteerd, op een zo goed mogelijke manier.
lees eerst dingen over een bepaalde drug en zorg dat er mensen zijn die er van af weten e.d en niet in mijn eentje.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Scharrelboom zei:
Ben je eigenlijk van plan om dit nu vaker te gaan doen ? Of in het algemeen experimenteren met drugs ?
Klik om te vergroten...

Sinds die eerste keer heb ik wel geexpirimenteerd, op een zo goed mogelijke manier.
lees eerst dingen over een bepaalde drug en zorg dat er mensen zijn die er van af weten e.d en niet in mijn eentje.
Klik om te vergroten...

Je komt zeer verstandig over, dat vind ik altijd leuk om te lezen.

Veel plezier ermee ! :wink:
S
ScharrelboomLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
Scharrelboom zei:
Ben je eigenlijk van plan om dit nu vaker te gaan doen ? Of in het algemeen experimenteren met drugs ?
Klik om te vergroten...

Sinds die eerste keer heb ik wel geexpirimenteerd, op een zo goed mogelijke manier.
lees eerst dingen over een bepaalde drug en zorg dat er mensen zijn die er van af weten e.d en niet in mijn eentje.
Klik om te vergroten...

Je komt zeer verstandig over, dat vind ik altijd leuk om te lezen.

Veel plezier ermee ! :wink:
Klik om te vergroten...


Danku, ga er ook zo verstandig mogelijk mee om :tongueout:.

En dat gaat wel goedkomen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."