#1
Troll ? 


Drientje zei:I feel a troll coming up.xtcfred zei:net9flauwgeballen voel me vasag
xtcfred zei:gaa t hbeter nu
xtcfred zei:bloedarmede, mara gsst beter nu
xtcfred zei:whooooooeem vlaag![]()
xtcfred zei:alles trild
xtcfred zei:je maak me banh alls gaat goe nu

xtcfred zei:k ga out![]()
atbboy zei:xtcfred zei:je maak me banh alls gaat goe nu
Je typt wel een beetje alsof je echt heeeel erg van de kaart ben.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."