Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC livereport

XTC livereport

34 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Troll ? :wave:
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee jongens,

ik ga zometeen een pil slikken en laat hier weten hoe het is.

18:30 eerste pil ingenomen :xtc:
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#3
i kga haeerd jognens :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geteste pil?
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#5
:xtc: Lekker lekker! Geniet er van! Hoelang geleden dat je een pil hebt genomen?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een have vw op, 140mg. Maar ik space niet meer zo erg hard als voorgaande keren omdat dit de 3x is binnen een week, maar ik hou gewoon van het gevoel!

http://www.youtube.com/watch?v=KexA_LRwljk

Hier kun je hem lekker op spacen maat!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoals het hoord! :hearteyes: . Zit je daar alleen?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rolleyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
Zoals het hoord! :hearteyes: . Zit je daar alleen?
Klik om te vergroten...

Jaa me pa licht op bed en me moeder en broertje zijn fietsen. Me andere broertje zit beneden en ik zit op zolder op mijn kamer, rusig hardstyle muziekje aan en spacen maar. Dit is de eerste keer dat ik thuis aan de pillen zit. Bevalt me overgins erg goed. Om kwart over 6 ongeveer is me halve pilletje ingeslagen.
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#10
net9flauwgeballen voel me vasag
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
xtcfred zei:
net9flauwgeballen voel me vasag
Klik om te vergroten...

Lol, flauwvallen van 1 pilletje?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
xtcfred zei:
net9flauwgeballen voel me vasag
Klik om te vergroten...
I feel a troll coming up.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Succes en veel plezier :)
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#14
gaa t hbeter nu
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
xtcfred zei:
net9flauwgeballen voel me vasag
Klik om te vergroten...
I feel a troll coming up.
Klik om te vergroten...
:sunglasses:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
xtcfred zei:
gaa t hbeter nu
Klik om te vergroten...

Flauwvallen van een xtc pilletje is echt niet normaal hoor, wat voor pillen heb je, heb je ze wel getest? Heb je geen een of andere aandoenning ofzo?
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#17
bloedarmede, mara gsst beter nu
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
xtcfred zei:
bloedarmede, mara gsst beter nu
Klik om te vergroten...

Slim, neem nog een pilletje zou ik zeggen. Is je leven je niks waard?, wil je graag dood. Denk na man het is Dinsdag avond en jij zit aan de pillen, no comments on me ... ik heb ook een halfje op maar ik handel wel verstandig, moet morgen ook stage lopen maar ookal ben ik zo verkrackt ik weet dat ik het zal moeten doen en ik zet me morgen ook voor de volle 100% in.
Btw typen met een pilletje op is eigenlijk best leuk.
x
xtcfredLid
01-01-2024, 00:00
#19
whooooooeem vlaag :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
xtcfred zei:
whooooooeem vlaag :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Is er iemand bij je?, iemand die je vertrouwt die de ambulance kan bellen voor het geval als het fout gaat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."