Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeerzaame trip.

Leerzaame trip.

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik plaats dit maar bij drugs algemeen want ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Misschien bij tripreports maar ik denk dat dit een geschiktere plaats is om mijn verhaal te posten. En vooral ook omdat ik er misschien ook andere mensen mee kan helpen.

Ik had voor vandaag een 1 vw pil, 140mg. Ik heb van deze pil om kwart voor 6 een halve genomen. Om 6 uur ging ik richting een aangelegen dorp, waar mijn standaard space plek is. Ik kwam daar verschillende vrienden tegen, onderandere ook een klasgenoot van mij. Hij heeft ook een halve pil van mij genomen. Toen de pil om half 7 al was ingeslagen, kreeg ik ineens het idee ik moet naar huis, me moeder en broertje zijn weg, en me vader licht op bed, me kleinste broertje zit thuis beneden (schrijf dit verhaal vanaf de zolder, mijn slaapkamer).

Ik meld mij aan bij MSN, en jullie weten hoe gespreken gaan onder invloed van MDMA... er kwam te spraken dat ik me erg onzeker voel en dat ik denk dat ik drugs nodig heb om me zekerde te voelen. Die vriend van mij heeft echt goed op mijn gevoelens ingespeeld en ben daarover gaan denken. Waarom doe ik dit allemaal, heeft het echt nut om drugs te gebruiken?, heb ik het echt nodig om me goed te voelen? Of ben ik toch wat waard zonder drugs.

Ik heb besloten om na vandaag te stoppen met alle drugs, en ik hoop dat ik de kracht vindt om mijn leven echt weer op orde te krijgen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tot morgen! :wave:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Exceptional Insight zei:
Tot morgen! :wave:
Klik om te vergroten...

Er kan ook nooit normaal gereageerd worden hier op drugsforum, zelfs door mods niet.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Succes :wave: Ga ervoor :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
atbboy zei:
Er kan ook nooit normaal gereageerd worden hier op drugsforum, zelfs vooral door mods niet.
Klik om te vergroten...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
atbboy zei:
Ik heb besloten om na vandaag te stoppen met alle drugs, en ik hoop dat ik de kracht vindt om mijn leven echt weer op orde te krijgen.
Klik om te vergroten...
Eerst zien, dan geloven. :)

In ieder geval, succes.
Wat ik van je op het forum lees, zal je het ook goed nodig hebben.
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
funky_skunk_junky zei:
Succes :wave: Ga ervoor :)
Klik om te vergroten...

Bedankt, hier heb ik temminste wat aan. Door post als deze bedenk ik me dat er ook mensen met mij mee leven.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed dat je voor jezelf kiest. Veel succes & houd ons op de hoogte!

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tuurlijk ben jij wat waard zonder drugs en tuurlijk heb je geen drugs nodig om je goed te voelen. Die gedachten wordt nu even versterkt, omdat je er denk ik veel mee bezig bent in je koppie.

Geniet van je avond
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat had je nuchter ook wel kunnen concluderen, maar fijn dat je toch tot dit inzicht bent gekomen.

Deze kan toch echt beter naar trip reports.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Petrovic zei:
Deze kan toch echt beter naar trip reports.
Klik om te vergroten...

Als ik het oeuvre van TS zo bekijk, kan het beter naar verslaving...

OT: Succes, ik hoop voor jou dat je er morgen nog zo over denkt!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Dat heb ik al vaak gezegd tegen mezelf op het einde van een trip of als ik te hard gegaan ben, 'ik stop met alle drugs'. De dag erna zit je weer in je normale routine, met drugs erbij.
Klik om te vergroten...

Misschien gaat het daar ook fout bij jou; drugs als routine nemen?
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat heb ik al vaak gezegd tegen mezelf op het einde van een trip of als ik te hard gegaan ben, 'ik stop met alle drugs'. De dag erna zit je weer in je normale routine, met drugs erbij.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
spacelord zei:
Dat heb ik al vaak gezegd tegen mezelf op het einde van een trip of als ik te hard gegaan ben, 'ik stop met alle drugs'. De dag erna zit je weer in je normale routine, met drugs erbij.
Klik om te vergroten...

Misschien gaat het daar ook fout bij jou; drugs als routine nemen?
Klik om te vergroten...

Ik bedoelde gewoon routine, waar ook soms drugs bijkomen. Niet dat drugs routine zijn :wink: . Hoewel dat bij mij met wiet wel zo is.
M
Muse24Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Zonder drugs ben je net zoveel waard, en het nut van drugs is dan slechts wat extra plezier maken toch? gewoon lekker je leven op orde krijgen, gewoon aan gaan werken, en een pilletje kan dan altijd nog als je dat zou willen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."