Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLife², lysergetische lijnen en veelvoudig bewustzijn

Life², lysergetische lijnen en veelvoudig bewustzijn

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: LSD (100-120 ug, zegels zijn getest op 50 ug, twee gehad, maar iedereen die ze gehad heeft schat ze op 60-70, dus ik kan me voorstellen dat de geteste zegel miss de slapste van de batch was. Ik ga uit van 100 ug, maar het had iets meer kunnen zijn), ketamine (niet afgewogen, maar flink wat lijntjes)
Waar: Goafeestje in ruigoord
Wanneer: 25 April
Ervaring: 20+ paddotrips (tot tweeënhalve portie met maoremmer), veel soorten psychedelische research chems gedaan in uiteenlopende doseringen, uiteenlopende doseringen LSD tot 500 ug, paar keer ketamine, en zo'n 20 keer DMT zou ik gokken.

Nou, het is weer tijd voor een goa! Na een tijdje ervoor gechilled te hebben met wat vrienden ga ik erheen, zoals altijd bij het uitstappen word ik overweldigt door een "Ik ben thuis" gevoel wat ik daar altijd heb. Ik besluit rustig te beginnen en ga eerst maar een kopje chai drinken. Na m'n chai gedronken te hebben besluit ik wat te gaan dansen, wat nuchter ook leuk blijkt te zijn. Na 20 minuten heb ik het wel gezien met nuchter en tik ik m'n twee zegeltjes naar binnen.

Ik kijk een beetje rond en loop wat, en besluit nog maar wat te chillen in het kabouterhuisje (de chillout) totdat de acid inslaat. Na iets minder dan een uur merk ik dat ik er niet erg veel van voel; Wat lichte visuals in de vorm van patroontjes in alles, geen diepgaande fractals, kleuren of wat da ook. Besluitend om een rondje dijk te lopen met de hoop dat alles een stuk anders (een stuk trippier dus) is als ik terug ben ga ik erop uit.

Ik vind het opeens een goed idee om A te bellen, zo gezegd zo gedaan. We hebben het even over het feestje en de trips (zij tripte als ik het me goed herinner toen ook), dat m'n trip een beetje zwak is. Ik zeg dat ik wou dat ik meer lsd had; Ze zegt dat ze nog wel wat had liggen en we besluiten dat we "dimensieoverlast" hebben, wat ik nog steeds een geniaal woord vind, maar toen helemaal. Ik heb nu wel wat visuals, bloemachtige patronen in het licht rond de lampen (de lantaarns op de weg tussen de dijk en de kerk, voor de mensen die ruigoord kennen).

Uiteindelijk besluiten we dat ik weer ga bellen als ik wat harder trip en de keta heb gedaan. Het is de tweede keer dat ik ketamine en LSD samen doe, de eerste keer had ik niet zo veel gedaan en had ik het ook al in de comedown gedaan.

Eenmaal terug in het kabouterhuisje leg ik m'n speciaal daarvoor meegebrachte CDhoes op de bar (nouja bar, tafel die ze als bar gebruiken), en leg ik mijn special K erop, om lijntjes te maken. Een beetje gekut met m'n pasje later en de keta ligt klaar om m'n neus in te verdwijnen. Na twee lijntjes te hebben gehad, wacht ik rustig op het effect terwijl ik m'n derde kopje chai van de avond rustig opdrink. Eenmaal de eerste effecten zich aandienen wordt m'n tijdsbesef nogal verneukt. Over een periode van 25 minuten snuif ik bijna al m'n keta op (wat een redelijke hoeveelheid was), 2 flinke ketalijntjes per 5 minuten, terwijl in m'n hoofd minstens anderhalf uur voorbij is gegaan. Eenmaal buiten herken ik helemaal niks meer.

Alles is slechts een vaag symbool van wat het echt is, de kerk lijkt meer op een alientempel dan op een kerk en de hoeveelheid dingen die ik in de witte keien voor de kerk zag overtrof waarschijnlijk het aantal keien dat er lag (dat zijn er een hoop.) Doordat exploderende indrukken van alles en nog wat door m'n hoofd rushden besluit ik weer even naar de dijk te gaan, omdat het allemaal net iets te druk was. Ik kan erg veel hebben maar dit ging wel erg ver, het was alsof ik constant een balon lachgas bij m'n acid had.

Eenmaal naar de dijk lopen verergert de toestand; De weg is zo krom als wat, en begint zich in m'n hoofd te splitsen met gedachtes; De weg is opeens een weg van mogelijke handelingen die ik kan doen; Rechtdoor lopen betekent dus niet persé rechtdoor lopen, maar misschien ga ik wel zitten als ik rechtdoor loop, of ga ik naakt rondjes rennen als ik rechtsaf loop, etc. Ongeveer 50 mogelijke wegen splitsten zich af, ik kies de weg oplopen die naar de dijk lopen betekent. Eenmaal op de dijk op een bankje bel ik A weer.

Op dit moment piekten zowel de acid als de ketamine naar mijn idee; Ik wist niet meer welke wegen ik had genomen, en ik zat tegelijkertijd verschillende dingen te doen. Ik lag op de bank en keek naar de lichtjes, die een soort lijn vormden tussen de nexus en het astrale vlak, de sterren vielen uit de hemel als een soort kaleidoscoop. Aan de telefoon met A viel er weinig een touw aan vast te knopen; Doordat ik steeds vele dingen tegelijkertijd deed klonk het waarschijnlijk wel enorm grappig; Op gegeven moment liep ik door de straat, en wist ik niet of ik nou liep, of ik zat, of dat ik danste in de kerk of dat ik juist ergens op de dijk verdwaald was, of dat ik zat te verdrinken in de gracht...

Ik besluit dat ik nou wel eens wil weten wat ik aan het doen ben, en ik vraag het aan een voorbijganger. Die voorbijganger is waarschijnlijk even tyfushard van de kaart als ikzelf, want het antwoord is "huh, huh, ik kan niet praten, ik ben een boom."

Dit moment was echt zo ruigoordig dat ik nu nog steeds een grote grijns op m'n bek krijg als ik eraan denk xD. De visuals waren echt ongelovelijk; Al m'n zintuigen morphten in een grote waas door elkaar, en ik wist niet wat ik zag, hoorde, voelde of rook; Ik "ervaarde" de wereld, i.p.v hem met afzonderlijke zintuigen waar te nemen. A stelde voor om te gaan dansen, maar dat leek me echt geen goed idee; De explosieve indrukken van het feest waren van een afstand al zeer intens, de golven energie die ervan straalden sloegen me bijna tegen de grond - er naartoe gaan leek me geen strak plan.

Hierna begon de ketamine wat af te zwakken, en wat over bleef was een hele gewone acidtrip, die ongeveer in de vroege comedown/late piek was. Hierna ging ik terug naar het feest, en na nog een kopje chai gedronken te hebben (waarin ik overiginds m'n ogen dicht hield en ergens naar een middeleeuws veld in china afreisde in m'n hoofd, wat erg vet was) heb ik vooral gedanst en met mensen gepraat, standaard gefeest dus. Ik heb er op het moment ook weinig interresants over te vertellen, het is vooral de ketaminecomboervaring die ik wou delen. Ik was ook van plan om lachgas te doen in de piek, helaas had ik geen cracker of spuit bij me :( .

Tot de volgende keer!
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Eenmaal naar de dijk lopen verergert de toestand; De weg is zo krom als wat, en begint zich in m'n hoofd te splitsen met gedachtes; De weg is opeens een weg van mogelijke handelingen die ik kan doen; Rechtdoor lopen betekent dus niet persé rechtdoor lopen, maar misschien ga ik wel zitten als ik rechtdoor loop, of ga ik naakt rondjes rennen als ik rechtsaf loop, etc. Ongeveer 50 mogelijke wegen splitsten zich af, ik kies de weg oplopen die naar de dijk lopen betekent. Eenmaal op de dijk op een bankje bel ik A weer.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt best wel vet, heb nog steeds zo ongelofelijk veel zin in m'n eerste acid trip :)

Wel leuk reportje, maar voor jouw doen middelmatig :P Weinig van de avond beschreven terwijl ik me normaal gewoon kan indenken dat ik daar loop in plaats van jij.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amaranth zei:
Angramar Temenos zei:
Eenmaal naar de dijk lopen verergert de toestand; De weg is zo krom als wat, en begint zich in m'n hoofd te splitsen met gedachtes; De weg is opeens een weg van mogelijke handelingen die ik kan doen; Rechtdoor lopen betekent dus niet persé rechtdoor lopen, maar misschien ga ik wel zitten als ik rechtdoor loop, of ga ik naakt rondjes rennen als ik rechtsaf loop, etc. Ongeveer 50 mogelijke wegen splitsten zich af, ik kies de weg oplopen die naar de dijk lopen betekent. Eenmaal op de dijk op een bankje bel ik A weer.
Klik om te vergroten...
Dat klinkt best wel vet, heb nog steeds zo ongelofelijk veel zin in m'n eerste acid trip :)

Wel leuk reportje, maar voor jouw doen middelmatig :P Weinig van de avond beschreven terwijl ik me normaal gewoon kan indenken dat ik daar loop in plaats van jij.
Klik om te vergroten...

Kan ik me erg goef voorstellen, ik heb eigenlijk alleen maar het ketamoment beschreven, had geen zin om een verder "gemiddelde" trip uit te weiden. 100 µg buiten de keta om is niet echt iets waar ik veel speciaals op beleef, wat patroontjes en blijheid, de verwondering die ik ermee had op die dosis is er niet echt. Dan moet ik toch wel ~200-250 ug nemen wil ik echt loeihard gaan.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk! Ik ken Ruigoord goed dus ik kon met je meelopen. :)

Ben zelf heel benieuwd naar lsd en keta, ze komen vanzelf wel eens op mijn pad.

tnx for the report!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat moment dat je niet wist wat je aan het doen was was voor ons inderdaad hilarisch. Wij zaten toen aan héél veel lachgas tijdens de LSD (met R zen eerste trip zoals je wellicht nog wel weet), maar.. leuk om een keer zo de hele ervaring er om heen ook een beetje te lezen :) Goed report.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk report man.

Heb zelf nog nooit LSD gedaan maar lijkt me wel erg interessant. Ruigoord ken ik wel redelijk goed :) elk jaar gezellig feesje daar @ Solstice. Ook dit jaar ga ik weer ^^

kleine edit, kreeg een erg grote grijns van het volgende:
"Ik besluit dat ik nou wel eens wil weten wat ik aan het doen ben, en ik vraag het aan een voorbijganger. Die voorbijganger is waarschijnlijk even tyfushard van de kaart als ikzelf, want het antwoord is "huh, huh, ik kan niet praten, ik ben een boom."
Klik om te vergroten...


enneh, helemaal mee eens hé !:
zoals altijd bij het uitstappen word ik overweldigt door een "Ik ben thuis" gevoel wat ik daar altijd heb.
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben er ook op solstice uiteraard =].
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha herkenbaar de keta op lsd. enne over een grote hoeveelheid keta, wat versta jij onder grote hoeveelheiden en dikke lijnen?
tevens is het gevoel alsof je continue een ballon neemt volkomen normaal bij hoge hoeveelheiden keta, keta en n2o zijn allebei dissacociatieve anesteticum met een soortgelijk effect, alleen ketamine is wat rekbaarder en langduriger.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik besluit dat ik nou wel eens wil weten wat ik aan het doen ben, en ik vraag het aan een voorbijganger. Die voorbijganger is waarschijnlijk even tyfushard van de kaart als ikzelf, want het antwoord is "huh, huh, ik kan niet praten, ik ben een boom."
Klik om te vergroten...

hahahahhhahahhahahahah serieus geweldig ik lig hier dubbel hahah!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :grin: :grin: :grin:
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Eenmaal terug in het kabouterhuisje leg ik m'n speciaal daarvoor meegebrachte CDhoes op de bar (nouja bar, tafel die ze als bar gebruiken), en leg ik mijn special K erop, om lijntjes te maken. Een beetje gekut met m'n pasje later en de keta ligt klaar om m'n neus in te verdwijnen. !
Klik om te vergroten...

Kijken ze daar niet raar dan? als je midden in de kroeg je keta pakt en een paar goeie lijnen naar binnen werkt?

gr,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."