Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[XTC] Een huis vol met gezellige mensjes.

[XTC] Een huis vol met gezellige mensjes.

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nice report :hearteyes:
Je ergerde je niet om het feit dat ze zaten te snuive maar om het geluid dat ze daarbij maakten?
haha ! :grin:
Zou dat ook nogal onaangenaam vinden, XTC is zalig, zou niet weten wat coke daarop zou kunnen aanvullen op dat gvoel :confused:
's morgens merk je pas wat voor stal je er samen hebt van gemaakt :rock:
want eenmaal je aan de X bent heb je nu eenmaal geen tijd voor opruimen :stoned:
,grtz
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Intoxication zei:
's morgens merk je pas wat voor stal je er samen hebt van gemaakt :rock:
want eenmaal je aan de X bent heb je nu eenmaal geen tijd voor opruimen :stoned:
Klik om te vergroten...

Haha ja, je staat dan op en hoopt dat er geen schade is aan wat dan ook dat niet te repareren valt, herkenbaar :grin: En de tijd heb je wel, maar je denkt aan veel op MDMA, maar niet aan opruimen :P

Mooi report! Dit zijn de ideale omstandigheden om zoiets te doen! :hearteyes:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hehe, lachen!

Alleen TV aan met MDMA? Major turnoff.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dankjewel :grin: Ik heb de foto's geplaatst.
De crash was deze avond dubbel en dik waard. Natuurlijk is dat kut, maar als je weet dat je zoiets moois heb meegemaakt valt het best mee. Het was ff door de zure appel heenbijten, die voorheen mierezoet was.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
DamienDope zei:
Dankjewel :grin: Ik heb de foto's geplaatst.
De crash was deze avond dubbel en dik waard. Natuurlijk is dat kut, maar als je weet dat je zoiets moois heb meegemaakt valt het best mee. Het was ff door de zure appel heenbijten, die voorheen mierezoet was.
Klik om te vergroten...

Ik doelde op de rommel in je huis na zo'n avond, van de crash heb ik persoonlijk nooit veel last. En och ja, het hoort erbij, dus zoals je zegt: het is zeer mooi geweest, het kan nu eenmaal niet blijven duren. De gasmasker-foto heb ik al gezien, vet :) Toevallig zat er een vriend van me zaterdag in min of meer vergelijkbare omstandigheden ook in zijn huis zo, ik dacht eerst dat jij hem was, maar de films zijn niet dezelfde, en het gasmasker ook niet, dus jij bent hem niet :grin:
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha nice report :grin:
en kijk die 3e foto, die joint XD precies op het verkeerde moment genome, of die gozer kan gewoon niet ontzettend goed draaien :mrgreen:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
twenty4seven zei:
haha nice report :grin:
en kijk die 3e foto, die joint XD precies op het verkeerde moment genome, of die gozer kan gewoon niet ontzettend goed draaien :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die gozer ben ik, en draaien kan ik wel hoor :wink:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk report, kan me de teringzooi al voorstellen :P
XTC snuiven lijkt me niet zo'n strak plan trouwens, de bindmiddelen waar zo'n pil uit bestaat zouden er best eens voor kunnen zorgen dat gecrushte pillen nauwelijks effectief zijn.
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je komt me zeer bekend voor. Je woont in Zuid-Limburg toevallig?
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wanneer? Zaterdag 13 November 2010.
Wie? Ik, R, S en nog 4 anderen die ik voor het eerst leerde kennen, maar ik ben hun naam ff kwijt.
Wat (Nicotine, Caffeïne), Wiet, Hasj, Alcohol, XTC en coke.
Waar? Bij mij thuis

Ik had de vorige week met R afgesproken om bij mij thuis te gaan hangen, gewoon om te chillen. Het idee was dat we mephedrone gingen pakken en wat blowtjes gingen roken, want mijn ouders waren niet thuis. Hij zou ook wat mensen meenemen.
Ik kreeg vrijdag te horen dat de Mephedrone zaterdag niet binnen kon komen, maar een andere dag, dus ik vroeg R om nog wat leuks mee te nemen.

Zaterdag was het zo ver, na mn werk ging ik even wat eten. Ik zet wat dubstep aan en ga een jointje roken met wat wodka 7up erbij. Om 9 uur 's avonds ging de bel en stonden ze voor de deur. Ik doe een gasmasker, een een soort van motorbril (die lijkt op een ski-bril, ik zal nog een foto daarvan plaatsen vanaaf) en een muts op en doe open. Vond het wel grappig, want dat verwacht je niet als iemand opendoet.

Toen iedereen binnen was kwam alle zooi op tafel, niet alleen drugs, maar ook grote hoeveelheden snoep, frisdrank, chips en andere lekkere versnaperingen. Meteen gingen we jointjes draaien en die buiten oproken. Nou ja, meteen... Ik was met mijn stonede harses mn joint kwijtgeraakt, in mijn huis! Ik heb gewoon een nieuwe gedraait en ook mee naar buiten gegaan. Daarna had ik wat pillen overgekocht, met het idee 1tje nu te nemen, 1tje met een feest waarvoor ik er dus 2 zou meenemen voor andere maten van me.

We rookte onze jointjes op en gingen weer naar binnen. De pil die ik eerder had begon al vrij snel in te werken, na 10 minuten al. Eventjes bleef het effect vrij mild, maar na een half uur klapte die er hard op. Ik had nog nooit een hele pil genomen en dit waren vrij sterke (witte duifjes). R had wat films meegenomen, wat hij vaker doet als we bij mij gaan chillen. We gingen American Pie 4: book of love kijken. De film was best wel komisch, we hebben best veel gelachen. Ook de geile blondjes in de film waren leuk, ze waren ook zo veel mooier op MDMA.
Ondertussen begonnen mijn maten al wat spastischer te bewegen en we besloten maar om kussens en dekens van boven mee te nemen. A besloot om maar op de grond te gaan liggen met een deken en een kussen. Wij gingen op een heerlijk comfortabele hoekbank te zitten met onze voeten op tafel.

Toen de film was afgelopen nam ik nog een halve bij en zette ik dubstep op. Dat klinkt zo mooi op de surround sound en helemaal met MDMA op.
Ik voelde me zo ongelooflijk lekker en ik vond het zo fijn. Een gevoel van vrede, kalmte en samenhorigheid kwam op. Heel mijn lichaam tintelde ook. Iedereen was ook superrelaxt, veel kletsen en elkaar beter leren kennen. Iedereen zei ook constant hoe ze het naar hun zin hadden en hoe fijn ze het vonden.

We waren ondertussen naar buiten gegaan, rondje lopen en wat blowen. Ik vond het toen leuk om die motorbril mee te nemen.
(Ik had die ene die ik kwijt was ondertussen gevonden) en gingen verder met chillen en wat Comedy Central kijken.
Mijn gevoel kon niet meer stuk! MDMA is toch echt wel de lekkerste drug die ik ooit op heb. Ondertussen had ik weer een halve pil erbij genomen.
Ondertussen waren we allemaal vaag, onder de dekens, op de bank. Muziek pompt nog steeds uit de speakers..

Na een tijdje gingen er twee weg om coke te kopen. Na een half uur kwam nog een andere maat van R langs, die ook even bleef chillen.
Toen de twee anderen terug waren gingen ze meteen naar de keuken om coke te snuiven. Ik besloot om ook maar een lijntje te pakken, om te kijken hoe het was.
Het MDMA gevoel werd minder en ik had geen zin om te slikken en dan te moeten wachten, dus ik crushte een halfje en snoof die op.
Een echt idee heb ik niet kunnen krijgen van hoe coke nou voelde, aangezien ik al vaag was van de pillen. Ik heb daarna geen coke meer gepakt.

Ik begon me na een tijdje wel een beetje te storen aan het feit dat 3 mensen constant in de keuken zaten te snuiven. Maar gelukkig kwamen ze er later weer bij zitten. Waarschijnlijk stoorde ik me niet aan het feit dat ze zaten te snuiven, maar aan het geluid dat ze maakten erbij.
R bleef wel een lange tijd in de keuken zitten en vroeg enkele keren of hij er gezellig bij wou komen zitten. Ik begon me een heel klein beetje zorgen te maken, aangezien hij constant zat te snuiven en gekke bekken zat te trekken.
We zette nog een film op, Alien Vs Predator, maar niemand volgde er iets van of boeide het, dus ik zette het geluid uit en de muziek weer aan. De film zorgde liep wel een beetje synchroon met de muziek, of zo leek het in ieder geval.

Desde later het werd, des te meer ik me vager ging voelen en desde minder het warme love-gevoel werd.
De rest van de avond was gewoon fucking waus zijn, gekke spastische bewegingen maken en gekke bekken trekken. Wel vermakelijk hoor. In de tussentijd had ik nog een pil gecrushed en opgesnoven.
De tijd ging ook hartstikke snel voor ons gevoel. R was ondertussen tegen 4-5 uur al op de bank in slaap gevallen. Ik stond best wel te kijken, gezien de hoeveelheden die hij op had.
Het begon al langzaam licht te worden na 6en en we besloten maar om 8 uur naar bed te gaan. Geslapen heb ik niet, wel in bed gelegen, en anderen sliepen ook maar licht. Om 12 uur stonden we weer op.
Ik kwam beneden en besefte toen pas wat een teringzooi we hadden achter gelaten, overal asbakken, troep op tafel, in de keuken enzo. Ik begon me langzaam steeds kutter en brakker te voelen.
Crashen is niet fijn en ik had echt niet verwacht dat dit zo heftig kon zijn. Heel de dag lang heb ik dat vage gevoel gehad.
Daarna ruimden mijn maten de grote troep op, zoals flessen, borden, bekers, lege zakken, etc. Toen ze tegen 2-3 uur weer weg waren ruimde ik de rest op.

Dit is één van de geweldigste, zo niet de geweldigste avond die ik heb gehad oiv drugs. Het is zeker voor herhaling vatbaar, maar dan drink ik er niet bij, drink ik minder fris en koop ik lichter eten, want ik zat snel vol.
Over coke kan ik niet echt een oordeel geven, want ik weet nog niet echt hoe het voelt. Daarnaast had ik er wel een kut gevoel van in mijn keel, een beetje koud en zuurachtig gevoel. Daarnaast snuif ik ook geen pillen meer, want volgens mij werken ze stukken beter als je ze slikt. Ik weet niet of het ook zo is met pure MDMA.

Ik heb natuurlijk ook op DF gezeten en het was te merken dat ik het zo fijn vond aan de posts die ik achter liet, enkele voorbeelden:
DamienDope zei:
Op en top goed!!! Knetter + waus :stoned: :xtc: :hearteyes:
Huis vol met chille mensen!
Klik om te vergroten...

DamienDope zei:
Net nog een halfje genomen en wat jointjes gerookt, 'k voel me écht relaxed :grin:
Klik om te vergroten...
DamienDope zei:
Intoxication zei:
DamienDope zei:
Wiet, Hasj, Alcohol, Nicotine en de topper van de avond: XTC!!! :xtc: :hearteyes:
Ik voel me echt kk lekker en mn huis zit vol met hartstikke aardige en chille mensen :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes: :hearteyes: veel plezier !!!
Klik om te vergroten...

Ja dat heb ik zeker!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Geen woorde hiervoor :grin: :wave:
Klik om te vergroten...
DamienDope zei:
Op en top goed!!! Knetter + waus :stoned: :xtc: :hearteyes:
Huis vol met chille mensen!
Klik om te vergroten...
DamienDope zei:
Helemaal wappie :openmouth:
Klik om te vergroten...
DamienDope zei:
:stoned: :beer: :xtc: :hearteyes: :rock:
Klik om te vergroten...

Hier zijn de foto's van deze magische avond:




Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."