Ketamine - first try.
Wanneer: Op een Zondag middag (September 2010)
Met wie: mijn lieve vriend <3.
Wat: Ketamine.
Waar: thuis.
Ketamine vond ik eerst eigenlijk best eng... en heb hier ook een tijd over zitten nadenken, en informatie opgedaan.
Mijn vriend was er al een tijdje nieuwsgierig naar, en wilde het wel eens een keer proberen. Een vriend van ons was dat weekend jarig en gaf op vrijdag avond een feest.
Die vriend (Q.) van ons wilde eigenlijk graag Ketamine proberen op zijn verjaardag, dus dachten wij nou dan halen wij dat voor je!
A. (mijn vriend) probeerde het dus op het feest, maar voelde er niet zo veel van... alleen een beetje space. We wisten dat je met Ketamine wel op moest passen, en tja wij zijn dan liever maar even wat té voorzichtig
![:)]()
. Nou mijn vriend vond er niet zo veel aan dus die nam toen toch ook maar een pilletje (wat ik al gedaan had
![:tongueout:]()
).
Maar goed de dag...
We waren op de vroege zondag middag een beetje tv aan het kijken en wat praten over het feestje van Q. Op een gegeven moment hadden we het over hoe A. de Ketamine op het feestje had ervaren nu we er zo op terug keken. Hij vond het wel leuk, maar het was niet iets vernieuwends.. hij was een beetje spacy alleen en verder niks (vrijwel nog bijna nuchter).
Ik begon op internet te lezen over Ketamine, want ik werd stilletjes van binnen toch wel nieuwsgierig om het eens te proberen. Na het één en ander gelezen te hebben, en wat filmpjes bekeken (Spuiten&Slikken -> Ketamine) had ik ineens het gevoel dat ik er klaar voor was. Dus keek ik mijn vriend op een bepaalde manier aan..
![:tongueout:]()
. Natuurlijk even mededelen dat ik er klaar voor ben en het zeker wist.
Dus besloten we het om het te doen, voor hem een tweede keer en misschien deze keer ook een betere ervaring voor A, en daarbij heb je hier (voor zover ik weet) geen kater van of wat dan ook en daarbij duurt het maar zo ong. hooguit een anderhalf uur (??).
Nou wij hadden twee lijntjes neergelegt.. nu wel meer gedaan dan dat A. op het feestje had genomen. Nadat we lijntjes nasaal hadden genomen gingen we rustig liggen op bed en samen gamen (GTA4(H)) en we zouden het wel tegemoet komen! Ik voelde de Ketamine op een perfecte manier door mijn neus heen, maar wat een walgelijke smaak *walg...*.
Maar dat heb je er toch wel voor over! Nou we lagen dus rustig op bed, me vriend aan het gamen en ik ging shagy's voor ons tweeën draaien (wij roken absurd veel onder invloed xD bad habit?:P). Terwijl ik aan het draaien was merkte ik wel dat het al wat anders ging dan normaal.. normaal heb ik binnen 4 sec een perfect shagy, nu in 1 minuut?..
Mijn vriend schrok opeens.. hij schrok van het gevoel, maar was al weer erg snel rustig, hij voelde zich opeens zo zweverig. Hetzelfde had ik ook, maar ik schrok niet ik vond het heerlijk eerlijk gezegd, alsof ik op een wolkje aan het zweven was^^. Eerst draaide ik even onze shagy's af en wilde toen wel eens weten hoe het nou toch zou voelen als ik ging staan! Nou met enige moeite kwam ik dan overeind *zou ook wel ergens lui-heid zijn (A)*. Het voelde zo raar..en nieuw! Wat ik alleen maar super leuk vond, ik liep op mijn knieën, alsof je met je knieën net als een hovercraft een klein stukje boven de grond zweeft maar af en toe de vloer raakt.
Mijn vriend ervaarde dit zo ongeveer wel het zelfde, wat ik erg leuk vond dan begrijpen we van elkaar hoe je je voelt.
Na een korte tijd bedachten we ons om leuke plaatjes op partyflock te gaan kijken en een lekker muziekje op te zetten (Spootnik --> Tekno). We wisten nou eigenlijk niet of het geluid wel of niet hard stond we hoorde het prima dus het zal wel goed zijn dachten we, haha het bleek achteraf héél zacht te staan. Daar moest ik achteraf ook heel erg om lachen omdat ik wat muziek betreft het juist graag hard heb staan :') of het niet goed kan horen..
Wat ik erg interessant vond was mijn slechte coördinatie en dat ik weinig tot geen gevoel had. We waren zweverig en zeker lacherig (melig..) en dan doe ik soms nogal een lompe dingen om uit te proberen,
![:tongueout:]()
. Dus gaf ik mezelf dus gewoon echt een stomp voor me bek om het maar even zo te noemen, en het was écht hard
![:tongueout:]()
en ik voelde niks en dat vond ik echt zo raar/leuk/apart/leuk, A. lag helemaal dubbel
![:tongueout:]()
. Leuke ideeën.. ja dat kregen we wel ja het was zo gezellig (nou hebben wij het om heel eerlijk te zijn altijd gezellig met/zonder drugs), onze wijsvinger naar neus brengen ging moeilijk. Rizla Rood vloeitjes gooien naar een bepaald punt, dat ging erg moeilijk als we recht voor ons uit mikte gingen de meeste pakjes vloei alle kanten op behalve de goede. We ware er in ieder geval echt van aan het genieten, en dat is belangrijk.
We hebben nog even gek staan dansen want dat voelde allemaal zo raar, zweven maar wel op een bepaalde manier elastisch (moeilijk te omschrijven).
Dan komt die tijd.. uitwerk-tijd.
Dat gebeurde voor mij op een fijne manier, het Ketamine gevoel nam gewoon geleidelijk weer af totdat ik me gewoon weer voelde zoals voor de Ketamine.
Was mijn aller eerste ervaring met Ketamine en die heb ik eigenlijk goed beleeft. Weet dat het nog veel heftiger kan maar dat hoeft van mij allemaal (nu nog) niet, sowieso geen k-hole voor mij dat is voor mij dan wel weer te heftig.
Voor mij (en mijn vriend) was dit zeer geslaagd.
Bedankt voor het lezen (hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen) en ik hoop op leuke reacties.
* heb mijn best er op gedaan, ben nog geen ervaren report-schrijver dit is pas mijn 2e (: .
P.S: Heb in deze periode (tussen het gebruik en deze dag vandaag) nog een tweede ervaring gehad, die was helaas wat minder (maar die horen erbij).
Waarschijnlijk had ik iets te veel Ketamine en voelde ik me erg inmezelf getrokken, ik was toen met mijn vriend en twee andere vrienden, realiseerde me soms echt van: ohja jullie zijn hier ook, of waar ben ik zelf? Voelde me niet goed maar ook niet slecht, en daar houd ik niet van ik wil het één of het ander.
Ben benieuwd hoe mijn ooit 3e ervaring zal zijn, maar heb hier geen haast mee alles op zijn tijd
![:wink:]()
.
Groetjes van Scharrelboom.