Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA op Lunapark (1x voor mn vriendin)

MDMA op Lunapark (1x voor mn vriendin)

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik heb er weer een avond opzitten zeg. Ik ben nu net wakker en ik MOET het gewoon opschrijven :grin:

Wie: Ik, mn vriendin genaamd L, en 6 vrienden waarvan er 2 toe doen in dit verhaal, genaamd E en R.
Wat: Ik en L MDMA, E en R Speed.
Waar: Lunapark in de maassilo.
Waarom: Omdat het kicke is :grin: hahaha



Het begon allemaal zo. We liepen naar binnen, jassen in een kluisje, heel die gang doorlopen naar de hoofdzaal. Ik had het pakje om me lul geplakt haha en dat werkte prima met fouilleren. (Ze voelde heel goed in me sokken en mn broek werd helemaal uitgekamd tot aan mn ballen zelfs). Ik zei gelijk tegen mn vriendin ik kan niet wachten en ging gelijk naar de wc om mijn 1e dosis te nemen. Ik wilde eerst capsules kopen en daar van te voren een goede hoeveelheid in doen maar dit was er niet meer van gekomen, dus dan maar likken. Ik me vinger erin, dikke laag en hoppa in mn smoel. Ik kom terug, zegt mn vriendin dat ze niet wist hoe ze moest doseren. Dus ik zei nou dan doe ik me vinger erin en mag jij em aflikken (wat ze kkgeil deed btw haha). Afijn, het was haar eerste keer, dus ik gaf haar een stuk minder als ik. Zij bijna kotsen van de smaak haha. Terwijl we stonden te wachten op het effect, stonden we ook aan de zijkant te wachten op een aantal vrienden die later kwamen, samen met E en R die al aardig aan het losgaan waren (waren inmiddels aan hun tweede lijntje bezig al). Maar het was daar koud, en mijn gevoel was dat het daarom zo lang duurde voordat het bij ons insloeg. (we stonden daar een uur uiteindelijk). Wij na dat uur na dat uur naar een plek waar veel mensen waren. En wachten. Niks. Na 1,5 sinds vorige lik zeg ik tegen mn vriendin ik ga even naar de wc. Ik weer een flinke lik naar binnen en gaf het pakje mee aan haar en zij ook een flinke lik. Inmiddels was er een beetje in mn zak gevallen, waar een paar flinke kristallen tussen zaten. Ik denk, dag, dit duurt te lang en hoppa die ook naar binnen.

En na een half uur BOEM ik was in de zevende hemel! :grin: Voelde me zo lekker en ik zweefde helemaal, had het lekker warm en super naar mn zin. Gelijk kauwgom in mn smoel want de laatste keer dacht ik hey! ik houd mn kaken stijf op elkaar dan bewegen ze niet. Ja dom, ik deed dat zo krachtig toen dat ik er een week last van heb gehad. Dus ik dacht nu, kauwgom. Tsja, die kauwgom moest volgens mij dood ofzo want ik kauwde met enorme kracht hahaha. Maar ik was lekker aan het dansen, ik kijk naar mn vriendin. Nog niks.. Ik loop naar haar toe, geef het pakje en zeg neem wat bij, als je wilt. Zij zo ja moet ik dat nou wel doen blablabla ik zeg lieverd, je moet doen wat jij denkt dat goed is, Ik vind het alleen zo zonde dat je niks voelt. Zij werd ook een beetje down omdat ze zich er erg op verheugd had. Na 10 minuten denken ging ze toch maar even naar de wc. Achteraf bleek dat ze een aardige vinger naar binnen had gewerkt haha.

Na 15 minuten sloeg het bij haar in. Ze was even naar beneden om te roken en daar sloeg het in (ze was met E en R). Dus ik stond te dansen en ik zie ze aankomen, en ook mn vriendinnetje met zo een strakke big smile. Ik ging bijna janken! Wat vond ik het mooi dat ze zich fijn voelde!! Toen hebben we eerst heel lang geknuffeld en ik heb geloof ik 100x gezegd dat ik zo blij voor der was. En toen heb ik haar even met rust gelaten zodat ze kon genieten. Nou ze ging helemaal op in de muziek. Op een gegeven moment zij ze tegen mij Mick, mijn armen gaan gewoon alle kanten op in golvende bewegingen! haha. Ja dat kan he :grin:

We hadden zowiezo geloof ik 6 flesjes water op per persoon. Heel veel mensen daar hadden ook xtc of mdma op want zodra het insloeg bij mij zag je mensen gelijk weer glimlachen naar je en ik heb met superveel mensen gepraat en gelachen en weet ik veel. Op een gegeven moment ging ik water halen, kom ik onderweg een gast van 30 en een vrouw van 40 tegen. Allebei strak. Die gast wilde een sigaret pakken voor de vrouw, maar kon er niet bij. Hij geeft mij een flesje water, zn peuk en ging in zn zakken voelen. Hij geeft die vrouw een sigaret en ook zichzelf. Daarna buigt hij voorover en zegt, omdat je zo lief ben mag je het houden. Ik --> :openmouth: oke!

Er was ook nog een man die had een aparte samentrekking van zn mond. ipv dat hij zn kaken bewoog of kracht zette, maakte hij een zoen beweging. Maar hij kwam nogal vrouwelijk over dus eerst dacht ik dat hij me ja.. wilde versieren ofzo. Dus ik loop naar hem toe en zeg, heb je het naar je zin? Hij: jamanhetisechtfantastischenikhebhetzonaarmezinenjij? ja ik ook :grin: ij zat dus ook aan de mdma alleen dat was zn spastische trekje haha. Fantastisch!

Het was wel na 3 uur uitgewerkt bij mn vriendin. Ik had stiekem nog een beetje bijgenomen dus ik was totaan thuis onder de zode. We hebben toen we thuiskwamen (rond 6 uur want L moet werken vandaag) nog lang gepraat over de avond. Hieruit bleek in ieder geval dat het goed bevallen was. Nu snapt ze eindelijk wat ik bedoel, want daarvoor zij ze wel ja, maar wist ze het niet. Nu wel :grin: ze zei in ieder geval dat we de volgende keer echt van 10 tot 7 helemaal strak en los gaan samen, daar had ze zin in. Mooi!

Al met al een heerlijke nacht. Conclusies zijn voor mij, eerder eten (wij hadden rond half 10 gegeten en rond half 12 de eerste lik genomen). Ik denk dat dat er ook invloed op heeft gehad. Verder moet ik de eerste keer likken meer nemen. Ten derde moet ik E en R koesteren als vrienden, zij zijn zo geweldig en open minded. Sta ik helemaal strak te staan naar hun te glimlachen, en nog vinden ze me niet raar :grin:


Thanks voor het lezen! ik heb een foto gemaakt met R zn camera dus die is nog onderweg! Op naar de volgende party met MDMA! :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#2
je word gefouilleerd voor je een luna park binnen gaat? Dat bestaat niet volgens mij in belgie...

Verder wel een mooi en aangenaam report
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aaah wat een lief reportje
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
seth zei:
je word gefouilleerd voor je een luna park binnen gaat? Dat bestaat niet volgens mij in belgie...

Verder wel een mooi en aangenaam report
Klik om te vergroten...

ja het is echt :) maar ik hoorde dat het kwam omdat vorig jaar Lunapark in de Maassilo uit de klauwen is gelopen. Grote vechtpartij met wapens en weet ik veel wat. Gefouilleerd met poortjes en al :mrgreen:

werd denk ik ook meer naar wapens gezocht want op een gegeven moment in de avond steek ik me vinger in me zak, kijk of er een grote kristal op ligt en like me vinger af. Kijk naast me, bewaker die naar me glimlacht :P
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#5
luchtigtoetje zei:
seth zei:
je word gefouilleerd voor je een luna park binnen gaat? Dat bestaat niet volgens mij in belgie...

Verder wel een mooi en aangenaam report
Klik om te vergroten...

ja het is echt :) maar ik hoorde dat het kwam omdat vorig jaar Lunapark in de Maassilo uit de klauwen is gelopen. Grote vechtpartij met wapens en weet ik veel wat. Gefouilleerd met poortjes en al :mrgreen:

werd denk ik ook meer naar wapens gezocht want op een gegeven moment in de avond steek ik me vinger in me zak, kijk of er een grote kristal op ligt en like me vinger af. Kijk naast me, bewaker die naar me glimlacht :P
Klik om te vergroten...

als ik op mdma zit glimlacht iedereen ook altijd... :wink:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me echt ranzig kut om op Lunapark je eerste mdma ervaring mee te maken. Leuk report, maar die waardevolle eerste keer zou je toch moeten bewaren voor een specialere betere keer. But who am I :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
Aaah wat een lief reportje
Klik om te vergroten...

Mooi zo :grin: want zo is elke keer dat xtc/mdma heb gebruikt ook geweest. Ik word super vriendelijk en bewust van anderen. Verder is alles heel mooi en fijn. :)
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha vetjes man :P
Echt supergrappig om te lezen... :P

Als je echt hard wilt gaan op mdma kristallen, is ze fijn maken en opsnuiven een aanrader :P
Dan ga je geniaal hard haha :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
NorthernLightBE zei:
Lijkt me echt ranzig kut om op Lunapark je eerste mdma ervaring mee te maken. Leuk report, maar die waardevolle eerste keer zou je toch moeten bewaren voor een specialere betere keer. But who am I :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Nou ja, zij houd van die muziek, we waren met onze beste vrienden, het was super gezellig (op voorhand al), de sfeer daar was goed, onze mood was goed.

Ik vind het een prima locatie voor een eerste keer.!! en zij ook :hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daar gaat je neus toch finaal van naar de tering? :P
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#11
Biertje zei:
Daar zou ik mee oppassen.
Klik om te vergroten...

Ik heb die fout ook gemaakt.
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
luchtigtoetje zei:
Daar gaat je neus toch finaal van naar de tering? :P
Klik om te vergroten...
Ik heb nergens last van? :P
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuk reportje, man. Klinkt als een heerlijke MDMA-ervaring. good times. :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het nog steeds zo ontzettend schattig hoe jij altijd over je vriendin praat. En dat je het erg vond dat ze niks voelde, dat herken ik wel ja.. zo ben ik ook, ik voel me pas helemaal chill als iedereen het naar z'n zin heeft. :P
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja precies, ik wijd mijn leven aan hoe zij zich voelt :hearteyes: :hearteyes:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Daar zou ik mee oppassen.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
NorthernLightBE zei:
Biertje zei:
Daar zou ik mee oppassen.
Klik om te vergroten...

Ik heb die fout ook gemaakt.
Klik om te vergroten...

nou tot nu toe gaat het prima :) en ik bedoel het niet letterlijk he. Ik heb haar tevredenheid hoog in het vaandel maar wel tot op een zekere hoogte, en in grote lijnen. Ik heb ook mn eigen leven.

Maar haar gelukkig zijn vind ik wel belangrijk ja :hearteyes:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik weet niet hoe zij als zichzelf is, maar ik zou oppassen dat je daardoor geen vangnetje wordt.
Dat is namelijk niet erg prettig, kan ik je vertellen.

Anyway, volgens mij zit dat wel helemaal goed bij jou. :flushed: :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
luchtigtoetje zei:
nee joh zij en ik zijn al 5,5 jaar bij elkaar.
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
nee joh zij en ik zijn al 5,5 jaar bij elkaar. Ik ben heus niet iemand waar je makkelijk overheen loopt. Maar met speciale gelegenheden wil ik het gewoon goed genoeg voor haar maken. En het is ook voor mezelf. Als zij het fijn heeft, heb ik het meestal daarna fijn :wink: :wink: :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."