#1
Ontzettend goed geschreven AT. Ik heb meerdere psychoses van anderen mee gemaakt en herken heel veel van jouw verhaal daarin. Daarbij denk ik dat ik zelf een psychose heb gehad en ook daar herken ik weer heel veel van in jouw omschrijving. Ik heb verder niet veel toe te voegen aan je topic, maar wilde wel even zeggen dat ik het echt goed omschreven vind.