Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsK-hole in de Waalhala; Planckraar

K-hole in de Waalhala; Planckraar

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#1
super report :grin:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
mooi
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooi report man
enne Tekno feestjes in de Waalhalla zijn de shit!
andere feesten zoals Acid Flash en Deep Cutz trouwens ook
kom je vaker in de waalhalla trouwens?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Leuk geschreven.

Dat is bij dat skatepark right?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report, nog verrassend detailvol verwoord; dat was een goed feestje hè :grin:.

Ik heb mijn report'je' van de avond trouwens ook maar even opgeschreven (al ging die niet zó diep, maar he ik had ook niet per ongeluk een hele halve gram gedaan :tongueout:) omdat ik toch nog nooit een ketamine-only reportje had gemaakt :)
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook zeer interessant, al moet ik zeggen dat een k-hole op een feest nog niet iets is wat mij leuk lijkt :tongueout:

Jullie twee zijn wel weer in waardering en bewondering gestegen bij mij :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yep, dat was in het skatepark; Ik ben er nooit eerder geweest, maar zal er als er weer zo'n vet feest is zeker komen! :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Yep, dat was in het skatepark; Ik ben er nooit eerder geweest, maar zal er als er weer zo'n vet feest is zeker komen! :)
Klik om te vergroten...
Geniale plek om dat te doen. :) Ben laatst daar nog geweest, dan wel om te skateboarden.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wie: Ik, Azgaza
Wat: Ketamine, S-enantiomeer ongeveer 500 mg, nasaal
Waar: Op een teknofeestje in Nijmegen
Setting:

De setting was een heel gezellig teknofeestje in nijmegen, die legaal was maar vrij illegaal aanvoelde; Er was eigenlijk alleen wat security die op wapens controleerde, misschien ietsjes strenger dan ruigoord (fouileren, maar binnen werd gewoon geblowt en gebruikt), met een ongelovelijk lekkere bas. Ik ging erheen met Azgaza (die ik vanaf nu A noem), verder wou niemand mee en het was ook wel weer eens gezellig specifiek met haar te chillen, was alweer een tijdje geleden namelijk dat we niet in een groepje wat gingen doen (wat ook super leuk is.)

Eerst ging ik naar de WC om wat sleutelpuntjes te pakken, omdat ik de sfeer nog niet vertrouwde om openlijk drugs te nemen - toen dit insloeg ben ik op een stoel gaan zitten achter een ijzeren hek, wat de meest rare en absurde zitplek was die je je voor kon stellen. Hier zat ik te kijken naar het feestje door het hek, en ik bedacht me opeens dat ik het cliche beeld heb van een drugsgebruiker die naar lampjes en muziek kijkt, wat best grappig was.

Na een poos daar begint de keta uit te werken, en gaan we beide naar een hooggelegen bank waar de keta weer tevoorschijn komt. Ik strooi wat op een spiegeltje, het is erg donker en ik kan totaal niet zien hoeveel het is, wat achteraf gezien ruim drie keer te veel blijkt te zijn. Hier kom ik echter pas achter bij het snuiven; Ik merk meteen dat een absurde hoeveelheid ketamine in m'n neus zit, dit is duidelijk aanwezig, pijnlijk en voelt alsof al m'n slijmvliezen onder de brandende kristallen zitten.

Al na 3 minuten worden de effecten merkbaar; Ik praat ongelovelijk vaag en scheef tegen A, die ook iets te veel nam maar zeker niet zo ernstig als ik. Langzaam valt m'n lichaamsbesef en visuele beeld van de wereld weg, vreemd genoeg praat ik nog wel, alleen is het totaal scheef en gestoord, en is m'n geheugen van die periode een brij; Ik kon me in elk geval niet bewegen en zowat al het contact met de buitenwereld was afgesneden.

Opeens komt een soort angst dat de bank en het materiaal waar hij op zat in zou storten, waardoor ik en A dood zouden gaan; maar tegelijkertijd voelde ik dat de tijd niet bestond, wat voor een paradox zorgde; Ik voelde me tegelijkertijd onstervelijk en op het punt om dood te gaan, en dacht tegelijkertijd dat doodgaan irrelevant was als dat ik het wou ontwijken omdat ik irrelevant was, sinds ik uberhaubt niet bestond. Wat was ik? Er waren geen dimensies, ik had geen vorm, geen geschiedenis, geen toekomst.. En wat maakte het nog uit? Had ik niet alles bedacht, op een solipsistische manier? Ik bedenk me dat de gedachte redelijk psychotisch en schizofreen is, maar het maakt me weinig uit omdat ik bedenk dat in een K-hole je best psychotisch en schizofreen mag denken.

Ik bedenk me dingen over dissociatieven, en bedenk me een topic op DF over methoxetamine; Vervolgens analyseer ik mezelf, en zie ik allerlei stukken van andere mensen hun persoonlijkheid in het mijne.

Ik zie een groot stuk persoonlijkheid van m'n nogal aparte ex, en sinds m'n eigen ego totaal dood is voel ik me voor een korte periode letterlijk haar. Dit, samen met het woordje "schizofreen" in dat topic, en de foute interpretatie van schizofreen als "meervoudige persoonlijkheidsstoornis" triggert een soort rare staat waarin ik om de nanoseconde een ander persoon ben, totdat ik de hele mensheid eens ben geweest maar te kort om er iets nuttigs van te maken. Tegelijkertijd lees ik een SMS die A naar haar vriend Ri stuurt, terwijl ik visueel toch niets kan zien, maar vreemd genoeg haal ik wel het woord "Scheef" eruit, wat achteraf ook echt bleek te kloppen.

Ik besefte me dat ik nog nooit in m'n leven me zo *raar* heb gevoeld, en besefte me dat ik een soort toppunt van raar had bereikt; Planck-raar, een standaardmaat voor raar waartegen al het andere raar zou moeten worden opgemeten. Na een half uur ongeveer keert m'n zicht enigsinds terug, ook al voel ik me als een klont bewustzijn dat binnenstebuiten was uitgesmeerd over het leer van de bank. Ik wil graag naar de WC, maar na even kort op te staan bedenk ik me toch dat dat onmogelijk gaat lukken. omdat ik te verdoofd ben er iets aan te snappen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."