Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbenzo fury (live)

benzo fury (live)

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GnoomLid
01-01-2024, 00:00
#1
Boys,

Na een kleine pilsavond de MDMA kristalletjes niet kunnen laten liggen. De maximaal 300mg is opgegeten samen met een vriendje. Hij is reeds naar huis gegaan, edoch heb ik de verleiding naar de aanwezige benzo fury (6APB) niet kunnen weerstaan.

Aangezien ik sinds tijden een fervent lezer ben van dit forum wil ik iets terug doen; de komende minuten en, hopelijk, uren, zal ik verslag doen van mijn benzo fury trip. Enige huishoudelijke mededelingen: Zoals gezegd, ik ben alleen. Ik heb er zin in. Ik weet dat dit niet super handig is, maar ja, afgelopen vrijdag mijn bachelor eindelijk gehaald dus who cares!? Zonder gekheid, ik ben me ervan bewust dat ik nu alleen "lekker ga", let's do this!

*Update*

Ik zit lekker in mijn kamertje in Rotterdam Kralingen, tune of the night is Pan Pot - Alles, want alles is lekker. Heb zojuist max. 50mg gesnoven en wacht het af.

Ik heb het overigens gesnoven omdat het sneller schijnt te werken en, niet onbelangrijk, sneller afzwakt. Spannond, ben benieuwd! Keep you posted.
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Leef je nog? :wave:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb nu 3 maal 6-APB genomen.
De rush is niet als MDMA, maar de rush van MDMA is er bij mij sowieso niet meer naar verloop van tijd.
Het heeft een langere halfwaardetijd. Bij MDMA blijf ik constant meer nemen, niet bij 6-APB.
Ik vind het een prima goedje. Voor ervaren gebruikers die minder gaan ervaren van MDMA misschien zelfs beter dan MDMA.
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben je dood?
m
monkeymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
overdosis?
G
GnoomLid
01-01-2024, 00:00
#6
No no! Leef nog, was niet echt een succes en, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dacht niet meer aan dit topic tot ik een bezorgd inboxberichtje (en dus mail) kreeg..
O
OMdmARLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar, komt er nog een klein tripreportje? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."