Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Herkenbaar verhaal. Heb zelf redelijk wat ervaring met truffels, maar ben op 10 gr. van deze apparaten verschrikkelijk bad gegaan. Wij begonnen ook buiten, op een lekker rustig plekje in de natuur. Op voorhand perfecte setting, maar al heel snel kreeg ik het gevoel dat ik daar weg moest. Ik voelde me heel raar, 'unheimlich' is de beste omschrijving. Ik werd echt bang, omdat ik doorkreeg dat ik bad zou gaan. Best bizar, zo'n gevoel had ik nog nooit gehad. Ik was op dat moment ook niet sterk genoeg om mezelf gerust te stellen en dat was best een zure. Ik zal jullie niet vervelen met hoe mij uiteindelijk thuis is vergaan, maar fraai was het niet.. Moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat ik best brak was van de avond ervoor en eigenlijk, omdat de rest pas later kon trippen dan aanvankelijk het idee was, er niet zo'n goed gevoel meer over had. Voor mij is nu wel erg duidelijk geworden dat setting maar vooral 'state of mind' allesbepalend is."
"Boys, Na een kleine pilsavond de MDMA kristalletjes niet kunnen laten liggen. De maximaal 300mg is opgegeten samen met een vriendje. Hij is reeds naar huis gegaan, edoch heb ik de verleiding naar de aanwezige benzo fury (6APB) niet kunnen weerstaan. Aangezien ik sinds tijden een fervent lezer ben van dit forum wil ik iets terug doen; de komende minuten en, hopelijk, uren, zal ik verslag doen van mijn benzo fury trip. Enige huishoudelijke mededelingen: Zoals gezegd, ik ben alleen. Ik heb er zin in. Ik weet dat dit niet super handig is, maar ja, afgelopen vrijdag mijn bachelor eindelijk gehaald dus who cares!? Zonder gekheid, ik ben me ervan bewust dat ik nu alleen "lekker ga", let's do this! *Update* Ik zit lekker in mijn kamertje in Rotterdam Kralingen, tune of the night is Pan Pot - Alles, want alles is lekker. Heb zojuist max. 50mg gesnoven en wacht het af. Ik heb het overigens gesnoven omdat het sneller schijnt te werken en, niet onbelangrijk, sneller afzwakt. Spannond, ben benieuwd! Keep you posted."
"No no! Leef nog, was niet echt een succes en, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dacht niet meer aan dit topic tot ik een bezorgd inboxberichtje (en dus mail) kreeg.."
"bram82 zei: Ja wast t een leuk feestje Defqon? Ik ben zelf van 2003 (eerste dus ) tot en met 2009 geweest. Dit jaar was ik op dezelfde dag als defqon een redelijk bekend technofeestje aan t vieren Daar 2 puntjes speed en 2 pillen gehad. 2x een halve, daarna een hele er achteraan. http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25646 Zelfs met deze sterke pillen krijg je het gevoel nooit terug wat je de eerste keer had. Mijn eerste keer was op Qlimax 2002 in Heerenveen en dat was werkelijk geweldig! Dat gevoel misschien 1 of 2x benaderd maar nooit geëvenaard edit: Ik was zelfs nog een keertje vaker naar DefQon geweest dan ik dacht Klik om te vergroten... Stond ook op ander redelijk bekend technofeestje met oranje hartjes achter de kiezen. Wat je zegt, behoorlijk harde pillen, maar komt bij lange na niet in de buurt van mijn eerste keer. De enige die dat voor elkaar hebben gekregen zijn de groene eekhoorntjes, maar ik ben bang dat ik daar niet meer aan ga komen. Overigens, ben helemaal niet van de Hardstyle etc., maar wat ziet die afsluiter van DefQon er op YouTube vet uit! Holy shit!"